عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 128
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 236
:: بازدید ماه : 231
:: بازدید سال : 1237
:: بازدید کلی : 2783

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

آیا کاخ سفید با استفاده از ویروس کرونا جنگ بیولوژیک به راه انداخته است؟
یک شنبه 11 اسفند 1398 ساعت 16:3 | بازدید : 586 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستیار ویژه رییس مجلس شورا ی اسلامی ایران در امور بین‌الملل جنگ بیولوژیک کاخ سفید علیه چین وروسیه توسط ویروس کرونا را محتمل دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: کرونا ویروس

"شاید سال‌ها بعد، روشن و افشاء شود که  جنگ بیولوژیک کاخ سفید علیه رقبای بزرگ جهانی آمریکا،  چین و روسیه بوده که علاوه بر بخش‌هایی از جهان، به مردم آمریکا هم سرایت کرد."

تاثیر ویروس کرونا بر رشد اقتصاد جهانی چقدر است؟
© FOTOLIA / ANDREY BURMAKIN

دیروز دکتر کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران از افزایش تعداد مبتلایان ویروس کرونا در این کشور به 388 نفر خبر داده و  اعلام کرد 34 نفر از ایرانیان جان  خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

نوع جدید ویروس کرونا که شیوع آن ابتدا به عنوان نوع ناشناخته ای از ذات الریه (سینه پهلو) از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در چین شروع شد، علاوه بر30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ایران، ژاپن، ایتالیا... نیز سرایت کرده است.

دوره نهفتگی این بیماری به طور متوسط حدود 7 روز است و علائم بیماری پس از گذشت این بازه زمانی در بدن فرد مبتلا ظاهر می‌شود. علائم شامل تب، بدن درد، گلو درد، سرفه، درد عضلات، آب ریزش بینی، سر درد است. برخی دچار علائم گوارشی مثل تهوع و اسهال می‌شوند. آنچه باعث نگرانی می‌شود این است که فرد دچار ذات الریه شود.

منبع: ir.sputniknews


|
امتیاز مطلب : 433
|
تعداد امتیازدهندگان : 138
|
مجموع امتیاز : 138
دستگاه کارت ساعت زنی :
شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 13:3 | بازدید : 582 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

2. مجددا همان فینگر پرینت را فشار دهید تا با نمایان شدن رنگ سبز چراغ ال ای دی، ثبت نام شما انجام شود. در مورد افرادی که انگشتان آنها بر اثر کار سایش پیدا کرده و خطوط اثر انگشت ایشان نمایان نیست چه راهکاری اندیشیده شده است ؟ این دستگاه، هنگام ثبت تردد شخص، عکس و مشخصات فرد مورد نظر را که قبلا روی حافظه ذخیره شده است را روی صفحه نمایش نشان می دهد. این دستگاه این امکان را دارد که پانصد چهره را در حافظه خود ذخیره نموده و ده هزار کارت را شناسایی کند. این قفل اثر انگشتی برای فرآیند آنلاک تنها 1 ثانیه شما را منتظر خواهد گذاشت به طوری که درصد خطای آن کمتر از 0.001٪ و نرخ تشخیص درست آن معیار 97.5٪ را به خود اختصاص داده است. 4. اگر چراغ چشمک زن سبز را مشاهده کردید یعنی ثبت اثر انگشت شما به عنوان سرپرست موفقت آمیز بوده ولی اگر با چشمک زن قرمز مواجه شدید یعنی فرآیند موفقیت آمیز نبوده است. 1. بعد از فرآیند آنلاک، انگشت خود را برای 8 ثانیه روی فینگر پرینت نگه دارید تا چراغ ال ای دی آبی شود.

اینجا



    • (شناسایی از طرق عنبیه چشم)



    • چا ب با هر نوع چاپگر



    • واریانس کوچکتر درون کلاسی



    • امکان انجام عملیات مانند تایید و رد در کارتابل



    • فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید



    • مشاهده لحظه ای تعداد خودروهای موجود در پارکینگ



    • 10-9 ضوابط ويژه ماموريت خارج از كشور




جالب است بدانید دستگاههای حضور و غیاب کارتی، بلافاصله بعد از شیوهی حضور و غیاب پانچی (در مقالهی دستگاههای حضور و غیاب کارتی به تفصیل دربارهی این روش توضیح دادهایم. حال که با این فناوری جالب تا حدودی آشنا شدید، خوب است از محدودیت های آن نیز بدانید. یکی از تجهیزات کنترلی و ارائه خدمات سیستم پارکینگ هوشمند جهان گستر، دستگاه پیشرفته و تمام اتوماتیک پارتیک است که قابلیت های فراوانی را عرضه می نماید. این دستگاه تشخیص چهره مانند بقیه دستگاه های تشخیص چهره تولید جهان گستر، قابلیت کنترل راه بند و درب های برقی را دارد. متاسفانه سارقان همیشه راه حلی برای باز کردن قفل آویزها پیدا میکنند اما قفل اثرانگشتی شیائومی، هر گونه مسیر نفوذ سارقان را سد کرده است. می توان گفت که حتی اگر محصولی را رایگان هم دریافت کرده باشید و این محصول گارانتی خوبی نداشته باشد باز هم شما ضرر کرده اید. اگر قسمت مورد نظر در بخش احکام کاری برای یکی از پرسنل مورد استفاده قرار گرفته شده باشد، امکان حذف آن قسمت وجود ندارد.

باسلام-در خصوص اخذ اسناد زندانیان در محل زندان و یا اخذ امضای متعاملین بیمار در منزل با حضور نماینده دادستان باعنایت به عدم امکان اسکن نمودن اثر انگشت امضا کننده رویه به چه صورت خواهد بود؟ محل نصب نباید در محل عبور آب یا باغچه باشد. به این ترتیب، این دستگاه می تواند تقریباً در همه شرایط آب و هوایی ایران، به راحتی کار کند. با بزرگتر شدن مجموعه و افزایش تعداد پرسنل، کنترل آنها دشوار تر می شود و برای این منظور راه کار مناسب با شرایط پیش رو لازم و ضروری امی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در مشهد با ما تماس بگیرید. به منظور سهولت مشتریان، در بسیاری از استان های کشور مراکز فروش دستگاه اسکنر اثر انگشت فوترونیک (کارتخوان و بدون کارتخوان) راه اندازی شد. استفاده ازسیستم های یکپارچه منابع سازمانی که قادراست اطلاعات را ازبخش های مختلف به صورت به هنگام دریافت واستفاده کند، بسیاری ازخطاهای ورود داده هاراکاهش می دهد. سیستم های اکسس کنترل بسیاری برای این منظور طراحی و ساخته شده اند که هم قابلیت حضور و غیاب کارمندان را داشته و هم قادر به شناسایی پرسنل با روش های مختلف روز دنیا هستند.

این روش مدت زمان بیشتری از وقت کارمندان را در هنگام ورود و خروج می گیرد. در سامانه حضور و غیاب اتنسی کليه عمليات مربوط به ورود و خروج کارکنان، مرخصی ها، ماموريت ها، اضافهکاری، شيفت ها، تقويمکاری و کارکرد کارکنان ثبت شده و قابل بازيابی است. آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به کرج کمتر است؟ آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به مشهد کمتر است؟ ضمنا دستگاه ها در این سیستم حضور و غیاب نیز نیاز به ناظر دارند چون همان مشکل ثبت تردد متقلبانه در این دستگاه ها وجود دارد. در مجموع 9 دسته به صورت 0، 20، 40،… و 160 درجه وجود دارند. به دلیل تماس فیزیکی کارکنان و دستگاه، این احتمال وجود دارد که آلودگی و باکتری و میکروب از طریق لمس دست و سنسور توسط اثر انگشت از روی سنسور به فرد ثالثی منتقل و دچار مشکلاتی شود. علاوه بر این، دمنوش گیاه پنج انگشت یک درمان خانگی موثر برای حل مشکلات مختلف سلامتی است از جمله اختلالات قاعدگی، علائم یائسگی، PMS(اختلال پیش از قاعدگی)، گرگرفتگی، درد پستان (در اثر لمس)، کاهش تولید شیر و ناباروری. پس از نوشیدن دمنوش گیاه پنج انگشت، سطح پرولاکتین در بدن زنان شیرده افزایش مییابد.


|
امتیاز مطلب : 349
|
تعداد امتیازدهندگان : 115
|
مجموع امتیاز : 115
دستگاه حضور و غیاب کارتی
شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 11:21 | بازدید : 592 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

امکانش خیلی کم است که شرکت های تولید کننده ماشین آلات خوراک دام طیور و ماهی اقدام به انتشار لیست قیمت دستگاه پلت دان مرغ بصورت انلاین نماید. آجر دو طرفه ماشین سنگ زنیتولید کننده سنگ شکن. سنگ شکن باریت و ماشین آلات سنگ زنی تامین کنندگان . این دوربین ها به راحتی می توانند امنیت مالی و امنیت جانی افراد را تامین کنند و باعث راحتی خیال شما شوند. توپ های تجاری و ماشین آلات سنگ زنی و حد, ماشین آلات مصالح تامین کنندگان, چکش سنگ شکن . سنگ زنی تولید آسیاب برای رنگبیشتر بدانید سنگ زنی تولید آسیاب برای, watery 'گندم آبی توسعه سطح,, آبی نشستند ملخ',blue 'شهر اولین زنی . خرید دستگاه تولید پلت دام و یونجه به قیمت کارخانه توسط این مجموعه صورت می پذیرد. بهترین دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی گروه مهرپردازش در مدلهای مختلف در بازار عرضه می گردد این دستگاهها قابلیت اثر انگشت - کارت بدون تماس - کد را داشته و در چندین مدل مختلف عرضه می گردد.

بخوانید

  • عملیات فیلترینگ جهت حذف نویز
  • تومور یا بیماری های غده فوق کلیه
  • قابلیت تست قسمتهای مختلف دستگاه توسط خود دستگاه
  • شناخت نرم افزارهای متصل به دستگاه
  • امکان مشاهده احکام پرسنل زیر مجموعه
  • امکان لو رفتن مانند کد یا رمز در آن وجود ندارد

فضای قرارگیری اثرانگشت به گونه ای طراحی شده تا به راحتی امکان گذاشتن و برداشتن انگشت فراهم شود. این دستگاه علاوه بر تشخیص چهره، امکان استفاده از اثر انگشت، رمز ورود و کارت هوشمند را نیز برای تشخیص هویت فراهم آورده است. بنابراین مصرف خوراك به صورت پلت مواد مغذي مورد نياز را فراهم مي­نمايد. زمان مورد نیاز برای مصرف خوراك را كاهش مي­دهد كه اين امر بخصوص در مناطق گرمسيري حائز اهميت است. بطور كلي ميزان پرت و ضايعات را تا 10% كاهش مي­دهد. همه شرکتها و سازمانها از تعداد کارکنان یکسان استفاده نمیکنند و با توجه به حجم کار و فعالیت آنها، ممکن است تعداد کارکنان از چند نفر تا چند صد نفر تغییر کند. پارسکدرز با استفاده از سیستم مالی گروگذاری وجه امنیت مالی طرفین را تضمین می کند. این دادهها را میتوان از سرور حضور و غیاب استخراج کرد و به طور مستقیم به معاونت مالی ارسال نمود.

اگر در اطراف خانه شما اشیا یا وسایلی وجود داشته باشد این دوربین ها می توانند تصاویر را برای شما ثبت کنند و به عنوان هشدار به گوشی همراه شما ارسال کنند. این افراد بر این معتقد هستند که این کار به حریم شخصی آن ها صدمه می زند. اندازه مناسب دستگاه، آن را برای نصب در محیط های اداری و روی گیت تردد مناسب کرده است. در اکثر کسب و کارهای کوچک نیازی به امکانات اضافی همچون کنترل تردد (Access Control) مانند انواع درب, گیت, راه بند نیست. جهادگری فقط مربوط به رفع محرومیتها و دفاع از مظلومیتها نیست. در اینجا شما تنظیمات زیادی را پیدا نخواهید کرد، فقط حداقل لازم است. این روش علاوه بر سرعت و دقت، تنها روی پوست قابل اجراست و استفاده از قالبهای رایج برای دور زدن و هک این روش ، تقریباً غیر ممکن است. در این پروژه از ماژول RFID استفاده شده است، اما از ماژول NFC نیز می توان استفاده کرد. این داده ها از طریق نرم افزار می توانند به صورت یکپارچه به سیستم های حقوق و دستمزد مرتبط شده و به صورت اتوماتیک به آنها منتقل شوند.

در صورتی قابی توسط عامل تشخیص داده شده است به عنوان چهره در نظر گرفته میشود که قاب مورد نظر بیشتر از میزان خاصی از چهرهی فرد را پوشش دهد. ❇ کارمند می تواند در صورتی که ورود و خروج خود را فراموش کرد، به مدیر خود خبر دهد و در نرم افزار حضور غیاب دینگ درخواست ورود و خروج بدهد. بنابراین بهترین راه جهت اطلاع از قیمت این وسیله و دیگر قطعات یدکی پرس پلت تماس با واحد فروش شرکت دومیشا می باشد. هر کاربر می تواند بدون مراجعه به واحد حضور و غیاب و از پشت کامپیوتر خود بسته به سطح دسترسی تعریف شده برای وی از وضعیت حضور و غیاب خود در بازه های زمانی مختلف آگاهی یابد. خط تولید آشنایی با بسته بندی خشکبار در 13 اسلاید به همراه توضیحات و تصاویر جذاب و مرتبط با . دستگاه حامل سوپرت در شکل نمایشی با رنگ زرد مشخص شدهاست که سوپرت عرضی و قلم گیر و رنده تراش در روی آن بسته میشود. پس از تغییر شکل عکسها به یک بردار, اندازه ی ماتریس شامل بردارها, n∗xy خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 440
|
تعداد امتیازدهندگان : 153
|
مجموع امتیاز : 153
سنسور تشخیص چهره ؛ امنیت بی نهایت
پنج شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 12:2 | بازدید : 651 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

تلفن داخلي به منظور ارتباط با آيفون دستگاه مورد استفاده قرار مي گيرد. به منظور انتقال اطلاعات در اين حالت دستگاه از طريق کابل شبکه (Lan / Wireless Lan) به سرور و يا کامپيوتر به صورت موقت متصل مي شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخليه مي شود. این دستگاه حضور و غیاب قادر است تا 500 اثر انگشت و 500 کارت را در حافظه خود ذخیره نماید، گفتنی است ظرفیت تردد برای این محصول 50000 بار تعریف شده است. در مورد حافظه این محصول نیز باید به32MB Flash و 8MB RAM اشاره داشت. همچنين امکان اتصال موقت دستگاه به کامپيوتر از طريق پورتهاي RS232 ، RS485 ، USB و يا انتقال اطلاعات به وسيله USB Flash Memory وجود دارد. ابتدا می بایست دستگاه گشت زنی را بر روی پایه شارژ قرار دهید و سپی از طریق کابل USB دستگاه را به کامپیوتر متصل نمایید. دستگاه حضور و غیاب بارکدی :این دستگاه حضور و غیاب ساده ترین مدل از دستگاههای حضور و غیاب می باشد وجهت مراکزی که تعداد پرسنل کمی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. 4- با يكنواخت بودن ميزان رطوبت گندم تنظيم والسها راحتتر بوده و كمتر احتياج به دستكاري و تنظيم مكرر دارند. واحد تنظيم كننده مقدار آب: اين دستگاه در مسير لوله ورودي آب به مارپيچ يا هم زن نصب ميگردد. نمزن اتوماتيك مقدار آب لازمه جهت رسيدن به رطوبت دلخواه را بصورت تمام اتوماتيك تنظيم مينمايد.

کلیک کنید

 

دستگاه Secure-IO يک مکمل امنيتي جهت ارتقاي سطح امنيتي سيستم هاي کنترل تردد است. کلیه دستگاههای حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان به همراه یک نسخه نرم افزار حضور و غیاب رایگان و یک نسخه نرم افزار حقوق و دستمزد پایه رایگان ارائه می شوند. Oct 15, 2015 - ساخت دستگاه های صنعتی و سیستم های مکانیکی و اتوماتیک و … ساخت انواع دستگاههای خطوط تولید جعبه کیک شیرینی پذیرفته می شود. امروزه همهی سازمانها، برای کنترل ساعات ورود و خروج، درخواست مرخصی و کنترل تردد کارمندان خود، به استفاده از دستگاههای حضور و غیاب روی آوردهاند. باتری در زمان قطع برق، برق مورد نیاز دستگاه را تامین می کند تا ورود خروج کارکنان با مشکل مواجه نشود. 2 سخنگوی … به همراه باطری UPS (با توان 6 تا 8 ساعت در زمان قطع برق). شرکت علم وصنعت، تولید کننده انواع ساعت حضوروغیاب ،ساعت،،نرم افزار ،ساعت های حضور … پس از تکمیل ثبت نام استفاده از پشتیبانی آنلاین امکان پذیر میباشد.

 



    • 6 ساعت پیش



    • On gait a biometric:progress and prospect



    • پسورد خود را وارد نمایید



    • هزینه دوربین مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره



    • تقویم : شمسی | میلادی



    • ساعت شروع کوچکتر از ساعت پایان باشد



    • "Pregnancy and Conception." WebMD. WebMD, n.d. Web. 5 Feb. 2017

 



از خصوصیات جالب توجه این محصول این که با دارا بودن منوی فارسی، تقویم شمسی و قابلیت نمایش نام پرسنل به فارسی برای استفاده ایرانیان نیز به طور مناسبی آماده شده است، به اضافه اینکه دارای سخنگوی فارسی نیز هست. توضیحات: نوع دستگاه (نام):دستگاه های تولید لیوان کاغذی نو یا دست دوم مارک دستگاه: … … تعمیر و نگهداری دستگاه لیوان کاغذی نصب و راه اندازی انواع دستگاه های تو. Jun 20, 2015 - سرمایه مورد نیاز و تعیین هزینه راه اندازی خط تولید درب و پنجره های upvc و آلومینیوم. Oct 17, 2015 - به گزارش سلام کمیجان، حمایت از کارگاه های تولید. کاربرد: در سالن های مطالعه کارگاه های صنعتی افرادی که با دستگاه های پر سر و صدا کار می کنند همانطور . به طور ویژه Veritime داده های غیبت را از Aesop می گیرد و مستقیما در برنامه کاری کارمندان اعمال میکند. اما در حالت اپلیکیشن، نحوه حضور و غیاب با استفاده از جی پی اس گوشی انجام می گردد.

این فرآیند تا حد زیادی شبیه به Face ID اپل است اما در ابعادی گستردهتر انجام میگیرد. در هنگام قطع جريان برق ، باطري قابل شارژ تا حدود 5 ساعت امکان استفاده از دستگاه را فراهم مي کند. با این وجود هرچه قیمتدستگاه حضور و غیاب بالاتر رود و شانس گرفتن خروجی را به مدیران یک شرکت فراهم کند، به طور قطع مشکلی با افزایش قیمتها نخواهند داشت. این دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی بعد پنجم دارای صفحه نمایش 2.8 اینچی رنگی است. دارای فرمرهای متنوع ، هم از لحاظ تعداد در قالب و هم از نظر اندازه. در خط اول با استفاده از تابع imread، فایل عکس مورد نظر را بارگذاری کرده و در قالب یک ماتریس 3 بعدی داخل متغییر image قرار میدهیم. نیمه هیدرولیک و تمام هیدرولیک تولید کننده انواع قالب وسمبه برای دستگاه بلوک زن و جدول زن به سفارش مشتری تولید کننده انواع میکسر بلوک .


|
امتیاز مطلب : 458
|
تعداد امتیازدهندگان : 154
|
مجموع امتیاز : 154
تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب
پنج شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 11:29 | بازدید : 588 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

فرض کنید میخواهیم ویژگیهای مستطیلی را در یک پیکسل مفروض با مختصات x و y محاسبه کنیم. به هر اندازه تعداد پرسنل در یک مجموعه زیاد باشد بررسی و مهم بودن این مورد بیشتر به چشم می خورد. بعد از ۳۰۰ میلی ثانیه از اعمال تحریک افزایش دمایی اطراف چشم و کاهش دما در گونه ها ثبت شد. پیام هشدار نمایش داده خواهد شد که در صورت اطمینان از حذف الگوی کاری مورد نظر، دکمه «بلی» را کلیک نمایید. مسلمأ وجود این قابلیت بسیار کاربردی باعث می شود یک سری از عملیات اضافی و هزینه بر مثل نامه نگاری های درون سازمانی، تماس های تلفنی و … حذف شوند. جهت حذف الگوی کاری تخصیص داده شده، الگوی مورد نظر را انتخاب کرده و دکمه «حذف» را کلیک نمایید. جهت استفاده از خدمات ویژه و دانلود فایل ها لازم است در جامعه اکسل ایرانیان عضویت داشته باشید. معمولا حتی اطلاعات مربوط به حضور و غیاب کارمندان و پرسنل بر روی حقوق دریافتی آن ها تاثیر گذار است.

منابع

مثلا اگر شما دارای 500 نفر پرسنل هستید و دستگاه حضور و غیاب شما ظرفیت 10.000 تردد را دارد. اگر مجموعه ای در چند مکان مختلف واقع شده و یا مکان دفتر و کارگاه آن به صورت جدا از هم است، باید سیستم حضور و غیاب پیشرفته ای که قابلیت پوشش چند موقعیت مکانی را دارد تهیه کند. اگر سازمانی تعداد کارکنان زیادی دارد، باید از یک سیستم پیشرفته با امکانات فراوان که البته مستلزم صرف هزینه بالاتری می باشد، استفاده کند. به طور کلی نرم افزارهای تحت ویندوز در نسخه های متفاوتی از جمله پایه، پیشرفته و تحت شبکه وجود دارند که هر نسخه قابلیت های متفاوتی از نرم افزار را در اختیار مشتریان قرار می دهد. دستگاه حضور و غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از رایج ترین روش های حضور و غیاب مخصوصا در ادارات و شرکت ها، حضور غیاب اثر انگشتی است.

5 فوریه 2018 … برای ثبت حضور و غیاب پرسنل و نیروهای کار می توان به روش دستی و سنتی و هم به … دستگاههای ساعت زنی یک ابزار الکترونیکی برای ثبت ورود و خروج …. دستگاه حضور و غیاب بیومتریک به یک سنسور الکترونیک برای ثبت تصویر دیجیتالی الگوی اثر انگشت وابسته است. سبد خریدتان خالی است. جالب است بدانید دستگاه حضور و غیاب کارتی V-800 این قابلیت را دارد که با توجه به نیازهای مشتری شبیهسازی شود. در انتخاب سیستم حضور و غیاب مناسب، تعدد مکان های یک مجموعه بسیار مهم است. ابعاد دستگاه حضور غیاب RF500 برابر با ۲۸۲ × ۸۵ × ۴۰ میلی متر است. خوشبختانه نرم افزارها و سخت افزارهایی مانند دستگاه حضور غیاب می توانند بسیاری از این مشکلات را از بین ببرند. به وسیله این نرم افزار می توان برنامه کاری و تایم کاری اعلام کرد. درست چنین کاری را می توانید از طریق دستگاه های ردیاب جی پی اس ردیابان که برای افرادی که امکان نصب برنامه نرم افزاری روی گوشی خود ندارند، نیز انجام دهید.

  • امکان اضافه کردن ورود خروج به صورت دستی
  • تعریف کالاها از داخل فایل Excel
  • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 16:00 تا ساعت 20:00
  • On gait a biometric:progress and prospect
  • صدا : پیغام فارسی در هنگام ورود و خروج
  • امکان راسگیری فاکتورهای هر مشتری

مجموعه هایی که نمی توانند نیرویی برای کار با نرم افزار حضور و غیاب تأمین کنند بهتر است از نسخه تحت وب استفاده کنند. یکی از قابلیت های این نرم افزار امکان حضور و غیاب با جی پی اس و حضور و غیاب از طریق فعالیت کارمندان با سیستم کامپیوتری خود است. از دیگر امکانات نسخه ویندوزی نرم افزار امکان ایجاد شیفت های کاری متعدد و گنجاندن آن ها در تقویم کاری پرسنل است. این بار محصول جدید را به بازار معرفی می کند که نام آن G3 Plus است. پروژه طراحی دستگاه حضور و غیاب با هدف بهبود عملکرد دستگاه، افزایش زیبایی و جدابیت بصری نسبت به نمونههای موجود و قابلیت رقابت با نمونههای داخلی و خارجی موجود در بازار در استودیو طراحی ایکاس انجام شد. یک نرم افزار تحت وب کارآمد باید امکان ارتباط با اکثر دستگاه های ساعت زنی و حضور و غیاب معتبر داخلی و خارجی موجود در بازار را داشته باشد. البته ما در این مقاله سعی داریم ویژگی ها و قابلیت های کامل ترین نسخه از نرم افزار تحت ویندوز را بررسی و عنوان کنیم.

ما در این مقاله سعی داریم شما را در این امر مهم یاری کنیم و نکاتی را به شما ارائه کنیم تا بتوانید برای سازمان و یا شرکت خودتان بهترین نرم افزار حضور و غیاب را خریداری کنید. اگر مسئولین سازمان و یا شرکتی تخصص و اطلاعات کافی در مورد نرم افزارهای حضور و غیاب مناسب کسب و کارشان را نداشته باشند، انتخاب بهترین نرم افزار حضور و غیاب برای آنها مشکل خواهد شد. از نظر اقتصادی با استفاده از سیستم های حضور و غیاب هزینه های اضافی برای هر کارمند بشدت کاهش می یابد. مسلمأ پیگیری زمان تردد پرسنل موجب می شود تا مدیران هر مجموعه بتوانند میزان تعهد کارکنان را نسبت به کار خود بسنجند و سیاست های کاری خود را بر اساس تعداد روزهای کاری کارمندان پیاده کنند. این سیستم دارای محاسبات کاربردی میزان کارکرد پرسنل است که برای محل های کوچک و متوسط بسیار مناسب است.


|
امتیاز مطلب : 478
|
تعداد امتیازدهندگان : 160
|
مجموع امتیاز : 160
تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب
سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 13:57 | بازدید : 583 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

این اطلاعات با مشخصات پرسنل مورد نظر ذخیره میشود. برای استفاده از این سیستم، فرد در جلوی دوربین قرار میگیرد و اطلاعات چشم او با اطلاعات ذخیره شده در سیستم مقایسه شده و فرآیند تأیید هویت و ثبت زمان تردد انجام میگیرد. بطور کلی، استفاده از روش های احراز هویت مبتنی بر ویژگی های بیومتریک، در مقایسه با سایر روش های مرسوم همانند استفاده از نیروی انسانی، درصد خطای بسیار پایین و یا حتی صفر دارد. این روش اندکی شبیه سونوگرافی است. ورودی این دستگاهها شامل یک صفحه کلید عددی یا حروف است که امکان ورود رمز به شکل عددی یا حروف و یا ترکیبی را فراهم میکند. این دستگاهها دارای یک سیستم ورودی هستند که امکان ورود اطلاعات را به ما میدهد. 5.محیط کاربری آسان و ساده را در اختیار کاربران قرار میدهد. به این ترتیب حتی زمانی که برق قطع است ، باز هم کاربران می توانند از این دستگاه استفاده کنند. همچنین برای مراکزی که به دلیل فعالیتی که انجام می دهند امکان آسیب دیدن اثر انگشت پرسنل در آنها بالاست بهتر است که از دستگاه تشخیص چهره استفاده کنند.

کلیک کنید

با توجه به اینکه اثر انگشت در افراد مختلف متفاوت است، سطح امنیت دستگاه اثر انگشت خوان بسیار بالاست و امکان تقلب در نتایج آن وجود ندارد. شما همچنین میتوانید علاوه بر نوشیدن دمنوش گیاه پنج انگشت ۳۰۰ میلیگرم از عصارهی این گیاه دارویی را برای از بین بردن حساسیت پستانها مصرف کنید. همچنین از طریق آی پی می توانید در نرم افزار حضور و غیاب تخلیه اطلاعات دستگاه حضورغیاب خودرا انجام دهید و اقدام به گزارشگیری نمایید. دستگاه RF620 جزء دستگاه های تشخیص چهره شرکت جهان گستر است که علاوه بر قابلیت تشخیص چهره می تواند از طریق کارت بدون تماس و کد پرسنلی، ثبت حضور و غیاب انجام دهد. این دستگاه جهت بعضی از مراکز که قصد دارند ویروس از طریق اثرانگشت منتقل نشود فوق العاده مناسب می باشد. دستگاه رولت زن جهت تولید رنج وسیعی از محصولات که دارای خمیرهای لطیف و سبک شامل کیک اسفنجی، مافین، رولت، تخته ای، تیتابی، لطیفه می باشند طراحی شده است.

 

Guarantee دستگاه حضور و غیاب FC-2500 از جدیدترین ورژن الگوریتم تشخیص چهره دنیا استفاده می کند. دستگاه حضور و غیاب شامل یک سیستم فیزیکی و کامپیوتری است که امکان ثبت زمان ورود و خروج پرسنل به یک سازمان یا اداره را فراهم میکند. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. مقایسه می کردند تا بدانند چه افرادی حاضر و چه افرادی غایب هستند. در این نوع از کاربردها ، عکس موجود بر روی کارت (و یا معادل کد شده آن) باید با تصویری که در همان لحظه از شخص دریافت می شود ، مقایسه شود. سیستم هوشمند دستگاه این اطلاعات را آنالیز کرده و اطلاعات تصویری را به اطلاعات رمزنگاری شده در حافظه دستگاه تبدیل میکند. دستگاه حضور غیاب مدل RADEN دارای حافظه ای با ظرفیت ثبت رکورد های نامحدود است.



    • سپس همان فینگر پرینت را 5 بار فشار دهید



    • امکان محاسبه اضافه کاری در روز تعطیل توافقی



    • 10-6 حكم ماموريت



    • روش های ارتباطی : usb | wifi | TCP/IP | Web Server



    • ناراحت بودن (Sad)



    • "Pregnancy and Conception." WebMD. WebMD, n.d. Web. 5 Feb. 2017



    • امکان تعریف شیفت های چرخشی

 



اگر اطلاعات جدید با اطلاعات قدیمی ثبت شده در حافظه سیستم حضور و غیاب مطابقت داشته باشند، فرآیند تأیید هویت انجام گرفته و زمان حضور و غیاب افراد ثبت میشود. سیستم WV-ASF900 در هر مجموعه ای که نیاز به اطلاعات دقیق در مورد افرادی که به فضاهای فیزیکی شما دسترسی دارند وجود داشته باشد مناسب است. بنابراین امکان استفاده چند باره از این دستگاهها وجود دارد و اگر شرکتی به سراغ گزینه خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم برود، معمولاً مشکل خاصی ایجاد نمیشود. بنابراین مشخص کردن یک معیار دقیق و ثابت برای بهترین دستگاههای حضور و غیاب چندان درست نیست و تنها میتواند چند معیار را برای آنها تعریف کرد. بنابراین میتوان گفت هیچ کاربرد قابل توجهی به جز مصارف نظامی نخواهد داشت. با توجه به مطالبی که در مورد نحوه عملکرددستگاه حضور و غیاب گفته شد، میبینیم که عملاً هیچ نیروی انسانی در انجام چنین کاری نقشی ندارد و تمامی مراحل توسط یک سیستم هوشمند انجام میشود.

یک الگوریتم به نام فریمورک شناسایی شیء Viola-Jones وجود دارد که شامل همه مراحل مورد نیاز برای شناسایی زنده چهره است. و ساز و کار ها را نداشته باشند،اما در عموم سیستم های حضور غیاب باشگاهی چنین قابلیت هایی وجود دارد. ثبت زمان بصورت خودکار و اتوماتیک از مولفه های اصلی یک سیستم حضور و غیاب باشگاهی است. در این نوع دستگاه ها هر فرد شاغل در سازمان یا شرکت یک رمز اختصاصی دارد که با ورود آن به دستگاه تردد خود را ثبت می کند. نقطه ی مورد نظر را می دهد. سنسور ثبت اثر انگشت این دستگاه ، نوری، ضد تقلب و ضد خش و محافظ سنسور می باشد. سرعت آن فوق العاده بالا و از اثر انگشت سریعتر می باشد. اين دستگاه داراي كارت خوان بدون تماس با تكنولوژي RFID با كيفيت و كارايي بسيار بالا مي باشد. هرکدام از این روشها دارای مزایا و معایب خاص خود است که به کیفیت بالا در کنترل تردد کمک میکند. و یا تمرینات بوده و همان اوایل ایده ی بررسی کنترل ورود و خروج شکل گرفت و به سرعت فراگیر شد.


|
امتیاز مطلب : 518
|
تعداد امتیازدهندگان : 167
|
مجموع امتیاز : 167
سیستم ورود و خروج و سیستم جامع کنترل تردد
سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 13:25 | بازدید : 585 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

راندمان کاری افزایش پیدا کرده. این موضوع پس از گرانی دلار و افزایش چند برابری قیمت ها اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است. استفاده از سیستم تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب این امکان را به وجود می آورد که بتوان به سرعت با محصولات امنیتی سازگاری پیدا کرد. پس قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب علاوه بر قیمت به عواملی چون گارانتی و خدمات پس از فروش توجه ویژه ای داشته باشید. نکته قابل توجه در مورد انواع Barrier این که می توان آن را به سیستم های کنترل تردد متصل نمود. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارد مقرون به صرفه می باشد. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما می دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طی چند ثانيه انجام خواهد شد. علاوه بر برندهای خارجی، در چند سال اخیر دستگاه های حضور و غیاب ایرانی با قیمت های مناسب تر نیز به بازار آمده اند و برای برخی مشتریان می­ توانند گزینه مناسبی باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

وبسایت

 

کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت و موجودی دستگاه حضور و غیاب آراز با ما تماس بگیرید. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وبسایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. زمان و مدت حضور کارکنان، کارمندان و حتی مدیران مجموعه ها بر اساس قوانین داخلی هر مجموعه تعیین میگردد. دستگاه حضور و غیاب UF100 جزو جدیدترین و کامل ترین دستگاه های حضور و غیاب می باشد. دستگاه حضور و غیاب UF100 سری جدید همین دستگاه ها با اندازه ی کوچک تر و در ظاهری شکیل می باشد که به سری UFace معروف هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو F400 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. هزینه ی خرید، استفاده و پشتیبانی از دستگاه های حضور و غیاب سنتی زیاد است. البته از معایب اپ های اندرویدی با دستگاه می توان به هزینه بالای خرید دستگاه های حضور و غیاب اشاره کرد که به دلیل امنیت بالای آن ارزش صرف این هزینه را خواهد داشت. نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب، دست سازمان های کوچک و بزرگ، چه صنعتی و یا اداری و حتی خدماتی را در رسیدن به یک برنامه ی جامع و کارآمد نیروی انسانی باز می کند. موارد مزاحم: همانطور که احتمالا بدانید استفاده از وسایلی مانند عینک آفتابی میتواند تشخیص چهره را با مشکل مواجه کند.

 

خروج با مراجعه به این دستگاه و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند کارتهای هوشمند,اثرانگشت,اسکن چهره و… ورود و خروج خود را ثیت مینمایند. … افزودن به مقایسه · دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 · نمایش سریع. طرز کار با این دستگاه به این صورت است که در ابتدای نصب دستگاه در سازمان، تمام کارکنان موظفند تا اثرانگشت خود را در سیستم دستگاه نصب کنند. کنترل تردد کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. که باعث ایجاد نظم در محیط کار و محاسبه دقیق ساعت کار و حقوق افراد می گردد. هر چه سامانه حضور و غیاب حاکم بر نرم افزاردستگاه حضور غیاب از ساختار بهینه تر، دقیق تر و سریع تری برخوردار باشد، می تواند فضای کارآمدتری به جهت برنامه ریزی نیروی انسانی تولید کند. چرا که هر سازمانی به جهت مدیریت منابع انسانی خود، نیازمند اطلاعات دقیق از شرایط حاکم بر پرسنل خود می باشد. بر این اساس محاسبه میزان کارکرد پرسنل به همراه دستمزد و میزان حقوق دریافتی به سهولت انجام می گیرد. نصب و راه اندازی سامانه دینگ آسان و راحت است و تنها چنددقیقه زمان شما را می گیرد.



    1. قابليت ذخيره سازي ۳,۰۰۰ اثر انگشت و ۱۰۰,۰۰۰ تردد



    1. 21دستگاه حضور غیاب پیشگامان ماندگار مدل دماوند



    1. محاسبه دقیق حقوق و دستمزد در کمترین زمان ممکن



    1. 7دستگاه حضور غیاب فرا افزار مدل Ac- 220



    1. سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل

 



تنظیمات این دستگاه ها با نرم افزار اختصاصی هر شرکت صورت می گیرد که به کامپیوتر نصب شده و دستگاه حضور و غیاب را قابل تنظیم می سازد. استفاده از سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ ساده است. امکان تقلب کارمندان شما در این سامانه وجود ندارد. مدیران به راحتی می توانند برای کارمندان خود ساعات کاری متنوع و شیفت های کاری گوناگون تعریف کنند. این دستگاه ها ممکن است گران قیمت باشند؛ اما لیبل زن دستی برای مکان هایی که حجم کاری کمتری دارند مانند انبارها و کارگاه های کوچک مناسب است. چت آنلاین … دستگاه علف زنی پشتی قیمت انواع تیغه های علف زن موتوری. زنی دستگاه بلوک زنی تولیدکننده بلوک زن بلوک زن ماشین بلوک زن. دستگاه بلوک زنی لیکا-پوكه ، پوکه معدنی ، پوکه ، پوکه معدنی قروه. دستگاه حضور و غیاب ، وسیله ای است که مدیران و صاحبان مشاغل و کسب و کارها توسط آن تردد پرسنل خود را کنترل می نمایند. دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-550 يك دستگاه حضور و غياب با الگوريتم تشخيص اثر انگشت پيشرفته جهت تشخيص سريع اثر انگشت در كمترين زمان و كمترين خطای ممكن می باشد.

از این جهت است که تمامی سازمان هایی که به نوعی می خواهند فضای کارآمدتری داشته باشند، همواره سعی در استفاده از بهترین نرم افزار دستگاه حضور غیاب دارند. نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارای ویژگی های و امکانات فراوانی می باشد که می تواند نیازهای مجموعه ای با پرسنل کمتر از 70 نفر را بخوبی پاسخ می دهد . در اکثر مدل های شرکت های مبدا همراه با محصول یک نرم افزار رایگان جهت مدیریت اطلاعات ثبت شده در دستگاه ارائه می دهند تا اپراتور بتواند اطلاعات ثبت شده را استخراج نماید. این سوالی است که در اکثر خریدهای مهم برای تمامی افراد پیش می­ آید و آن ها از نگاه مشتری شاید اطلاعات کافی از نحوه انتخاب ندارند. شما به راحتی می توانید از این دستگاه استفاده کنید و از گزارش های آنلاین آن برای بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده کنید. سنسوری که در دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 به کار رفته است کمترین خطا را دارد که بعد از هر تردد عکس شخص را نمایش می دهد.

اما با روی کار آمدن خرید دستگاه حضور غیاب اثر انگشت، زمان محاسبهی حقوق و دستمزد کارکنان به حداقل رسید و احتمال خطا در محاسبات نیز به صفر تبدیل شد. کارکنان تعریف شده در نرم افزار حضور و غیاب می توانند با استفاده از گوشی های تلفن همراه خود و با قرار گرفتن در مجاورت دستگاه دینگ، ورود و خروج خود را به راحتی ثبت کنند. دستگاه حضور و غیاب جهت مدیریت ورود و خروج پرسنل و کنترل تردد آنها می باشد. در ابتدای پیدایش دستگاه کنترل تردد پرسنل, با وجود این که شرایط بسیار مساعدی نسبت به شیوه های سنتی در پی دارد. در شیوه های سنتی حداقل یک نیروی انسانی به طور تمام وقت مسئول بررسی و حضوروغیاب پرسنل بود که این امر به دلیل عدم ثبت سیستمی مشکلاتی را به همراه داشته بود. «این پیشرفتها دلیل بر نیاز جامعه و جهان است». ارتباط TCP/IP این مدل با کامپیوتر، علاوه بر استاندارد بودن، این اطمینان را به شما می دهد که مبادله اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب، به سادگی و طی چند ثانیه انجام خواهد شد. اگر به برندهای جدید و تازه در حوزه تکنولوژی علاقه دارید، برند ویردی یکی از جدیدترین و برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در دنیا است. اگر یک سازمان به سرعت و با دقت بالا از تمامی شرایط ورود و خروج پرسنل خود آگاه شود، به راحتی می تواند برای تولید یا بهینه تر شدن فعالیت های خود برنامه ریزی داشته باشد. اگر به دنبال لیستی برای حضور و غیاب کردن افراد هستید، میتوانید همین حالا از لیست قرار گرفته در این مطلب از سرزمین دانلود استفاده نمایید.


|
امتیاز مطلب : 438
|
تعداد امتیازدهندگان : 145
|
مجموع امتیاز : 145
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی - راما تیم
دو شنبه 5 اسفند 1398 ساعت 21:21 | بازدید : 989 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اگرچه این روشی مناسب برای محافظت از تمامی پسوردهای عددی و متنی ذخیره شده در این نوع برنامهها است، اما در امان بودن رمزهای عبور شما به کارایی نرم افزار مدیریت پسورد بستگی دارد. مطالعه مقاله راهنمای خرید و انتخاب دستگاههای حضور و غیاب کارابان نیز میتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما کمک نماید. در این قسمت نیز دسترسی به خصوصیت های فعال برای محصول و مقادیر پارامترهای آن، وجود دارد. دستگاه حضور و غیاب ضد آب eNBioAccess-T1 محصول کمپانی نیتجن کره جنوبی با بهره گرفتن از رله داخلی و سیستم کنترل تردد کامل و قابل برنامه ریزی (Time Zone) مدیریت تردد در سازمان را بسیار راحت تر خواهد کرد. استفاده از درب های اتوماتیک علاوه بر افزایش امنیت تجربه لذت بخشی را به کاربران جهت تردد خواهد داد. به کمک این نرم افزار در زمان تردد هر فرد تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عکس ذخیره شده برای اطلاع مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود.

مراجعه کنید

  • غیره
  • ازدواج او و فرزندانش
  • ارتباط از طريق پورت سريال يا پورت شبكه
  • کاهش هزینه
  • نمایندگی های مجاز
  • نمایش تاریخ جاری
  • ثبت تصویر پرسنل هنگام تردد (دوربین داخلی)
  • نمایش زنده وضعیت حضور و غیاب

سیستم حضور و غیاب برای مانیتور کردن زمان آغاز و پایان کار پرسنل است. به کمك این سیستم در زمان ورود و خروج هر فرد، تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عكس وی برای ملاحظه مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود. ممکن است خانمهایی که تحریک صحیح نقطه جی را تجربه میکنند به مرحله انزال و خروج منی از واژن نیز برسند اما همه خانمها به خروج آب (یا منی) نمیرسند و فقط برخی از آنها این توانایی را دارند. روش های ثبت الکترونیکی ساعت ورود و خروج و رویداد های ترددی در چهار دسته تشخیص چهره ، تشخیص اثر انگشت ، تشخیص کارت هوشمند و استفاده از رمز عبور تقسیم می شوند. اثر انگشت می دهند و از اساس با دستگاه حضور و غیاب که در بانک ها و ادارات مورد استفاده است و با اثر انگشت کار می کند ، متفاوت است . روزانه هزاران نفر از هم وطنان عزیزمان حضور و غیاب خود را با این دستگاه ثبت می کنند. این دستگاه جزء دستگاه های بسیار پرفروش شرکت جهان گستر است و مشتریان مختلفی که از آن استفاده می کنند، همگی از عملکرد دستگاه، به خصوص از سرعت عمل آن در شناسایی رضایت کامل دارند.

بعد از طراحی جانمایی دوربین ها و سرور توسط کارشناسان دیاکالا , لیست اقلام مورد نیاز جهت اجرای سیستم دوربین مداربسته به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور به شما ارائه خواهد شد . طراحی و اجرای خانه های هوشمند زیر مجموعه ای میان رشته ای از برق و شبکه و نرم افزار است که در سال های اخیر توسعه فراوانی در صنعت ساختمان داشته است. برای اجرای اصولی و استاندارد یک سیستم نظارت تصویری قبل از هر عملی, باید طراحی دقیق از محل قرار گیری دوربین های مداربسته انجام شود. دیاکالا جهت انجام پروژه های اعلام حریق در زاهدان دارای تیم آموزش دیده و حرفه ای است. در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت نقطه جی را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است. در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن (Pubic Area) در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.

شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. برحسب اندازه و محل دقیق نقطه جی این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. قابلیت هایی مانند امکان تعریف دو سطح دسترسی برای کاربران و مدیران، برنامه ریزی ساعات کار تابستانی و زمستانی، بروزرسانی توسط نرم افزار یا حافظه فلش و دریافت اطلاعات از درگاه شبکه، حافظه فلش و وای فای وجود دارد. راه های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی بیرجند چیست؟ اگر شما مالک کسب و کار هستید می دانید که یکی از هزینه های عمده در هر کسب و کاری هزینه های مرتبط با حقوق و دستمزد کارکنان و پیمانکاران است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی سیستم ها در زاهدان با ما تماس بگیرید. با استفاده از دیتاهای به دست آمده محاسبه حقوق پرسنل را به راحتی انجام دهند. در این تکنیک از داده های سنسور سه بعدی به منظور به دست آوردن اطلاعاتی در مورد شکل کلی چهره استفاده می شود. تقسیم بندی چهره واقعا دار جالب میشود. درب های برقی در انواع پارکینگی بازویی , پارکینگی ریلی , پارکینگی زیر سقفی و سیستم های اتوماتیک سکوریتی یک لنگه و دو لنگه تقسیم می شود. برای جستجوی در آن کافیست از یک آدرس اینترنتی یا بارگذاری تصویر دلخواهتان استفاده کنید.


|
امتیاز مطلب : 438
|
تعداد امتیازدهندگان : 143
|
مجموع امتیاز : 143
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن
دو شنبه 5 اسفند 1398 ساعت 12:41 | بازدید : 578 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اینجوری یک مقدار ازش ایثار بخواهی دیگر نمیتوانی ازش ایثار بخواهی، وجدان بخواهی وجدان هم پر، دیگر آمده ده سال توی کارخانۀ شما کار کرده وجدان دیگر باقی نمانده. ارتباط اين مدل با كامپيوتر و قابلیت تخلیه اطلاعات از طریق USB، از دیگر امکانات این دستگاه می باشد و دسترسی به اطلاعات موجود در دستگاه و تخلیه ترددهای ثبت شده را به آسانی میسر می سازد. بعضی قسمت ها نیز از ایمیل برای یادآوری دوره حقوق به مدیران خود استفاده می کنند، و بعضی دیگر گزینه های واگذاری دیجیتال برای حذف کاغذ بازی های غیر ضروری را به کار می برند. جهت تعریف الگوی کاری دوره ای در یخش «طول دوره الگوی کاری»، گزینه «دوره ای» را انتخاب نمایید. این گزینه مربوط به تنظیمات فراخوانی می باشد و بطور پیش فرض تنظیم شده است و نیازی به تغییر ندارد . در برنامه حضور و غیاب رایگان فراتکنو یک گزینه تحت عنوان ارسال به حقوق و دستمزد تعبیه شده تا شما بتوانید ریز کارکر پرسنل را به برنامه حقوق دستمزد ارسال کنید تا بتوانید حقوق افراد را نیز محاسبه کنید.

وب سایت

اين سيستم براي پرسنل نيز قابل استفاده مي باشد که SMS ورود و خروج و تاخير آنها به موبايل مديريت اتوماتيک ارسال مي گردد. به طور مثال، نوع کارتخوان داخل دستگاه می تواند تغییر پیدا کند و بسته به نیاز مشتری، Mifare ،RFID یا هر نوعی که نیاز مشتری باشد، روی آن قرار گیرد. جهت امنیت پس از عملیات لاگین یک توکن در اختیار اپلیکیشن قرار می گیرد و سایر درخواست های اپلیکیشن از سرویس همراه با ارسال توکن انجام می پذیرد. مورد استفاده قرار گیرد. برای بیش از بیست سال، تشخیص چهره انسان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. راندمان بسیار بالای این سیستم در تشخیص موارد مشکوك و همچنین استفاده از الگوریتم های پیشرفته و هوشمند برای جلوگیری از بروز خطا در تشخیص، یکی از بزرگترین مزایای این سیستم می باشد. پشت دوربین یک صفحه نمایش رنگی با کیفیت و وضوح بالا جهت نمایش چهره افراد، اطلاعات هر کدام و همچنین نمایش مانیتورینگ هم زمان، قرار دارد. به علاوه، AC2100 plus به­ عنوان دستگاه حضور و غیاب کارتی هم عمل می کند؛ چرا که مجهز به کارت خوان بدون تماس است و می تواند از طریق کارت نیز حضور و غیاب افراد را انجام دهد. دستگاه حضور و غیاب ST-Shine یک دستگاه کنترل حضور و غیاب پرسنل است که با … بر امکانات و قابلیت های زیاد، از کیفیت بالا و قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

  1. 1 . Settings را باز کنید و گزینه Accounts را انتخاب کنید
  2. سطوح مختلف دسترسی کاربران سیستم
  3. زنان زیر 25 سال، 86٪ احتمال برای باردار شدن دارند
  4. گروهبندی و دسته بندی کالاها و نمایش درختی کالاها

تنها در چند سال گذشته به علت لایحه مراقبت های مقرون به صرفه و فشارهای مالی و تاکید بر بهبود بهره وری در کار این میزان افزایش یافته است. در گذشته تکنولوژی های مشابه ، که توسط PC ها کنترل می شدند، بسیار گران بودند. البته تکنولوژی تشخیص اثر انگشت تقلبی آن منحصر به فرد است؛ طوری که می تواند انواع اثر انگشت تقلبی مانند کاغذ، لاستیک، پرده نازک غشایی، سیلیکون و ژلاتین را تشخیص دهد. ساعت حضور و غیاب اثر انگشتی AC2100 plus مانند اکثر محصولات ویردی، برای شناسایی هویت کاربران از اثر انگشت آنها استفاده می کند. در صورتی که تمایل به روش های سیمی ندارید، میتوانید از دستگاه هایی که قابلیت اتصال به شبکه های بیسیم مانند وای فای را دارند خریداری کنید. دستگاه حضور و غیاب مدل F300 یکی از بهترین، پرفروش ترین و محبوب ترین دستگاه های شرکت فراتکنو می باشد. این مدل مراکز کنترل یا دستگاه حضور و غیاب (یا کارت خوان ها) به تنهایی و بدون نیاز به نرم افزار مرکزی، فرامین لازم را دریافت و یا صادر می نمایند. برای رسیدن به این هدف، بسیاری از قسمت های کاری با سامانه مدیریت حضور و غیاب از برگه زمانبندی و مرور آن و فرآیند تصدیق این برگه ها استفاده می کنند. با گفتن این موضوع ، بسیاری از مردم با نصب دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی به دلیل اینکه در اصل برای حوزه ای از ادارات ای کشف جرم بود ، مقاومت میکنند. ساعت حضور و غیاب AC2100 plus از محصولات بیومتریک شرکت ویردی (Virdi) است.

زمان پاسخ دهی دستگاه به کاربر نیز زیر ۱ ثانیه است که این یکی از مزیت های تمام محصولات ویردی است. برخلاف دوربین های معمولی ، دوربین های حرارتی می توانند تصاویر را حتی در شرایط کم نور و شب بدون استفاده از فلاش ضبط کنند. خوب پس بخشها چگونه از دستگاه حضور و غیاب خود استفاده می کنند؟ علاوه بر این دو ویژگی که این دستگاه به خصوص، تشخیص ۱۰۰۰ چهره به صورت دقیق و در نور کم نیز از خصوصیت های فوق العاده ی این محصول می باشد. اکسس کنترل تردد تشخیص چهره Nitgen T9 علاوه بر شناسایی تشخیص چهره، قابلیت شناسایی پرسنل به وسیله اثر انگشت ،رمز ، کارت هوشمند را دارا است. علاوه بر فعالیت ها و تلاش های دولت ها جهت شناسایی تروریست ها و خلافکاران استفاده از سیستم های تشخیص چهره در امور مالی و خرید و فروش نیز میسر است. از طرفی در مدارس نیز ، نظارت و کنترل سخت و پرزحمت بر رفت و آمد دانش آموزان به ویژه در حجم بالا ، از معضلاتی است که معاونین را همیشه درگیر خود نموده است. اين دستگاه داراي سنسور نوري ضد خش و ضد تقلب با قابلیت تشخیص اثر انگشت در کمتر از یک ثانیه می باشد. نکته: موضوعی که باید حتما به آن اشاره داشته باشیم این است که دستگاه حضور و غیاب کارتی با توجه به قابلیتها و امکانات کم و نیز خطاها و مشکلاتی که دارد در سالهای اخیر کمتر مورد توجه قرار میگیرد.


|
امتیاز مطلب : 425
|
تعداد امتیازدهندگان : 149
|
مجموع امتیاز : 149
تکنولوژی بیومتریک: سیستم تشخیص چهره - فراست
دو شنبه 5 اسفند 1398 ساعت 11:53 | بازدید : 639 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در روزهای غیر تعطیل رسمی، انتقالات سامانه «پایا» برای تسویه تراکنشهای کارتی «شاپرک» مربوط به روز قبل، صرفاً یک بار در روز و در سیکل ساعت ۳:۴۵ بامداد پردازش و برای بانکهای پذیرنده ارسال میگردد. در صورتی که کارمندان قصد داشته باشند مرخصی ساعتی بگیرند و یا برای ماموریت های چند ساعته از اداره خارج شوند دستگاه اسکنر اثر انگشت می تواند تمام ورود و خروج ها را در طول روز چک کند. امکان دارد که پرسنل بعضی از مشاغل اثر انگشت شان هنگام ورود به راحتی ثبت شود، ولی هنگام خروج اثر انگشت آن ها با مشکل مواجه شود. این مدل از دستگاه، در مجموعههایی که آلودگی محیطی بالایی دارند توصیه نمیشود زیرا تماس مستقیم با سنسورهای حساس به اثر انگشت و اثر گرد و غبار محیط بر این سنسورها تاثیر مخرب دارد. در مدل کارت خوان، به هر پرسنل یک کارت که دارای کد یکتاست، تعلق میگیرد که با هر بار نزدیک کردن کارت به سنسور دستگاه، یک تردد برای پرسنل ثبت شود.

 منبع

در نتیجه برای هر یک از پرسنل میتوان از یک یا هر دو قابلیت استفاده کرد. میتوان به راحتی کارتها را جا به جا کرد و یا اگر پرسنل کارت ثبت شده به نام خودشان را گم کنند، دریافت کارت مجدد زمانبر و پردردسر است. با این که فرایند توصیف شده فوق کاملاً کارآمد است، اما هنوز یک مشکل عمده بر سر راه آن پابرجا است. همانطور که قبلا گفته شد، زن با تمام تخمک های خود متولد می شود. به طور کلی، بارداری هنگامی شروع می شود که اسپرم مرد تخمک زن را بارور می کند. از سوی دیگر، مردان با اسپرم از پیش ساخته متولد نمی شوند. شما با خرید دستگاههای حضور و غیاب در هزینههای خود صرفهجویی میکنید! شما نگران كوتاه كردن موهای خود و همچنین تغییر ظاهر خود نباشید این نرم افزار قدرتمند میتوانید شما را در هر چهره و تیپی كه باشید تشخیص دهد. موهای نازک به نام cilia به سفر تخمک از طریق لوله فالوپی به سمت رحم کمک می کنند.

هر تخمدان با یک کانال (4 اینچ طول و نیم اینچ عرض) به نام لوله فالوپی به رحم متصل می شود. ایجاد سلول جدید اسپرم، 64 تا 72 روز طول می کشد و با توجه به این واقعیت که حدود 100 تا 300 میلیون سلول اسپرم با هر انزال منتشر می شود، مرد به طور مداوم اسپرم تولید می کند. در عوض، آنها در طول عمر به طور مداوم میلیون ها سلول اسپرم تولید می کنند. درست قبل از انزال، سلول های اسپرم با مایع منی مخلوط می شوند. فعالیت جنسی دیگر که در آن مایع منی مرد حاوی ترشحات غده کاپور یا انزال، در تماس با واژن زن قرار می گیرد. مقاربت واژینال بدون محافظت، که در طی آن مرد انزال را به واژن زن منتقل می کند. سایر روش های باروری، مانند روش ای یو ای می باشد که در آن تخمک زن از بدن او خارج می شود، با اسپرم بارور می شود، و سپس به رحم بازگردانده می شود.



    1. 1 . Settings را باز کنید و گزینه Accounts را انتخاب کنید



    1. گزارشگیری آنلاین از فیش و حکم



    1. امکان ارسال پیامک ورود و خروج کاربران برای مدیر



    1. خروجي صوتي با زبان فارسي



    1. قابلیت تشخیص حرکت



    1. ابزارهای طبقهبندی آبشاری

 



همچنین برای استفاده از آن نیاز به ابزار و تکنولوژی های پیچیده ای نباشد و هزینه زیادی را به سازمان تحمیل نکند. پس از آزاد شدن تخمک، تخمک در انتهای انگشتی شکل لوله فالوپی به مدت 24 ساعت منتظر می ماند تا اسپرم برای بارور کردن آن برسد. طراحی این دستگاه یک طراحی ارگانومیک بسیار زیبا می باشد و در آن از دکمه اکسس کنترل ساده استفاده شده است تا برای کنترل دستگاه نیاز به عملکرد پیچیده نباشد. گاهی افراد درد بیضه و گاهی ورم بیضه را احساس میکنند که نشانه وجود مشکل است. به احتمال زیاد پس از انجام این عمل، مشکل عملکرد اسکنر انگشت (Touch ID) آیفون یا آیپدتان برطرف میشود. اگر مشکل مورد نظر همچنان ادامه پیدا کرد از روش بعدی استفاده کنید. یک سیستم می تواند در حالت دو بعدی ابعاد اجزای مختلف صورت را تشخیص و تطابق دهد، اما در مورد مثلا طول بینی و سایر برجستگی ها و فرورفتگی ها نمی تواند چیزی بگوید. گروه کاری مورد نظر را از لیست ارائه شده انتخاب نموده و بر دکمه «بررسی» کلیک نمایید. امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد.


|
امتیاز مطلب : 452
|
تعداد امتیازدهندگان : 147
|
مجموع امتیاز : 147
دستگاه حضور و غیاب ، نرم افزار حضور و غیاب
دو شنبه 5 اسفند 1398 ساعت 11:24 | بازدید : 581 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در خط اول پکیج مورد نیاز را وارد کرده و در خط دوم آدرس عکس دلخواه خود و در خط سوم مسیر فایل XML دانلود شده را وارد میکنیم. بابراین، کاربر می تواند خارج کردن گوشی خود از جیب یا حرکت دستگاه، قابلیت تشخیص چهره را فعال کرده و از آن برای بازکردن قفل دستگاه خود استفاده نماید. انرژی مصرفی این دستگاه از آداپتور برق 9 ولت 1 آمپر تأمین میشود و فاقد باتری است؛ پیشنهاد میشود یک برق اضطراری برای این محصول در نظر بگیرید تا در صورت قطعی برق، با مشکل تردد کارکنان مواجه نشوید. حضور و غیاب در مواقعی که بخوایم نظم و انضباط را در یک مجموعه حاکم کنیم امری ضروری به نظر می رسد. LG نیز به نظر می رسد که در حال کار بروی سنسورهای اسکن عنبیه می باشد تا بتواند امنیت دستگاه های خود را افزایش دهد. اما به نظر می رسد که پس از انجام آزمایش های مربوطه سرانجام آنر تصمیم گرفت تا به وسیله ی یک بروزرسانی استفاده از این قابلیت را برای بازکردن قفل دستگاه گوشی ها هم امکان پذیر کند. اگر وظیفه سیستم کنترل دسترسی این باشد که مجاز بودن افراد برای ورود به جایی را بررسی کند، آنگاه تنها یک ابزار بیومتریک می­تواند به درستی این کار را انجام دهد. اگر رنگ پسزمینه همان رنگ پوست است، پس الگوریتم تقسیمبندی رنگ نمیتواند آن را متفاوت تشخیص دهد. برای متفاوت بودن و دست به کار جدیدی زدن هیچگاه دیر نیست.

 کلیک

  • 1- تناسب ظرفیت و سرعت دستگاه حضور و غیاب با تعداد پرسنل
  • 5000 عدد رمز
  • ثبت اطلاعات تماس، بانک و فایل های ضمیمه پرسنل
  • 10-7 مدت ماموريت

بعلاوه، این اپ دارای قابلیت GPS است که به وسیله آن میتوانید پیشرفت کار خود و پرسنل و روند انجام پروژههای خاص را دنبال کنید. متعادل کردن رنگ برای کاهش اثرات تغییرات نور انجام میشود. تشخیص رنگ پوست در تصاویر رنگی یک روش بسیار محبوب و مفید برای تشخیص چهره است. با اینکه مشابه یک ساعت معمولی کار میکند، اما به عنوان یک مزیت عمده از ساعت زدن همکاران به جای یکدیگر پیشگیری میکند. 25. در کادر مربوط به ساعت شروع بازه کاری مقدار «13:00» و در کادر مربوط به ساعت پایان مقدار «14:00» را وارد نمایید. در کنار ساعت پایان شیفت قرار دهیم. سیستم حضور و غیاب، دستگاهی است که به صورت خودکار، تردد کارکنان را ثبت میکند و وضعیت مرخصی، حقوق، غیبتها و سایر اطلاعات مهم را در اختیار مدیر یک سازمان قرار میدهد. • جهت سریال کردن اطلاعات جهت دریافت و ارسال داده ها به وب سرویس مورد استفاده قرار می گیرد. 3. الگوریتم تشخیص چهره از حرکت پنچرهای برای تشخیص استفاده میکند.


|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 29
|
مجموع امتیاز : 29
حضور و غیاب تحت وب :
یک شنبه 4 اسفند 1398 ساعت 18:12 | بازدید : 828 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

این دستگاه ها به صورت کارتی ، تشخیص چهره و یا اثر انگشت شخص را شناسایی و اجازه تردد را می دهند و مشاهده کاهش شارژ ورزشکاران در برخی از مدل های حضور و غیاب باشگاهی امکان پذیر است . متداول ترین سیستم کنترل حضور و غیاب پرسنل، ساعت های کارتزنی می باشدکه بیش از یک دهه قبل عرضه گردیده است. دستگاه pw1700 حاصل بیش از ربع قرن تجربه طراحی دستگاه حضور و غیاب در شرکت دنیای پردازش می باشد. نرم افزار حضور و غیاب تحت وب ویمسن امکانات فراوانی را در اختیار مدیران و پرسنل قرار می دهد. در واقع دستگاه های حضور و غیاب ارائه شده در ایران عموما محصولات شرکت های ZKTeco ، Virdi ، Suprema و یا FingerTec می باشند که مشخصات دقیق این دستگاه ها در وب سایت هر شرکت قابل دسترسی است. امروز از وب سایت فراتکنو در خدمت شما هستیم تا ۵ ویژگی مهم را برای یک مدیر موفق در بهبود مجموعه می تواند موثر باشد را با هم بررسی کنیم. این کمک می کند تا داده ها به صورت یکپارچه بین برنامه ها انتقال داشته باشد و در نتیجه یک فرآیند پرداخت موثر داشته باشید. راستی و صداقت مدیر باعث گسترش روابط زیردستان با وی و برخورد صمیمی و در نتیجه مدیریت اثربخش می شود. وی افزود: بلافاصله مأموران سازمان آتش نشانی شهر تهران از یک ایستگاه به همراه تجهیزات لازم به محل وقوع حادثه واقع در مسیر شرق به غرب خاوران اعزام شدند.

اینجا

  • وارد کردن اطلاعات مربوط به کارکنان
  • "Understanding the Conception Process." How Stuff Works. N.p., 17 Feb. 2011. Web. 5 Feb. 2017
  • استخراج خصیصه
  • نرم افزار گزارشات آماری دانش آموزان
  • جنس متریال مصرفی
  • كه ممكن است ويتامين ها و مواد معدني باشند
  • مشخصات افراد
  • 4 کلید (ورود ، خروج ، مرخصی ، ماموریت)

تشخیص صحت وسقم جهات ادعائی شاغل بعهده رئیس اداره است که در صورتی که صحت ادعا تصدیق شود؛ غیبت شاغل، جزو مرخصی استحقاقی یا استعلاجی وی محسوب و حکم لازم در این مورد صادر خواهد شد. کسی که مدیریت یک اداره ، مجموعه و یا مدرسه را به عهده دارد باید تمامی صفات ممتاز و نکات مثبت را نسبت به سایر افراد داشته باشد. دستگاه های حضور و غیاب همیشه در مکان ثابتی قرار گرفته و از این رو توانایی جابجایی برای مشاغلی که عمدتا محل انجام آن در محیط بیرون از اداره می باشد، مشکل خواهد بود. از عوامل بسیار مهم و تأثیرگذار در انتخاب یک سامانه حضور و غیاب کاربردی می باشند. گاهی با یک ارزیابی متوجه می شویم که مسیر اشتباه است و یا با یک اصلاح کوچک سود دهی کشور بسیار بالاتر می رود. تِهْران (دربارهٔ این پرونده آوا راهنما·اطلاعات) بزرگترین شهر و پایتخت ایران، مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. برای کارکنان بخش فروش دیاکالا مایه افتخار است که بتوانند خدمتی به ساکنین تهران ارائه دهند. دیاکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی در ایران و دارای برد نمایندگی از برترین سازندگان بوده و مفتخر به همکاری با نمایندگان فعال , فروشندگان و برنامه نویسان در صنف دستگاه حضور و غیاب تهران است . قیمت دستگاه حضور و غیاب با توجه به آپشن هایی که این دستگاه در اختیار کاربران قرار می دهد متفاوت است. بعد از طراحی جانمایی دوربین ها و سرور توسط کارشناسان دیاکالا , لیست اقلام مورد نیاز جهت اجرای سیستم دوربین مداربسته به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور به شما ارائه خواهد شد .

 

تمام افراد از آخرین نسخه موجود روی سرور استفاده می کنند و نگرانی در مورد اینکه هر کدام از آخرین نسخه استفاده می کنند یا نه وجود ندارد. همچنین دقت نمایید چنانچه در زمان خرید، نسخه رایگان نرم افزاری برایتان ارائه می گردد، بررسی نمایید که تمامی امکانات مورد نیازتان را دارا باشد. این برنامه در دو نسخه طراحی و ارائه شده است که بسته به نوع شرکت می توانید از یکی از این دو نسخه استفاده نمایید. ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد. با توجه به آنچه تا اینجا گفته شد و مشابه بودن نقش اصلی دستگاه های حضور و غیاب، انتخاب نرم افزاری مناسب و منطبق با نیازهای مجموعه و همچنین خدمات پشتیبانی شرکت ارائه دهنده، ارجحیت می یابد. دو عامل اصلی و تعیین کننده قیمت دستگاه حضور و غیاب می باشد. علت اختلاف قیمت دستگاههای ارائه شده در بازار چیست ؟ با توجه به تنوع دستگاه های موجود در بازار، این محصول با قیمت های متنوعی نیز ارائه می گردد که ارائه دهندگان آن نیز دلایل مختلفی را جهت این اختلاف قیمت ها اعلام می دارند.

مقیاس: از اختلاف فشاری که فرد در هر بار اخذ اثر انگشت به سطح دستگاه یا کاغذ وارد می کند ناشی می شود. با توجه به آنچه گفته شد، بررسی دقیق تر در مورد شکرت هایی که ادعای تولید این دستگاه ها را دارند الزامی می باشد. دغدغه سازمان ها و شرکت ها چیست؟ این دستگاه از زمانی که تهیه و ساخته شده توانسته است نقش مکملی برای مدیریت یک شرکت یا یک سازمان باشد. اگرچه حذف قابلیتهای نرم افزاری در بیشتر مواقع خوشایند نیست، اما داستان تشخیص چهره متفاوت است. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تایگر با تعیین هویت چندگانه : چهره ، اثر انگشت ، کارت بدون تماسRFID و … T-38304 شناسایی کف دست، اثر انگشتی و کارتی. ظرفیت تعریف کارت در دستگاه حضور و غیاب UFace202 برابر با ۱۰۰۰۰ کارت است. ابعاد و وزن دستگاه حضور غیاب مدل UFace202 برابر با ۵٫۱۱۲ × ۵٫۱۶۴ × ۷٫۱۹۳ میلی متر و ۶ کیلوگرم است.


|
امتیاز مطلب : 92
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
نمونه لیست حضور و غیاب
یک شنبه 4 اسفند 1398 ساعت 16:36 | بازدید : 629 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

بدون شک در طول سال برای افراد ممکن است مسائلی پیش بیاید که انگشت آن ها را دچار مشکل کند. دنیای پردازش اولین شرکتی بود که گارانتی 2 ساله به همراه 10 سال ضمانت پشتیبانی را ارائه نمود. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. با استفاده از اتصال مستقیم بین دوربین و سرور، می توانید در همان زمان کنترل و جمع آوری تصاویر از ۲۰ عدد دوربین مداربسته از راه دور از یک سرور. برای مثال شما می توانید برای واریز یک مبلغ کلان بدون محدودیت با همراه داشتن مدارک شناسایی به بانک مراجعه کنید. اما اگر شما هم به دنبال خرید و یافتن قیمت مناسب این تجهیزات هستید، تنها کافی است به فرشگاه وب سایت ما سر بزنید. برای این موضوع تنها کافی است با به بخش فروشگاه وب سایت مراجعه کنید و بنا به نیازی که دارید، محصول مورد نظر را خریداری فرمایید.

بخوانید

  • از داخل CD محصول , فایل Setup را اجرا نمایید
  • 24ماه گارانتی دستگاه
  • دنبال کردن خط دید چشم و تعیین نژاد
  • 5- شکل و ظاهر دستگاه حضور و غیاب

توجه داشته باشید که این کتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پایین پشتیبانی میکند. اولا که امکان تقلب کردن توی این دستگاه از دستگاه حضور و غیاب کارتی جهان گستر پارس خیلی کمتره! استفاده از اسکنر اثر انگشت باعث می شود احتمال تقلب در ثبت ساعت ورود و خروج به صفر برسد. بهره جستند که امکان هر گونه تقلب را از بین میبرد و سهولت بیشتری برای کارمندان به همراه داشت. یکی از بهترین راه ها برای تسهیل در کنترل کردن کارمندان و نظارت بر ورود و خروج آن ها استفاده از نرم افزار حضور و غیاب است. که سبب نفوذ سریع این سیستم در شناسایی تجاری و ابزار بازاریابی برنامههای دیگر شامل تعامل پیشرفته انسان و کامپیوتر، نظارت تصویری، نمایهسازی خودکار تصاویر و پایگاه دادههای ویدئویی میباشد. توجه : برای اینکه برنامه با بانک اطلاعاتی ارتباط برقرار کند از سری Sql Express فقط 2008R2 را باید روی سیستم خود داشته باشید. اسکن اثر انگشت یکی از سادهترین تکنولوژیهای بیومتریک است. این روش که در سال ۱۸۸۳ کشف شد، به عنوان روشی بسیار قابل اعتماد و در عین حال بسیار ساده شناخته می شود که در مقایسه با دیگر روش های شناسایی مشخصات بیومتریک کارآمدتر و به صرفه تر است. معمولا تصویر فرد، کارت ملی، مشخصات فردی و کاری به عنوان اطلاعات اولیه همراه با اثر انگشت به اسکنر داده می شود.

 

شاید تا ماه ها پیش استفاده از دستگاه های اسکنر اثر انگشت محدود به محیط های کاری و اداری و برای ثبت ساعت های ورود و خروج و یا استفاده در محیط های امنیتی و حفاظت شده بود. استفاده از اسکنر اثر انگشت در تمام موارد ذکر شده دقت و سرعت کار را بسیار افزایش می دهد. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت علاوه بر ثبت و خواندن اطلاعات اثر انگشت های مختلف می توانند با استفاده از رمز ورود نیز عمل کنند. بعضی از دستگاه های کوچک برای شرکت های کوچک طراحی شده و توانایی ذخیره اطلاعات محدودی را دارند. این دستگاه با پایین آوردن خطای انسانی، می تواند تمامی جزییات لازم در مورد رفت و آمد افراد و ساعات حضور آن ها در شرکت را برای شما ثبت کند. دستگاه حضور و غیاب ZKT می تواند مجهز به تقویم و سخنگوی فارسی هم باشد تا با استفاده از تقویم هجری شمسی و اطلاع از تعطیلات رسمی، گزارش گیری کاملی از آن داشته باشید. اصفهان، سومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.

جالب است بدانید دستگاه های اسکنر اثر انگشت تنها به بافت زنده دست حساس هستند. سفارش اسکنر اثر انگشت به صورت اینترنتی می باشد. معمولا در سیستم های نوری بر روی سطح بدن از ژل استفاده می گردد. د- كمك به داوطلب خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات. اما قیمت این محصول از شرکت راد مهام فاوا در مقایسه با سایر نمونههای مشابه در بازار قیمت بسیار مناسبتری است و لذا خرید آن برای صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه خواهد بود. روش های مختفی برای انتقال وجه وجود دارد که هر یک از آنها مزایا و معایب خاص خود را دارند. خوشبختانه برای ایرانیها نیز تغییراتی در این دستگاه به وجود آمده و میتواند آلارم های صوتی را به زبان فارسی پخش کند. تشخیص اثر انگشت با وجود چرخش (Rotation) 90 درجه از قابلیتهای دیگر سنسور سوپریما است. بسیاری از دستگاه های اسکنر اثر انگشت دارای راه های ارتباطی مانند USB هستند. نرم افزار اکسس کنترل ویسمن در صفحه اصلی دارای سربرگ های عملیات دستگاه، اطلاعات پایه، مدیریت کاربران، مدیریت مهمان، کنترل دسترسی Virdi و تنظیمات نمایشی است.

سامانه حضور و غیاب آنلاین به منظور سهولت در امر مدیریت تردد و کارکرد پرسنل به صورت تحت وب طراحی شده است. تکنولوژی های مختلفی برای تشخیص اثر انگشت در مدل های مختلف دستگاه های اسکنر به کار می رود که میزان توانمندی و کارایی دستگاه را نشان می دهد. تعداد اطلاعاتی که دستگاه های اسکنر اثر انگشت می توانند در خود ذخیره کنند در دستگاه های مختلف متفاوت است. حتما هنگام خرید دستگاه اسکنر اثر انگشت به تعداد کارمندان اداره و میزان حافظه دستگاه دقت کنید. بعضی از مدل های اسکنر اثر انگشت برای افزایش سرعت عملکرد می توانند به طور همزمان دو یا تعداد بیشتری اثر انگشت را شناسایی کنند. امروزه پیدا کردن یک روش آسان و مطمئن برای انتقال وجه به یکی از دغدغه های بسیاری از افراد تبدیل شده. در صورتی که در شرکت یا اداره شما این مساله مهم است حتما هنگام خرید و انتخاب اسکنر به آن دقت کنید.

پیش از انتخاب اپها، آنها را در دستگاه هوشمند خود نصب کرده و اطمینان حاصل کنید که نیازهایتان را برطرف میکنند. اولین مورد استخراج و انتخاب ویژگی ها و مرحله دوم طبقه بندی خصوصیات است. این دستگاه ها می توانند یکی از این ویژگی ها و یا چند تا از آن ها را همزمان داشته باشند؛ مثلا دستگاه حضور و غیاب ZKT مدل G3 قابلیت تشخیص چهره، اثر انگشت و کارت را دارد. در این شرایط افراد نیازی ندارند چند دقیقه برای ثبت ساعت ورود و یا خروج خود در صف منتظر بمانند و در زمان کوتاهی می توانند وارد اداره یا شرکت خود شوند. در اینترنت شما می توانید بسیاری از برنامه های مشابه را پیدا کنید، هر کدام از آنها به نوعی متفاوت از دیگران است. یکی از تجهیزات هوشمند مورد استفاده در ادارات مختلف، اسکنر اثر انگشت است که در مدل ها و برندهای مختلفی تولید شده و در بازار موجود می باشد. اسکنرهای اثر انگشت دارای سیستم های عامل مختلف و پردازشگرهای دقیق هستند که در ابتدا اطلاعات هر فرد با هر اثر انگشت را در خود ذخیره می کند. اسکنر اثر انگشت امکان خطا در شناسای افراد و تاریخ زمان دقیق حضور و غیاب را به صفر رسانده و در زمان نیز صرفه جویی می کند.


|
امتیاز مطلب : 64
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19