عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 118
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 226
:: بازدید ماه : 221
:: بازدید سال : 1227
:: بازدید کلی : 2773

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

دستگاه حضور غیاب کارتی
سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت 18:7 | بازدید : 288 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

ساعت هوشمندر سیستم ها آخرین فن آوری شناسایی را با ابزارهای جامع مدیریت ترکیب می کند. این سیستم ها با استفاده از فناوری مجاورت RFID ، فناوری اثر انگشت و تشخیص چهره ، دردسر و خطا را برطرف می کنند و هم شما و هم کارمندانتان شادتر می شوند.به شما کمک می کند تا از تمام داده های ثبت شده برای مدیریت کارآمد نیروی کار خود استفاده کنید. بیایید نگاهی به زیر کاپوت بیندازیم.

RFID چگونه کار می کند؟

RFID مخفف شناسایی فرکانس رادیویی است. این روش بسیاری از کارهای روزمره را از مسابقه زمان بندی تا پرداخت هزینه اتوبوس ساده تر کرده است. یک سیستم RFID دارای دو قسمت است: گیرنده گیرنده یا خواننده و فرستنده یا برچسب. هنگامی که دو قسمت به یکدیگر نزدیک می شوند - "در مجاورت" - خواننده یک سیگنال رادیویی 125 کیلوهرتز می فرستد که برچسب را فعال می کند ، سپس داده های ID خود را به خواننده می فرستد. خواننده برچسب و سایر اطلاعات مورد علاقه مانند زمان را بررسی و ثبت می کند

در زمان سنجی TimeMoto در سیستم ها ، خواننده RFID در ترمینال است و برچسب در یک نشان استاندارد کارت اعتباری یا یک کلید کوچک است. هر نشان یا fob منحصر به فرد است و یک کارمند خاص را مشخص می کند. شما به سادگی برچسب خود را نزدیک ترمینال نگه دارید. حتی لازم نیست آن را از نگهدارنده آن خارج کنید. خواننده شما را می شناسد و زمان را ثبت می کند ، و یک ثانیه بعد ، کار شما تمام می شود.

 

چاپ انگشت چگونه کار می کند؟

انگشت نگاری حتی یک روش پیشرفته تر برای شناختن فرد است. هیچ دو اثر انگشت یکسان نیستند ، بنابراین هیچ راهی برای سو abuse استفاده از سیستم وجود ندارد و هیچ کارتی برای از دست دادن یا جای دادن نادرست وجود ندارد. استفاده از این روش بسیار آسان است: به سادگی اثر انگشت خود را یک بار در ترمینال TimeMoto ثبت کنید ، سپس هر زمان که وارد یا خارج شدید انگشت خود را بر روی سنسور یکپارچه ترمینال قرار دهید.


زمان سنجی TimeMoto در سیستم ها هرگز اثر انگشت واقعی شما را ذخیره نمی کند. در عوض ، الگوریتم TimeMoto هنگام اسکن انگشت شما تعداد انگشت شماری از نقاط منحصر به فرد را استخراج می کند ، سپس آنها را به یک کد عددی پیچیده تبدیل می کند ، که به شماره کارمند شما پیوند می دهد. تمام فروشگاه های پایانه TimeMoto این کد هستند - مقداری که در هر زمینه دیگر بی معنی است. این بدان معناست که هیچ کس نمی تواند از طریق ساعت زمان TimeMoto به داده های اثر انگشت شما دسترسی پیدا کند

چه چیزی باعث می شود دستگاه حضور غیاب کارتی جهان گستر در سیستم های هوشمند باشد؟

با داده های ساعتی می توانید کارهای بیشتری انجام دهید تا اینکه فقط ببینید چه زمانی کارمندان مشغول کار هستند. TimeMoto راه حلهای ابری یک مرحله ای جامعی را برای کمک به شما در استفاده هوشمندانه از داده های موجود ایجاد کرده است. بازبینی دقیق پروژه را ایجاد کنید ، گزارش های تماس تلفنی را در زمان واقعی چاپ کنید ، برنامه های کاری با کد رنگ را ایجاد کنید ، همه براساس داده هایی که قبلاً ضبط کرده اید. اکنون این همان چیزی است که ما آن را هوشمند می 



:: برچسب‌ها: دستگاه حضور غیاب , دستگاه کارت زنی ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نرم افزار حضور غیاب تحت ویندوز
پنج شنبه 7 اسفند 1399 ساعت 20:56 | بازدید : 293 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

چه کسی ، کجا ، چه زمانی و چرا؟

تا به حال نگران نگه داشتن زمان حضور و غیاب کارکنان بوده اید؟ آیا نگه داشتن زبانه ها در زمان های تصادفی و درخواست تغییر شیفت شما را کمی دیوانه می کند؟ Timeclock 365 پاسخ است.

Timeclock 365 یک پلت فرم ساده ، هوشمند و پویا است که داده ها را به اطلاعات ارزشمند عملی تبدیل می کند.

سیستمی که با در نظر گرفتن مشاغلی مانند شما طراحی شده است!

ردیابی سریع ، آسان و انعطاف پذیر برای مشاغل: ردیابی زمان حضور و غیاب در زمان واقعی. وقتی کارمندانتان وارد می شوند و کار را ترک می کنند ، جایی که همیشه هستند ، و آنچه را که کار کرده اند بدانید. زمان مرخصی و مرخصی را مدیریت کنید. قراردادهای کاری ایجاد کنید.

پروژه ها را مدیریت کنید و در گزارش ها غرق ش,n.

 

ردیاب محل کارمند

آیا می خواهید بدانید که کارکنان شما در ساعات کار کجا هستند؟

Timeclock 365 ردیابی جغرافیایی را در زمان واقعی ارائه می دهد تا امکان ورود کارمندان از مکان های مختلف را فراهم کند.

در زمان واقعی اطلاعاتی راجع به اینکه چه کسی کار می کند ، کجا کار می کند و چه کار می کند ، مطلع شوید.

 
 

راه حل یکپارچه حقوق و دستمزد

با استفاده از گزارش های یکپارچه حقوق و دستمزد ما ، وقت خود را صرف انجام کارهایی کنید که در تجارت شما مهم است.

تولید حقوق و دستمزد با ماشین حساب دستمزد Timeclock 365 نسیم است. درست در نوک انگشتان شما می توانید گزارش های حقوق و دستمزد را درک کنید.

 
 

|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
چهار شنبه 21 آبان 1399 ساعت 12:17 | بازدید : 208 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره  RF600 یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها برای سازمان‌های متوسط و کوچک است.
اگر تصمیم به خرید دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره گرفته‌اید؛ دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره  RF600 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شماست.
این دستگاه نسبت به رقبای مشابهش در بازار ویژگی‌ها و مزیت‌هایی دارد که آن‌ها را بررسی می‌کنیم!

ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه  RF600

  • مجهز به سنسور تشخیص چهره
  • مجهز به کارت خوان بدون تماس
  • قابلیت ذخیره‌ی ۵۰۰ چهره در حافظه‌ی خود
  • قابلیت شناسایی ۱۰۰۰۰ کارت شناسایی
  • قابلیت ثبت۲۰۰,۰۰۰ تردد در روز
  • توانایی کارکرد در محیطی با ۸۰۰۰ لوکس نور
  • پشتیبانی از کابل شبکه‌ی وای گند
  • قابلیت تخلیه‌ی اطلاعات بر روی فلش مموری با استفاده از کابل وای گند
  • قابلیت اتصال به کامپیوتر از طریق کابل USB
  • قابلیت کنترل راه بند و درب‌های برقی
  • صفحه‌ی ۲.۸ اینچی با قابلیت تاچ و لمسی بودن

دستگاه تشخیص چهره RF600


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
شرکت جهان گستر پارس معتبر ترین ارائه دهنده ی دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:33 | بازدید : 253 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اين نوع حالتهاي صورت زماني ايجاد ميشود كه ما تنها، يا با خانواده و دوستانمان هستيم. با توجه به ايجاد تغييرات سريع در علوم مختلف، به روز رساني مهارت و دانش فعلي كاركنان امري لازم و ضروري است. اين كارت ها به صورت جدولي از روزهاي يك ماه بودند كه هر روز خود به دو بخش براي ثبت ورود و خروج تقسيم شده بود. استفاده از اين دستگاه ها و نرم افزارها به گونه اي است كه امروزه دستگاه حضور و غياب اساسا تبديل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. ازعمليات مهم بر روي ماتريس تصوير، تحليل مولفه هاي اساسي ( تبديل PCA ) ميباشد. در واقع فرد حتما بايد روبروي دستگاه قرار گرفته و انگشت خود را بر روي سنسور قرار دهد تا دستگاه مجوز تردد او را صادر نمايد. در واقع امنيت دستگاه كارت خوان را نمي ­توان بيش از اين بهبود داد و هر سازماني كه اولويت اول آن امنيت در كنترل تردد باشد، بايد گزينه دستگاه هاي بيومتريك را انتخاب نمايد. جهت تعريف الگوي كاري دوره اي در يخش «طول دوره الگوي كاري»، گزينه «دوره اي» را انتخاب نماييد. 8- در تنظيمات اكثر سنسورهاي اثر انگشت گزينه اي به نام Rotation وجود دارد. بنابراين اطلاعات اين فرد با نام و نام خانوادگي، شماره كد ملي (به صورت باركد، تگ و دستي) يا گرفتن عكس به سرعت قابل دسترس است و سريعا عمليات پذيرش انجام مي شود. همچنين سيستم هاي حضور و غياب موجود ، از ارسال اتوماتيك SMS غيبت دانش آموزان عاجز هستند و اين كار به صورت دستي و با مشخص كردن دانش آموزان غايب توسط كاربر صورت مي گيرد.

دستگاه كارت ساعت

استفاده از دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره نه تنها سختي كار را كاهش مي دهد، بلكه زمان زيادي را كه به صورت دستي محاسبه مي شود، صرفه جويي مي كند. هر چقدر اطلاعات بيشتري در ديتابيس سيستم موجود باشد، قادر به تشخيص چهره هاي بيشتري هم خواهد بود. دستگاه حضور و غياب كارتي هم كه ارزان ترين مدل دستگاه هاي موجود در بازار است، امنيت كمتر و نفوذپذيري بيشتري نسبت به دستگاه هاي بيومتريك دارد. ايراد آن اين است كه در صورت وجود نور مستقيم امكان تشخيص چهره براي دستگاه سخت مي شود و عيب ديگر آن كمتر بودن حافظه دستگاه نسبت به كارت و اثر انگشت است. به هر دانش آموز يك كارت شناسايي نسبت داده مي شود كه حاوي كليه اطلاعات شخصي ، عكس و تحصيلي وي مي باشد. هنگام استفاده فرد از سيستم حضور و غياب، دستگاه اثر انگشت فرد را با اثر انگشت موجود در پايگاه داده خود مطابقت مي­ دهد و اگر مطابقت كامل باشد، تردد فرد ثبت مي ­شود.


نرم افزار حضور غیاب تحت ویندوز 

    • 1-قابليت كنترل و مديريت همزمان چندين درب ورودي و خروجي



    • قابليت تعويض تصوير پشت زمينه



    • قابليت ذخيره سازي ۲۰۰۰ چهره



    • امكان ثبت اثر انگشت به تعداد 8000

 



داشبورد اين نرم افزار مجموعه اي كامل از امكاناتي كه مورد نياز مدير سامانه مي باشد را به سادگي در اختيار وي قرار مي دهد. به كارمند فرصت انتخاب براي رسيدن به زمان بندي مورد نظر را بدهيد. اين ويژگي قابليت دسته بندي برنامه براي استفاده جداگانه مديران و كاربران را نيز دارد. با توجه به مشكلات مديران در زمينه حضوروغياب و كنترل تردد پرسنل ، شركت جهان گستر پارس اقدام به توليد سيستم حضور وغياب كرده تا بتواند كمكي در راه رفع مشكلات مديران كشور نمايد. اين شركت از فناوري پيشرفته اي براي توليد دستگاه هاي بيومتريك و سيستم كنترل تردد هوشمند استفاده مي كند. كاربراني كه در شبكه خارجي( اينترنت) قرار دارند صرفاً به هاستي كه براي dmz طراحي شده دسترسي پيدا مي كنند نه به شبكه داخلي . طبيعتاً شما نيز به شبكه عمومي اينترنت اعتماد نداريد. روش ها و آموزش هاي زيادي هم براي جعل اثر انگشت وجود دارد كه با مواد مختلفي مانند بتونه و ژلاتين انجام مي ­شود و تنها با يك جستجوي ساده در اينترنت مي ­توان به آن ها دست يافت و به هيچ دانش خاصي هم نياز ندارد. اما شايد بپرسيد كه اگر چنين باشد، دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي چه فايده اي خواهد داشت؟ اين امر در حالي است كه تمامي sms ها بلافاصله و درهمان لحظه زدن كارت بدون هيچگونه هنگ درسيستمي و يا وقفه اي در سيستم ارسال خواهند گرديد. «به عنوان مثال » زماني كه دانش آموزان به هنگام ورود كارت هوشمند خويش را در مقابل دستگاه نشان مي دهد والدين SMS ورود وي را به صورت اتوماتيك دريافت مي نمايند.

به دليل عدم تشكيل اثر انگشت در افراد زير 15 سال و بنابراين عدم تشخيص توسط دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي ، براي دانش آموزان ابتدايي تنها مي توان از دستگاه حضور و غياب كارتي استفاده نمود. متن براي موبايل والدين جهت اطلاع از حضور يا عدم حضور وي ارسال مي گردد. فرض كنيد مجموعه اي داراي دو شعبه در دو جاي مختلف از هم مي باشد حال براي تخليه دستگاه حضور غياب خود چه كاري بايد انجام داد؟ داراي خروجي اكسل بوده و رابط كاربري آساني دارد. پوست بدن مشخصه انعكاسي يكتا براي خود دارد و امضاي چهره در اين طيف باند كمتر متغير است. بنابراين تشخيص چهره نيازي به استفاده از الگوريتم بيشتر دارد؛ براي اينكه خوب و سريع عمل كند مراحل زير بايد انجام شود. البته گفتني است كه امروزه الگوريتم هاي تشخيص چهره بسيار پيشرفت كرده اند و مانند دستگاه حضور و غياب اثر انگشت، دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره نيز به سختي فريب مي­ خورد و بسيار قابل اعتماد است.

اگر كيفيت ويديو خوب باشد، مي ­تواند دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره را فريب دهد. در واقع نمي توان گفت كه ارزانترين دستگاه حضور و غياب خوب است. اكسس كنترل ويردي AC 2200 يك دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي و داراي مكانات متعددي است كه انتظارات موجود را برآورده مي كند. اين شركت داراي رزومه اي حقيقي و قابل استعلام بوده و كار فرمايان محترم قادر خواهند بود با كليه مراكزي كه توسط گروه امنيت شاپ به سيستم هاي نظارت تصويري مجهز گرديده اند، ارتباط برقرار نمايند. سيستم حضور و غياب هوشمند AC 2200، مجهز به حسگر اثر انگشت ضدخش است. يك مرز ارتباطي بين دو شبكه است كه به هم اعتماد ندارند. مردم از اين منطقه به عنوان منطقه ارتباطي بين دو كشور در حال جنگ استفاده مي كردند كه در اين محيط هيچگونه صدمهاي از سمت دو كشور به آنها وارد نمي شد. جلسۀ دفاعيه مذكور با حضور دكتر حمدي عبدي استاديار دانشگاه رازي به عنوان داور . سپس دستگاه با استفاده از اطلاعاتي كه در حافظه خود دارد، اثر انگشت افراد را شناسايي مي كند. حتي براي امنيت بيشتر، دستگاه پس از نصب و تعريف اوليه اثرات انگشت پرسنل، رمزنگاري هاي لازم را انجام داده و سپس اثرات انگشت را حذف مي­ كند تا كسي امكان دسترسي به آنها را نداشته باشد. همچنين با استخدام پرسنل جديد نيز ابتدا اثر انگشت وي تعريف شده و سپس از سيستم حذف مي­ شود تا هيچگونه راه سواستفاده از سيستم حضور و غياب الكترونيكي باقي نماند. سامسونگ در دو سال گذشته يكي از كمپاني فعال در زمينه ي توليد متدهاي امنيتي جديد بوده است.

وضعيت: محصول جديد . دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي رادن در سال 1392 بعنوان يك محصول كاملا ايراني در نمايشگاه جيتكس دبي رونمايي گردد. چگونه يك سيستم حضور و غياب را در تبريز سفارش دهم؟ اين دستگاه مابين دستگاه هاي كنترل تردد (Biolite-net , BioStation, …) و سيستم هاي الكترونيكي و سيستم هاي باز و بست درب ها نظير قفل هاي برقي, درب اتوماتيك و آلارم قرار مي گيرد. دستگاه حضور و غياب تيارا مجهز به رله اي است كه امكان فعال كردن دو رله با تعيين طول زمان فعال بودن جهت باز و بسته شدن درب به ازاي تردد هر پرسنل را به خود اختصاص داده است. پارامتر minNeighbors تعيين ميكند كه در عمليات تشخيص، به چند پنجره نزديك پنجره اصلي توجه شود. يكي از روشهاي مرسوم در زمينه تشخيص اشياء در نظر گرفتن قابي كوچك روي تصوير اصلي و تشخيص اين خواهد بود كه آيا شيء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد يا نه؟ جهت مشاهده ليست قيمت دستگاه حضور و غياب با برندهاي مختلف، روي برند مورد نظرتان كليك نماييد. با تكيه بر مقدمه اي كه آورده شد، هدف پروژه پيش رو، توسعه شاخه جديدي از علم هوش مصنوعي مي باشد كه در آن ضريب هوش افراد از روي تصاوير تشخيص داده شود.

 

اين نوع حالتهاي صورت زماني ايجاد ميشود كه ما تنها، يا با خانواده و دوستانمان هستيم. با توجه به ايجاد تغييرات سريع در علوم مختلف، به روز رساني مهارت و دانش فعلي كاركنان امري لازم و ضروري است. اين كارت ها به صورت جدولي از روزهاي يك ماه بودند كه هر روز خود به دو بخش براي ثبت ورود و خروج تقسيم شده بود. استفاده از اين دستگاه ها و نرم افزارها به گونه اي است كه امروزه دستگاه حضور و غياب اساسا تبديل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. ازعمليات مهم بر روي ماتريس تصوير، تحليل مولفه هاي اساسي ( تبديل PCA ) ميباشد. در واقع فرد حتما بايد روبروي دستگاه قرار گرفته و انگشت خود را بر روي سنسور قرار دهد تا دستگاه مجوز تردد او را صادر نمايد. در واقع امنيت دستگاه كارت خوان را نمي ­توان بيش از اين بهبود داد و هر سازماني كه اولويت اول آن امنيت در كنترل تردد باشد، بايد گزينه دستگاه هاي بيومتريك را انتخاب نمايد. جهت تعريف الگوي كاري دوره اي در يخش «طول دوره الگوي كاري»، گزينه «دوره اي» را انتخاب نماييد. 8- در تنظيمات اكثر سنسورهاي اثر انگشت گزينه اي به نام Rotation وجود دارد. بنابراين اطلاعات اين فرد با نام و نام خانوادگي، شماره كد ملي (به صورت باركد، تگ و دستي) يا گرفتن عكس به سرعت قابل دسترس است و سريعا عمليات پذيرش انجام مي شود. همچنين سيستم هاي حضور و غياب موجود ، از ارسال اتوماتيك SMS غيبت دانش آموزان عاجز هستند و اين كار به صورت دستي و با مشخص كردن دانش آموزان غايب توسط كاربر صورت مي گيرد.

دستگاه كارت ساعت

استفاده از دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره نه تنها سختي كار را كاهش مي دهد، بلكه زمان زيادي را كه به صورت دستي محاسبه مي شود، صرفه جويي مي كند. هر چقدر اطلاعات بيشتري در ديتابيس سيستم موجود باشد، قادر به تشخيص چهره هاي بيشتري هم خواهد بود. دستگاه حضور و غياب كارتي هم كه ارزان ترين مدل دستگاه هاي موجود در بازار است، امنيت كمتر و نفوذپذيري بيشتري نسبت به دستگاه هاي بيومتريك دارد. ايراد آن اين است كه در صورت وجود نور مستقيم امكان تشخيص چهره براي دستگاه سخت مي شود و عيب ديگر آن كمتر بودن حافظه دستگاه نسبت به كارت و اثر انگشت است. به هر دانش آموز يك كارت شناسايي نسبت داده مي شود كه حاوي كليه اطلاعات شخصي ، عكس و تحصيلي وي مي باشد. هنگام استفاده فرد از سيستم حضور و غياب، دستگاه اثر انگشت فرد را با اثر انگشت موجود در پايگاه داده خود مطابقت مي­ دهد و اگر مطابقت كامل باشد، تردد فرد ثبت مي ­شود.



    • 1-قابليت كنترل و مديريت همزمان چندين درب ورودي و خروجي



    • قابليت تعويض تصوير پشت زمينه



    • قابليت ذخيره سازي ۲۰۰۰ چهره



    • امكان ثبت اثر انگشت به تعداد 8000

 



داشبورد اين نرم افزار مجموعه اي كامل از امكاناتي كه مورد نياز مدير سامانه مي باشد را به سادگي در اختيار وي قرار مي دهد. به كارمند فرصت انتخاب براي رسيدن به زمان بندي مورد نظر را بدهيد. اين ويژگي قابليت دسته بندي برنامه براي استفاده جداگانه مديران و كاربران را نيز دارد. با توجه به مشكلات مديران در زمينه حضوروغياب و كنترل تردد پرسنل ، شركت جهان گستر پارس اقدام به توليد سيستم حضور وغياب كرده تا بتواند كمكي در راه رفع مشكلات مديران كشور نمايد. اين شركت از فناوري پيشرفته اي براي توليد دستگاه هاي بيومتريك و سيستم كنترل تردد هوشمند استفاده مي كند. كاربراني كه در شبكه خارجي( اينترنت) قرار دارند صرفاً به هاستي كه براي dmz طراحي شده دسترسي پيدا مي كنند نه به شبكه داخلي . طبيعتاً شما نيز به شبكه عمومي اينترنت اعتماد نداريد. روش ها و آموزش هاي زيادي هم براي جعل اثر انگشت وجود دارد كه با مواد مختلفي مانند بتونه و ژلاتين انجام مي ­شود و تنها با يك جستجوي ساده در اينترنت مي ­توان به آن ها دست يافت و به هيچ دانش خاصي هم نياز ندارد. اما شايد بپرسيد كه اگر چنين باشد، دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي چه فايده اي خواهد داشت؟ اين امر در حالي است كه تمامي sms ها بلافاصله و درهمان لحظه زدن كارت بدون هيچگونه هنگ درسيستمي و يا وقفه اي در سيستم ارسال خواهند گرديد. «به عنوان مثال » زماني كه دانش آموزان به هنگام ورود كارت هوشمند خويش را در مقابل دستگاه نشان مي دهد والدين SMS ورود وي را به صورت اتوماتيك دريافت مي نمايند.

به دليل عدم تشكيل اثر انگشت در افراد زير 15 سال و بنابراين عدم تشخيص توسط دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي ، براي دانش آموزان ابتدايي تنها مي توان از دستگاه حضور و غياب كارتي استفاده نمود. متن براي موبايل والدين جهت اطلاع از حضور يا عدم حضور وي ارسال مي گردد. فرض كنيد مجموعه اي داراي دو شعبه در دو جاي مختلف از هم مي باشد حال براي تخليه دستگاه حضور غياب خود چه كاري بايد انجام داد؟ داراي خروجي اكسل بوده و رابط كاربري آساني دارد. پوست بدن مشخصه انعكاسي يكتا براي خود دارد و امضاي چهره در اين طيف باند كمتر متغير است. بنابراين تشخيص چهره نيازي به استفاده از الگوريتم بيشتر دارد؛ براي اينكه خوب و سريع عمل كند مراحل زير بايد انجام شود. البته گفتني است كه امروزه الگوريتم هاي تشخيص چهره بسيار پيشرفت كرده اند و مانند دستگاه حضور و غياب اثر انگشت، دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره نيز به سختي فريب مي­ خورد و بسيار قابل اعتماد است.

اگر كيفيت ويديو خوب باشد، مي ­تواند دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره را فريب دهد. در واقع نمي توان گفت كه ارزانترين دستگاه حضور و غياب خوب است. اكسس كنترل ويردي AC 2200 يك دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي و داراي مكانات متعددي است كه انتظارات موجود را برآورده مي كند. اين شركت داراي رزومه اي حقيقي و قابل استعلام بوده و كار فرمايان محترم قادر خواهند بود با كليه مراكزي كه توسط گروه امنيت شاپ به سيستم هاي نظارت تصويري مجهز گرديده اند، ارتباط برقرار نمايند. سيستم حضور و غياب هوشمند AC 2200، مجهز به حسگر اثر انگشت ضدخش است. يك مرز ارتباطي بين دو شبكه است كه به هم اعتماد ندارند. مردم از اين منطقه به عنوان منطقه ارتباطي بين دو كشور در حال جنگ استفاده مي كردند كه در اين محيط هيچگونه صدمهاي از سمت دو كشور به آنها وارد نمي شد. جلسۀ دفاعيه مذكور با حضور دكتر حمدي عبدي استاديار دانشگاه رازي به عنوان داور . سپس دستگاه با استفاده از اطلاعاتي كه در حافظه خود دارد، اثر انگشت افراد را شناسايي مي كند. حتي براي امنيت بيشتر، دستگاه پس از نصب و تعريف اوليه اثرات انگشت پرسنل، رمزنگاري هاي لازم را انجام داده و سپس اثرات انگشت را حذف مي­ كند تا كسي امكان دسترسي به آنها را نداشته باشد. همچنين با استخدام پرسنل جديد نيز ابتدا اثر انگشت وي تعريف شده و سپس از سيستم حذف مي­ شود تا هيچگونه راه سواستفاده از سيستم حضور و غياب الكترونيكي باقي نماند. سامسونگ در دو سال گذشته يكي از كمپاني فعال در زمينه ي توليد متدهاي امنيتي جديد بوده است.

وضعيت: محصول جديد . دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي رادن در سال 1392 بعنوان يك محصول كاملا ايراني در نمايشگاه جيتكس دبي رونمايي گردد. چگونه يك سيستم حضور و غياب را در تبريز سفارش دهم؟ اين دستگاه مابين دستگاه هاي كنترل تردد (Biolite-net , BioStation, …) و سيستم هاي الكترونيكي و سيستم هاي باز و بست درب ها نظير قفل هاي برقي, درب اتوماتيك و آلارم قرار مي گيرد. دستگاه حضور و غياب تيارا مجهز به رله اي است كه امكان فعال كردن دو رله با تعيين طول زمان فعال بودن جهت باز و بسته شدن درب به ازاي تردد هر پرسنل را به خود اختصاص داده است. پارامتر minNeighbors تعيين ميكند كه در عمليات تشخيص، به چند پنجره نزديك پنجره اصلي توجه شود. يكي از روشهاي مرسوم در زمينه تشخيص اشياء در نظر گرفتن قابي كوچك روي تصوير اصلي و تشخيص اين خواهد بود كه آيا شيء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد يا نه؟ جهت مشاهده ليست قيمت دستگاه حضور و غياب با برندهاي مختلف، روي برند مورد نظرتان كليك نماييد. با تكيه بر مقدمه اي كه آورده شد، هدف پروژه پيش رو، توسعه شاخه جديدي از علم هوش مصنوعي مي باشد كه در آن ضريب هوش افراد از روي تصاوير تشخيص داده شود.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
دستگاه ساعتزنی حضور غیاب
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:33 | بازدید : 247 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

200 تن سنگ براي فروش در هند آندرا , وجود 200 ميليون گاو در هند اين كشور را اولين . عرضه و فروش دستگاه حضور و غياب در انواع مختلف توسط شركت افق فرا ويژن با برند OFV در سه مدل دستگاه هاي حضور غياب تشخيص چهره، اثر انگشتي و كارتي انجام مي گردد. قيمت دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره و اثر انگشتي و كارتي را ميتوانيد در سايت ما كه آدرس آن در پايين ثبت شده مشاهده نماييد . شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين محصول و همين طور خريد دستگاه حضور و غياب بعد پنجم ProBio با بخش فروش دي سي اي كالا تماس حاصل نماييد. خدمات پس از فروش ميتواند دغدغهي شما را در مشكلات و مسايلي كه گاها بعد از نصب و استفاده دستگاه برايتان پيش ميآيد را بدون دغدغه حل كند. حرف كه ميزد لبهايش را جمع ميكرد تا خوزه چشمش سيگار خاموش را ببيند. توپ آسياب سخت كار , كه اين محل در كف يك سنگ آسياب دارد و , تلاشهاي شما 2ـ اگر زني خواب ببيند .



    1. حدود 1 سال قبل



    1. 70T توليد در ساعت سنگ خرد كردن مخروط



    1. 3 صفحه نمايش لمسي كاربر پسند و بسيار حسي است



    1. 4- قرارداد كار آزمايشي



    1. تعمير برد اصلي انواع دستگاه حضور و غياب



    1. سيستم خود را reset تماييد



    1. #نرم افزار حضور غياب رايگان



    1. صفحه كليد لمسي

 



شما مي توانيد ترددها را برروي گوشي هوشمند، لپ تاپ، رايانه خانگي يا وسيله ديگري به طور آنلاين مشاهده نماييد. در واقع ما با نرم­ افزارهاي تخصصي بر آن هستيم كه به مديران كمك كنيم تا به مكان هاي مهم و مورد توجه خود نظم دهند. دادههاي حضور و غياب كه توسط اين دستگاه جمع آوري ميشود، خودكار و بسيار قابل اعتماد است. از ديگر قابليت هاي اين دستگاه ميتوان به منوي كاربري بسيار آسان و پايه خاص آن كه استفاده به صورت روميزي و ديواري را فراهم مي كند، اشاره كرد. دستگاه هاي حضور و غياب كارفرمايان را قادر مي سازد تا زمان دير رسيدن، خروج زودهنگام، مرخصي هاي ساعتي در طول روز و غيبت ها را به طور مستقيم نظارت كنند. به كارمند فرصت انتخاب براي رسيدن به زمان بندي مورد نظر را بدهيد. ترددهاي ثبت شده در دستگاه حضور و غياب، در نهايت به نرمافزار حضور و غياب انتقال يافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گيري انجام مي گيرد.

فرايند سنگ زني در آسياب مواد خام - سنگ شكن براي فروش.

دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره افق فرا ويژن براي كارگاه هاي صنعتي، كارخانجات، بيمارستان ها و بسياري از اصناف مورد استفاده قرار مي گيرد. مه تاريخ انتشار ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ساعت ٠٩ ٠٠ نوبت دهي سنگ شكن كليه توسط پزشك متخصص ارولوژي بيمارستان صورت مي گيرد. زيرا سيستم هنگام تشخيص چهره فقط اطلاعات بيومتريكي صورت را ذخيره ميكند. گرفتن اطلاعات چگونه براي افزايش سنگ زني بهره وري آسياب , آسياب توپ براي سنگ , شن و ماسه خوب از شن . قيمت آسياب سنگ زني در زيمبابوه سنگ زني و آسياب تكليس تمبر آسياب در زيمبابوهssi-groupbiz. نوع سنگ براي سنگ زني سنگ شكن شن و . فرايند سنگ زني در آسياب مواد خام - سنگ شكن براي فروش. بسيار ريز آسياب سنگ سنگ زني. از آنجا كه تقريباً همهي راهكارهاي حضور و غياب كه با ساعتهاي ثبت ورود و خروج فيزيكي كار ميكنند، گزينه هاي بيومتريك را نيز ارايه ميدهند، تفاوتي بسيار جزيي بين اين دو وجود دارد.

دستگاه هاي حضور و غياب

در همان پك ، فايل هاي مورد نياز و پيشنياز نصب ارايه مي شود . محدوديت پهناي باند ارايه مي دهد. زمان تشخيص افراد در اين دستگاه بسيار سريع مي باشد و به هيچ وجه كندي دستگاه هاي مشابه را ندارد. كارخانه سيمان مواد خام آسياب غلتكي تجزيه و تحليل علتسنگ, با توجه به نوسانات نرخ تورم، تجزيه و تحليل هزينه ها,ظرفيت:تن در, سنگ زني براي . چگونه سنگ زني را در آسياب غلتكي عمودي چه تكنولوژي سنگ زني ذغال سنگ است. قبل از هرچيز ميتوانيد فايل XML مرتبط با تشخيص چهره را از اينجا دانلود كنيد. شايد حتي قبل از انتخاب نوع مدل دستگاه حضور و غياب بحث قيمت نيز مطرح باشد. ويژگي هاي اصلي نرم افزار حضور و غياب چيست؟ عمودي آسياب سنگ زني,آسياب , ويژگي هاي آسياب چكشي، سنگ زني مركز توپ , اجزاي يك آسياب . آسياب آسياب در ايران - starcool دستگاه آسياب توپ در ايران ريموند اين آسياب در سايزهاي مختلف جهت خردايش سنگهاي طراحي و 300 سرباره tpd سنگ زني توپ آسياب بار . پودر ميني كوارتز پودر سنگ زني آسياب پودر كوارتز سنگ زني توپ آسياب قيمت در مراكش طبقه بندي . سنگ آهك ماشين آلات تن ساعت xyzps, مقدار توليد بيلت 5/9 تن در ساعت و معادل 34360 تن در سال به ازاء يك شيفت, آسياب سنگ زني تن در ساعت . سيستم حضور و غياب با ساعت و دقيقه و حتي ثانيه ورود كارمند را ثبت كرده و با توجه به شيفت تعريف شده، تاخير ورود را محاسبه مي كند.

چرا از دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي استفاده كنيم؟ براي مثال ميتوان به تشخيص چهره، اثرانگشت، اثر كف دست، هندسه دست، تشخيص عنبيه، تشخيص شبكيه و دي-ان-اي اشاره نمود. اين دستگاه يك سيستم حضور غياب قابل اتصال به سيستم كامپيوتر و سيستمهاي تشخيص هويت يكپارچه است كه ميتواند به صورت مستقل نيز عمل كند. از مزاياي سيستم هاي حضور و غياب، در دسترس قرار دادن اطلاعات به صورت شفاف است. خطا عمدتا درتهيه و تنظيم دقيق و صحيح شيفتهاي كارمندان به روش دستي وجود داشت . در نهايت خطاي روش پيشنهادي در حالت مستقل از جنسيت و مستقل از سطوح هوشي برابر با ۳ واحد و حداقل كمتر از ۱ واحد و بيشتر از صفر مي باشد. به حتم، با پيشرفت روزافزون دستگاههاي تلفن همراه مثل تلفن هاي هوشمند و لپ تاپ ها، متوجه آن مي شويم كه فعاليتهاي تجاري بيشتر در بيرون از دفتر اتفاق مي افتد.لذا مديريت نگهداري داده بصورت آنلاين خيلي ضروري است.

 

200 تن سنگ براي فروش در هند آندرا , وجود 200 ميليون گاو در هند اين كشور را اولين . عرضه و فروش دستگاه حضور و غياب در انواع مختلف توسط شركت افق فرا ويژن با برند OFV در سه مدل دستگاه هاي حضور غياب تشخيص چهره، اثر انگشتي و كارتي انجام مي گردد. قيمت دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره و اثر انگشتي و كارتي را ميتوانيد در سايت ما كه آدرس آن در پايين ثبت شده مشاهده نماييد . شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد اين محصول و همين طور خريد دستگاه حضور و غياب بعد پنجم ProBio با بخش فروش دي سي اي كالا تماس حاصل نماييد. خدمات پس از فروش ميتواند دغدغهي شما را در مشكلات و مسايلي كه گاها بعد از نصب و استفاده دستگاه برايتان پيش ميآيد را بدون دغدغه حل كند. حرف كه ميزد لبهايش را جمع ميكرد تا خوزه چشمش سيگار خاموش را ببيند. توپ آسياب سخت كار , كه اين محل در كف يك سنگ آسياب دارد و , تلاشهاي شما 2ـ اگر زني خواب ببيند .



    1. حدود 1 سال قبل



    1. 70T توليد در ساعت سنگ خرد كردن مخروط



    1. 3 صفحه نمايش لمسي كاربر پسند و بسيار حسي است



    1. 4- قرارداد كار آزمايشي



    1. تعمير برد اصلي انواع دستگاه حضور و غياب



    1. سيستم خود را reset تماييد



    1. #نرم افزار حضور غياب رايگان



    1. صفحه كليد لمسي

 



شما مي توانيد ترددها را برروي گوشي هوشمند، لپ تاپ، رايانه خانگي يا وسيله ديگري به طور آنلاين مشاهده نماييد. در واقع ما با نرم­ افزارهاي تخصصي بر آن هستيم كه به مديران كمك كنيم تا به مكان هاي مهم و مورد توجه خود نظم دهند. دادههاي حضور و غياب كه توسط اين دستگاه جمع آوري ميشود، خودكار و بسيار قابل اعتماد است. از ديگر قابليت هاي اين دستگاه ميتوان به منوي كاربري بسيار آسان و پايه خاص آن كه استفاده به صورت روميزي و ديواري را فراهم مي كند، اشاره كرد. دستگاه هاي حضور و غياب كارفرمايان را قادر مي سازد تا زمان دير رسيدن، خروج زودهنگام، مرخصي هاي ساعتي در طول روز و غيبت ها را به طور مستقيم نظارت كنند. به كارمند فرصت انتخاب براي رسيدن به زمان بندي مورد نظر را بدهيد. ترددهاي ثبت شده در دستگاه حضور و غياب، در نهايت به نرمافزار حضور و غياب انتقال يافته و پس از پردازش و اصلاحات لازم، گزارش گيري انجام مي گيرد.

فرايند سنگ زني در آسياب مواد خام - سنگ شكن براي فروش.

دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره افق فرا ويژن براي كارگاه هاي صنعتي، كارخانجات، بيمارستان ها و بسياري از اصناف مورد استفاده قرار مي گيرد. مه تاريخ انتشار ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ساعت ٠٩ ٠٠ نوبت دهي سنگ شكن كليه توسط پزشك متخصص ارولوژي بيمارستان صورت مي گيرد. زيرا سيستم هنگام تشخيص چهره فقط اطلاعات بيومتريكي صورت را ذخيره ميكند. گرفتن اطلاعات چگونه براي افزايش سنگ زني بهره وري آسياب , آسياب توپ براي سنگ , شن و ماسه خوب از شن . قيمت آسياب سنگ زني در زيمبابوه سنگ زني و آسياب تكليس تمبر آسياب در زيمبابوهssi-groupbiz. نوع سنگ براي سنگ زني سنگ شكن شن و . فرايند سنگ زني در آسياب مواد خام - سنگ شكن براي فروش. بسيار ريز آسياب سنگ سنگ زني. از آنجا كه تقريباً همهي راهكارهاي حضور و غياب كه با ساعتهاي ثبت ورود و خروج فيزيكي كار ميكنند، گزينه هاي بيومتريك را نيز ارايه ميدهند، تفاوتي بسيار جزيي بين اين دو وجود دارد.

دستگاه هاي حضور و غياب

در همان پك ، فايل هاي مورد نياز و پيشنياز نصب ارايه مي شود . محدوديت پهناي باند ارايه مي دهد. زمان تشخيص افراد در اين دستگاه بسيار سريع مي باشد و به هيچ وجه كندي دستگاه هاي مشابه را ندارد. كارخانه سيمان مواد خام آسياب غلتكي تجزيه و تحليل علتسنگ, با توجه به نوسانات نرخ تورم، تجزيه و تحليل هزينه ها,ظرفيت:تن در, سنگ زني براي . چگونه سنگ زني را در آسياب غلتكي عمودي چه تكنولوژي سنگ زني ذغال سنگ است. قبل از هرچيز ميتوانيد فايل XML مرتبط با تشخيص چهره را از اينجا دانلود كنيد. شايد حتي قبل از انتخاب نوع مدل دستگاه حضور و غياب بحث قيمت نيز مطرح باشد. ويژگي هاي اصلي نرم افزار حضور و غياب چيست؟ عمودي آسياب سنگ زني,آسياب , ويژگي هاي آسياب چكشي، سنگ زني مركز توپ , اجزاي يك آسياب . آسياب آسياب در ايران - starcool دستگاه آسياب توپ در ايران ريموند اين آسياب در سايزهاي مختلف جهت خردايش سنگهاي طراحي و 300 سرباره tpd سنگ زني توپ آسياب بار . پودر ميني كوارتز پودر سنگ زني آسياب پودر كوارتز سنگ زني توپ آسياب قيمت در مراكش طبقه بندي . سنگ آهك ماشين آلات تن ساعت xyzps, مقدار توليد بيلت 5/9 تن در ساعت و معادل 34360 تن در سال به ازاء يك شيفت, آسياب سنگ زني تن در ساعت . سيستم حضور و غياب با ساعت و دقيقه و حتي ثانيه ورود كارمند را ثبت كرده و با توجه به شيفت تعريف شده، تاخير ورود را محاسبه مي كند.

چرا از دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي استفاده كنيم؟ براي مثال ميتوان به تشخيص چهره، اثرانگشت، اثر كف دست، هندسه دست، تشخيص عنبيه، تشخيص شبكيه و دي-ان-اي اشاره نمود. اين دستگاه يك سيستم حضور غياب قابل اتصال به سيستم كامپيوتر و سيستمهاي تشخيص هويت يكپارچه است كه ميتواند به صورت مستقل نيز عمل كند. از مزاياي سيستم هاي حضور و غياب، در دسترس قرار دادن اطلاعات به صورت شفاف است. خطا عمدتا درتهيه و تنظيم دقيق و صحيح شيفتهاي كارمندان به روش دستي وجود داشت . در نهايت خطاي روش پيشنهادي در حالت مستقل از جنسيت و مستقل از سطوح هوشي برابر با ۳ واحد و حداقل كمتر از ۱ واحد و بيشتر از صفر مي باشد. به حتم، با پيشرفت روزافزون دستگاههاي تلفن همراه مثل تلفن هاي هوشمند و لپ تاپ ها، متوجه آن مي شويم كه فعاليتهاي تجاري بيشتر در بيرون از دفتر اتفاق مي افتد.لذا مديريت نگهداري داده بصورت آنلاين خيلي ضروري است.


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
از چه نوع فرمی برای حضور و غیاب کارمندانمان استفاده کنیم؟
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:32 | بازدید : 257 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه هاي حضور و غياب داراي دوربين ها هوشمند و دوربين هاي تشخيص چهره هستند. اين دستگاه از هر دو نوع كارتMifare و RFID پشتيباني مي كند. با استفاده از يك سيستم حضور و غياب بيومتريك كاركنان از طريق اثرانگشت يا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت مي كنند، كه روشي مطمئن و دقيق براي پيگيري حضور در سازمان فراهم مي كند. از ديگر قابليت هاي نرم افزار حضور و غياب توانا، استفاده از آن در شيفت هاي مختلف مدارس مي باشد. يك ويژگي منحصربفرد ديگر اتوماسيون حضور و غياب توانا، اطلاع رساني پيامكي اتوماتيك به والدين در رويدادهاي مختلف مدارس مي باشد. با توجه به اهميت بالاي موضوع كنترل تردد و اتوماسيون حضور و غياب در سازمان ­ها، در زير به بررسي اين موضوع مي ­پردازيم. ندارد. همچنين ويژگي اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمايش گرافيكي و بسيار زيباي مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات اين شركت جهت ايجاد هيجان و انگيزه در دانش آموزان جهت استفاده از اين اتوماسيون مي باشد. يكي ديگر از نوآوري هاي گروه طلاي نرم، استفاده از كارت هاي هوشمند جهت نمايش گرافيكي كارنامه هاي مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روي LCD موجود در سالن مدارس مي باشد. يكي از ايده هاي خلاق و برتر اين نرم افزار نسبت به ساير دستگاه هاي حضور و غياب پرسنلي معمول اتصال سيستم نرم افزاري توانا به LED سالن مدرسه مي باشد.

دستگاه حضور و غياب انگشتي

اين دستگاه ساخت نيتجن كره جنوبي مي باشد. قطعا تصميم به خريد دستگاه حضور و غياب خواهند گرفت . دستگاه حضورو غياب باركدي ARAZT-۵۰ با توجه به ويژگيهاي فني براي مراكز با تعداد پرسنل محدود كاربرد دارد. قيمت اين دستگاه ها ممكن است بر حسب سرعت اسكن متفاوت مي باشد، ظرفيت اين دستگاه ها محدود بوده و براي تردد هاي زياد بايد از دستگاه هاي با حافظه و سرعت زياد استفاده كرد. در ادامه، وضعيت ارز آن طور كه بايد پيش نرفت؛ با وجود اينكه گاها كاهش مختصري در قيمت ها ديده مي ­شد، اما در مجموع همواره افزايش قيمت اتفاق افتاد. وضعيت ماه ­هاي اواخر سال ۹۷ به گونه اي بود كه چه سازمان ها و چه مردم عادي اكثرا براي خريدهاي مهم خود دست نگه داشته بودند. از اوايل سال ۹۷ با شروع دور جديد تحريم ها از سوي ايالات متحده، افزايش دوباره قيمت ارز شروع شد و در نيمه دوم سال شدت بيشتري گرفت. موردي كه بايد منجر به كاهش قيمت مي ­شد، ارايه ارز دولتي به شركت هاي واردكننده بود. يكي از روشهاي مرسوم در زمينه تشخيص اشياء در نظر گرفتن قابي كوچك روي تصوير اصلي و تشخيص اين خواهد بود كه آيا شيء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد يا نه؟

  1. امكان تعريف شناوري تأخير براي هر روز
  2. #حضور و غياب
  3. رطوبت 20-80%
  4. تعمير دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره
  5. از درج ديدگاه هاي تكراري پرهيز نماييد

نرم افزار حضور غیاب تحت ویندوز رایگان 

اين دستگاه حضور و غياب با مشخصات منحصر به فرد خود و در عين حال قيمت مناسب يكي از بهترين گزينه ها براي شركت هاي خصوصي و دولتي تبديل شده است. اما در هر صورت، همواره افزايش قيمت­ ارز سريعا منجر به افزايش قيمت موارد زيادي در بازار مي­ شود. همچنين تشخيص چهره مي­ تواند براي تغيير ايستگاه ­هاي راديويي و تنظيم صندلي براساس اينكه چه كسي راننده است، استفاده شود. اين دستگاه حضور و غياب مناسب براي مكان هاي مانند ارگان هاي دولتي است.از امكانات جانبي اين دستگاه مي توان به تنظيم سنسور هاي حسي اثر انگشت و تقويم فارسي و انگليسي آن اشاره كرد. دستگاه حضور و غياب zk102 دركمتر از يك ثانيه كار شناسايي را انجام مي دهد و داراي سخنگوي فارسي نيز مي باشد . اين عمليات مي تواند فقط براي مكانهاي خاصي از شركت مانند اتاق سرور درنظر گرفته شود. قطعات مهمي مانند نمايشگرها، سنسورها و قطعات اصلي ديگر. اين ريــدر مي تواند كارت خوان يا ريدر اثر انگشت مانند مدل KFR-5000 باشد.

از عوامل تاثير گذار در قيمت نهايي دستگاه حضور و غياب مي باشند. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره هاي مختلف شاهد افزايش قيمت دلار بوديم. مهمترين مزيت قابليت ارسال sms آن است كه در تمامي طول پروسه هيچ يك از معاونين درگير سيستم نرم افزاري براي ارسال sms يا پيامك نخواهند شد. بعد از ارسال اطلاعات توسط معلم، والدين با ارسال نوتيفيكيشن از طرف داياموز روي گوشي همراه خود ازغيبت .و تاخير فرزندشان مطلع خواهند شد. چرا كه در ساير نرم افزارهاي حضور و غياب ،ارسال SMS ورود ، خروج و يا تاخير به صورت دستي توسط معاونين و يا معلمان كلاس ها انجام مي گيرد. چرا كه براي استفاده از اين قابليت نيازي به فشردن هيچ دكمه اي يا لمس صفحه ي نمايش نيست. پس از Extract نمودن پوشه دانلود شده ، با زدن Setup.exe مراحل نصب آغاز مي گردد كه در طي كار با صفحه اي حاوي دو گزينه Custom و Complete مواجه مي گرديد .

 

دستگاه هاي حضور و غياب داراي دوربين ها هوشمند و دوربين هاي تشخيص چهره هستند. اين دستگاه از هر دو نوع كارتMifare و RFID پشتيباني مي كند. با استفاده از يك سيستم حضور و غياب بيومتريك كاركنان از طريق اثرانگشت يا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت مي كنند، كه روشي مطمئن و دقيق براي پيگيري حضور در سازمان فراهم مي كند. از ديگر قابليت هاي نرم افزار حضور و غياب توانا، استفاده از آن در شيفت هاي مختلف مدارس مي باشد. يك ويژگي منحصربفرد ديگر اتوماسيون حضور و غياب توانا، اطلاع رساني پيامكي اتوماتيك به والدين در رويدادهاي مختلف مدارس مي باشد. با توجه به اهميت بالاي موضوع كنترل تردد و اتوماسيون حضور و غياب در سازمان ­ها، در زير به بررسي اين موضوع مي ­پردازيم. ندارد. همچنين ويژگي اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمايش گرافيكي و بسيار زيباي مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات اين شركت جهت ايجاد هيجان و انگيزه در دانش آموزان جهت استفاده از اين اتوماسيون مي باشد. يكي ديگر از نوآوري هاي گروه طلاي نرم، استفاده از كارت هاي هوشمند جهت نمايش گرافيكي كارنامه هاي مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روي LCD موجود در سالن مدارس مي باشد. يكي از ايده هاي خلاق و برتر اين نرم افزار نسبت به ساير دستگاه هاي حضور و غياب پرسنلي معمول اتصال سيستم نرم افزاري توانا به LED سالن مدرسه مي باشد.

دستگاه حضور و غياب انگشتي

اين دستگاه ساخت نيتجن كره جنوبي مي باشد. قطعا تصميم به خريد دستگاه حضور و غياب خواهند گرفت . دستگاه حضورو غياب باركدي ARAZT-۵۰ با توجه به ويژگيهاي فني براي مراكز با تعداد پرسنل محدود كاربرد دارد. قيمت اين دستگاه ها ممكن است بر حسب سرعت اسكن متفاوت مي باشد، ظرفيت اين دستگاه ها محدود بوده و براي تردد هاي زياد بايد از دستگاه هاي با حافظه و سرعت زياد استفاده كرد. در ادامه، وضعيت ارز آن طور كه بايد پيش نرفت؛ با وجود اينكه گاها كاهش مختصري در قيمت ها ديده مي ­شد، اما در مجموع همواره افزايش قيمت اتفاق افتاد. وضعيت ماه ­هاي اواخر سال ۹۷ به گونه اي بود كه چه سازمان ها و چه مردم عادي اكثرا براي خريدهاي مهم خود دست نگه داشته بودند. از اوايل سال ۹۷ با شروع دور جديد تحريم ها از سوي ايالات متحده، افزايش دوباره قيمت ارز شروع شد و در نيمه دوم سال شدت بيشتري گرفت. موردي كه بايد منجر به كاهش قيمت مي ­شد، ارايه ارز دولتي به شركت هاي واردكننده بود. يكي از روشهاي مرسوم در زمينه تشخيص اشياء در نظر گرفتن قابي كوچك روي تصوير اصلي و تشخيص اين خواهد بود كه آيا شيء مورد نظر در آن پنجره وجود دارد يا نه؟

  1. امكان تعريف شناوري تأخير براي هر روز
  2. #حضور و غياب
  3. رطوبت 20-80%
  4. تعمير دستگاه حضور و غياب تشخيص چهره
  5. از درج ديدگاه هاي تكراري پرهيز نماييد

اين دستگاه حضور و غياب با مشخصات منحصر به فرد خود و در عين حال قيمت مناسب يكي از بهترين گزينه ها براي شركت هاي خصوصي و دولتي تبديل شده است. اما در هر صورت، همواره افزايش قيمت­ ارز سريعا منجر به افزايش قيمت موارد زيادي در بازار مي­ شود. همچنين تشخيص چهره مي­ تواند براي تغيير ايستگاه ­هاي راديويي و تنظيم صندلي براساس اينكه چه كسي راننده است، استفاده شود. اين دستگاه حضور و غياب مناسب براي مكان هاي مانند ارگان هاي دولتي است.از امكانات جانبي اين دستگاه مي توان به تنظيم سنسور هاي حسي اثر انگشت و تقويم فارسي و انگليسي آن اشاره كرد. دستگاه حضور و غياب zk102 دركمتر از يك ثانيه كار شناسايي را انجام مي دهد و داراي سخنگوي فارسي نيز مي باشد . اين عمليات مي تواند فقط براي مكانهاي خاصي از شركت مانند اتاق سرور درنظر گرفته شود. قطعات مهمي مانند نمايشگرها، سنسورها و قطعات اصلي ديگر. اين ريــدر مي تواند كارت خوان يا ريدر اثر انگشت مانند مدل KFR-5000 باشد.

از عوامل تاثير گذار در قيمت نهايي دستگاه حضور و غياب مي باشند. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره هاي مختلف شاهد افزايش قيمت دلار بوديم. مهمترين مزيت قابليت ارسال sms آن است كه در تمامي طول پروسه هيچ يك از معاونين درگير سيستم نرم افزاري براي ارسال sms يا پيامك نخواهند شد. بعد از ارسال اطلاعات توسط معلم، والدين با ارسال نوتيفيكيشن از طرف داياموز روي گوشي همراه خود ازغيبت .و تاخير فرزندشان مطلع خواهند شد. چرا كه در ساير نرم افزارهاي حضور و غياب ،ارسال SMS ورود ، خروج و يا تاخير به صورت دستي توسط معاونين و يا معلمان كلاس ها انجام مي گيرد. چرا كه براي استفاده از اين قابليت نيازي به فشردن هيچ دكمه اي يا لمس صفحه ي نمايش نيست. پس از Extract نمودن پوشه دانلود شده ، با زدن Setup.exe مراحل نصب آغاز مي گردد كه در طي كار با صفحه اي حاوي دو گزينه Custom و Complete مواجه مي گرديد .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نرم افزار حضور غیاب مدارس
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:31 | بازدید : 254 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه حضور غياب براي پيگيري و نظارت بر زمان شروع كار توسط كارمندان و توقف كار استفاده مي شود. كاركنان مي توانند زمان بندي خود را مديريت كنند، ساعت ها كار خود را بررسي كرده و جريمه هاي خود را پيگيري كنند. مسلمأ پيگيري زمان تردد پرسنل موجب مي شود تا مديران هر مجموعه بتوانند ميزان تعهد كاركنان را نسبت به كار خود بسنجند و سياست هاي كاري خود را بر اساس تعداد روزهاي كاري كارمندان پياده كنند. اين نرم افزار بصورت كاملا اتوماتيك به كاركنان اين اجازه را مي دهد كه ساعات كار خود را از هر دستگاهي پيگيري كنند. مطالعات تحقيقاتي سال ۲۰۱۱ نشان دادهاند كه %۶۰ سازمانها از زمانبندي اتوماتيك استفاده مي كنند. با افزايش تعداد كلاس ها، تداخل بين كلاسها بيشتر شده و از جداپذيري آن ها كاسته مي شود و نرخ شناسايي نسبت به تعداد كمتر كلاس ها، پايين ميآيد. هم چنين بسياري از سيستم ها، به ويژه سيستم هاي مبتني بر وب، ارزيابي هزينه خود را بر اساس تعداد كاركنان در نظر مي گيرند. تفاوت در نسخه هاي مختلف نرم افزار تحت ويندوز به خروجي اكسل از گزارشات، تعداد پرسنل، تعداد ساعات كاري، اضافه كاري ها، شيفت ها، قوانين گروه هاي كاري و غيره مربوط مي شود.

 

استفاده از اين دوربين ها دشوار مي باشد.

 دستگاه حضور غیاب کارتی 

البته ما در اين مقاله سعي داريم ويژگي ها و قابليت هاي كامل ترين نسخه از نرم افزار تحت ويندوز را بررسي و عنوان كنيم. زير سيستم گردش كار در نرم افزار تحت وب بايد آنقدر جامع و كامل باشد تا موجب حذف كامل اپراتور حضور و غياب شود. متاسفانه، هنوز هيچ گونه قانوني براي اعمال محدوديت در استفاده از تكنولوژي تشخيص چهره وضع نشده است. استفاده از اين دوربين ها دشوار مي باشد. به منظور انتخاب مناسب ترين و بهترين نوع دستگاه حضور غياب، بهتر است شناخت كافي از محيط، دستگاه، انواع مدل ها و كارايي هر يك صورت بگيرد و يك سري نكات ضروري رعايت شود. ابتدا بايد اشيا را به صورت آني تشخيص دهيد و سپس بايد زماني كه اين اشيا وارد فريم شده و يا از آن خارج ميشوند را ثبت كنيد. هرچند كه در ابتدا استفاده مي شده و افراد مي توانستند حتي با عكس صاحب گوشي، قفل گوشي اش را باز كنند. ين دستگاه از جديدترين سنسور اثرانگشت روز دنيا در بهره مي برد سر.. دستگاه حضور و غياب سوپريما Suprema FaceStation2 ظرفيت حافظه بالايي را براي مديريت بيشترين تعداد كاربران در كلاس خود ارائه مي نمايد.

آيا داده هاي مرتبط با ساعت حضور و غياب پرسنل در برابر فقدان ها يا خرابكاري هاي احتمالي امنيت دارند؟ بنابراين مي توان با اتصال دستگاه به سيستمي مناسب، تردد پرسنل را به صورت آنلاين مشاهده كرد. صورت انسان ها از نژادها و اقوام مختلف داراي مشخصه هاي انعكاسي مختلفي است. دستگاه اسكنر اثر انگشت همستر با سنسور ضد خش و ضد خرابكاري و جعل با بهترين طراحي و با بهره گيري از جديدترين تكنولوژي سيستم هاي Biometric ساخت شركت NITGEN كره جنوبي است. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي MD14 با قابليت شناسايي اثر انگشت در كمتر از 1 ثانيه داراي سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوك الكترواستاتيك مي باشد. نرم افزارهاي حضور و غياب در سه نوع نرم افزار تحت ويندوز، تحت وب و اپليكيشن اندرويد وجود دارند كه هر كدام ويژگي ها و قابليت هاي مخصوص به خود را دارند. با وجود اينكه تشخيص چهره مرئي و مادون قرمز بر مبناي الگوريتم هاي مشابه عمل مي كنند، امتزاج تصاوير حرارتي و مرئي روش قابل رشد و ترقي است كه موجب بهبود كارآيي مي¬شود. Face پس از آن از الگوريتم خود براي مطابقت اين چهره با آنهايي استفاده مي كند كه در دنياي واقعي وجود دارند. سنسورهاي نوري داراي معايبي نظير عدم شناسايي اثر انگشت تقلبي، عدم امكان شناسايي اثر انگشت هاي خيس، چرب، جوهري، كثيف و آلوده هستند كه اين معايب در سنسور هاي پليمري بر طرف شده است. براي ثبت ساعت حضور و غياب از روي اثر انگشت، مراقب باشيد كه انگشتتان تميز باشد، هيچ گونه آلودگي يا اثر شيميايي روي انگشت تان نباشد.



    1. 10 Aug 2017



    1. مجهز به پردازنده 2 هسته اي 4 گيگا هرتز



    1. قابليت شناسايي افراد از طريق چهره، كارت مايفر و كد



    1. مديريت پرداختها و قابليت يكپارچهسازي



    1. فونت هاي موردنياز

 



اميدواريم كه با خواندن اين مطلب انتخاب براي شما آسان تر گردد تا بتوانيد بهترين گزينه جهت خريد دستگاه حضور غياب را انتخاب كنيد و خريدي مناسب و مقرون به صرفه داشته باشيد. و يا در محيط هايي كه امكان انتقال بيماري از طريق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظير بيمارستان ها و محيط هاي درماني از ساعت هاي حضور غياب تشخيص چهره مي توان استفاده كرد. دستگاه حضور غياب كمك مي كند تا كنترل هزينه هاي نيروي كار از طريق كاهش پرداخت حقوق اضافي، براي زماني كه كاركنان كاري انجام نمي دهند، ممكن گردد. اكنون نوبت نصب درايور مربوط به دستگاه خريداري شده است كه مي توانيد درايور آن را از طريق اين صفحه دريافت كنيد. همان صفحهاي كه در واقع آخرين شانس شما براي بازگشت از راهاندازي ويندوز هلو است. نكته مهم : براي نصب و استفاده از قابليت هاي نسخه تحت ويندوز نرم افزار حضور و غياب حتما بايد دستگاه ساعت زني و حضور و غياب (از جمله تشخيص چهره، اثر انگشتي و يا حتي كارتي) تهيه شود.

 

دستگاه حضور غياب براي پيگيري و نظارت بر زمان شروع كار توسط كارمندان و توقف كار استفاده مي شود. كاركنان مي توانند زمان بندي خود را مديريت كنند، ساعت ها كار خود را بررسي كرده و جريمه هاي خود را پيگيري كنند. مسلمأ پيگيري زمان تردد پرسنل موجب مي شود تا مديران هر مجموعه بتوانند ميزان تعهد كاركنان را نسبت به كار خود بسنجند و سياست هاي كاري خود را بر اساس تعداد روزهاي كاري كارمندان پياده كنند. اين نرم افزار بصورت كاملا اتوماتيك به كاركنان اين اجازه را مي دهد كه ساعات كار خود را از هر دستگاهي پيگيري كنند. مطالعات تحقيقاتي سال ۲۰۱۱ نشان دادهاند كه %۶۰ سازمانها از زمانبندي اتوماتيك استفاده مي كنند. با افزايش تعداد كلاس ها، تداخل بين كلاسها بيشتر شده و از جداپذيري آن ها كاسته مي شود و نرخ شناسايي نسبت به تعداد كمتر كلاس ها، پايين ميآيد. هم چنين بسياري از سيستم ها، به ويژه سيستم هاي مبتني بر وب، ارزيابي هزينه خود را بر اساس تعداد كاركنان در نظر مي گيرند. تفاوت در نسخه هاي مختلف نرم افزار تحت ويندوز به خروجي اكسل از گزارشات، تعداد پرسنل، تعداد ساعات كاري، اضافه كاري ها، شيفت ها، قوانين گروه هاي كاري و غيره مربوط مي شود.

 

استفاده از اين دوربين ها دشوار مي باشد.

 

البته ما در اين مقاله سعي داريم ويژگي ها و قابليت هاي كامل ترين نسخه از نرم افزار تحت ويندوز را بررسي و عنوان كنيم. زير سيستم گردش كار در نرم افزار تحت وب بايد آنقدر جامع و كامل باشد تا موجب حذف كامل اپراتور حضور و غياب شود. متاسفانه، هنوز هيچ گونه قانوني براي اعمال محدوديت در استفاده از تكنولوژي تشخيص چهره وضع نشده است. استفاده از اين دوربين ها دشوار مي باشد. به منظور انتخاب مناسب ترين و بهترين نوع دستگاه حضور غياب، بهتر است شناخت كافي از محيط، دستگاه، انواع مدل ها و كارايي هر يك صورت بگيرد و يك سري نكات ضروري رعايت شود. ابتدا بايد اشيا را به صورت آني تشخيص دهيد و سپس بايد زماني كه اين اشيا وارد فريم شده و يا از آن خارج ميشوند را ثبت كنيد. هرچند كه در ابتدا استفاده مي شده و افراد مي توانستند حتي با عكس صاحب گوشي، قفل گوشي اش را باز كنند. ين دستگاه از جديدترين سنسور اثرانگشت روز دنيا در بهره مي برد سر.. دستگاه حضور و غياب سوپريما Suprema FaceStation2 ظرفيت حافظه بالايي را براي مديريت بيشترين تعداد كاربران در كلاس خود ارائه مي نمايد.

آيا داده هاي مرتبط با ساعت حضور و غياب پرسنل در برابر فقدان ها يا خرابكاري هاي احتمالي امنيت دارند؟ بنابراين مي توان با اتصال دستگاه به سيستمي مناسب، تردد پرسنل را به صورت آنلاين مشاهده كرد. صورت انسان ها از نژادها و اقوام مختلف داراي مشخصه هاي انعكاسي مختلفي است. دستگاه اسكنر اثر انگشت همستر با سنسور ضد خش و ضد خرابكاري و جعل با بهترين طراحي و با بهره گيري از جديدترين تكنولوژي سيستم هاي Biometric ساخت شركت NITGEN كره جنوبي است. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي MD14 با قابليت شناسايي اثر انگشت در كمتر از 1 ثانيه داراي سنسور ضد خش و ضد تقلب و ضد شوك الكترواستاتيك مي باشد. نرم افزارهاي حضور و غياب در سه نوع نرم افزار تحت ويندوز، تحت وب و اپليكيشن اندرويد وجود دارند كه هر كدام ويژگي ها و قابليت هاي مخصوص به خود را دارند. با وجود اينكه تشخيص چهره مرئي و مادون قرمز بر مبناي الگوريتم هاي مشابه عمل مي كنند، امتزاج تصاوير حرارتي و مرئي روش قابل رشد و ترقي است كه موجب بهبود كارآيي مي¬شود. Face پس از آن از الگوريتم خود براي مطابقت اين چهره با آنهايي استفاده مي كند كه در دنياي واقعي وجود دارند. سنسورهاي نوري داراي معايبي نظير عدم شناسايي اثر انگشت تقلبي، عدم امكان شناسايي اثر انگشت هاي خيس، چرب، جوهري، كثيف و آلوده هستند كه اين معايب در سنسور هاي پليمري بر طرف شده است. براي ثبت ساعت حضور و غياب از روي اثر انگشت، مراقب باشيد كه انگشتتان تميز باشد، هيچ گونه آلودگي يا اثر شيميايي روي انگشت تان نباشد.



    1. 10 Aug 2017



    1. مجهز به پردازنده 2 هسته اي 4 گيگا هرتز



    1. قابليت شناسايي افراد از طريق چهره، كارت مايفر و كد



    1. مديريت پرداختها و قابليت يكپارچهسازي



    1. فونت هاي موردنياز

 



اميدواريم كه با خواندن اين مطلب انتخاب براي شما آسان تر گردد تا بتوانيد بهترين گزينه جهت خريد دستگاه حضور غياب را انتخاب كنيد و خريدي مناسب و مقرون به صرفه داشته باشيد. و يا در محيط هايي كه امكان انتقال بيماري از طريق تماس با سنسور اثر انگشت وجود دارد نظير بيمارستان ها و محيط هاي درماني از ساعت هاي حضور غياب تشخيص چهره مي توان استفاده كرد. دستگاه حضور غياب كمك مي كند تا كنترل هزينه هاي نيروي كار از طريق كاهش پرداخت حقوق اضافي، براي زماني كه كاركنان كاري انجام نمي دهند، ممكن گردد. اكنون نوبت نصب درايور مربوط به دستگاه خريداري شده است كه مي توانيد درايور آن را از طريق اين صفحه دريافت كنيد. همان صفحهاي كه در واقع آخرين شانس شما براي بازگشت از راهاندازي ويندوز هلو است. نكته مهم : براي نصب و استفاده از قابليت هاي نسخه تحت ويندوز نرم افزار حضور و غياب حتما بايد دستگاه ساعت زني و حضور و غياب (از جمله تشخيص چهره، اثر انگشتي و يا حتي كارتي) تهيه شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
راه های انتخاب بهترین دستگاه تشخیص چهره
سه شنبه 20 آبان 1399 ساعت 11:30 | بازدید : 241 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

همچنين در صورت عدم استفاده از سيستم حضور و غياب در سازمان هاي متوسط و بزرگ، مشكلات اساسي پيش خواهند آمد كه ميتوانيد در اين مقاله آنها را مطالعه نماييد. در اين پست سه مقاله در زمينه تشخيص چهره را در قالب يك فايل براي دانلود قرار داده ايم،در هر مقاله بصورت جداگانه يكي از الگوريتم هاي تشخيص چهره مورد بررسي قرار گرفته است. مطالعه مقاله راهنماي خريد و انتخاب دستگاه حضور و غياب كارابان نيز ميتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما كمك نمايد. قيمت دستگاه حضور و غياب علاوه بر حسگر ها ذكر شده به حافظه نگهدارنده، سرعت پردازش، نوع ارتباط دستگاه با كامپيوتر و قابليت گزارشات و آمار هاي ترددات انجام شده بستگي دارد. سيستم هاي حضور و غياب بيومتريك اجازه مي دهند تا شركت ها جايگزيني مناسب براي رمزعبور در نظر بگيرند و در عين حال از راه حلي امن و آسان جهت از بين بردن خطرات رمزعبور بهره برند. سيستم حضور و غياب توانا با هر دو حالت اثر انگشت و كارت هوشمند قابليت كار كردن دارد اما حسن و برتري كارت هاي هوشمند يك) تبليغات مدارس و دو) سرعت كارت زني مي باشد. اين سيستم هيچ گونه خطا و يا باگ نرم افزاري ندارد و به هنگام كارت زني ها در وجه انبوه نيز به هيچ عنوان دچار وقفه و يا هنگ نرم افزاري نمي شود.

دستگاه تشخيص چهره

سايت هاي برون سپاري و انجام پروژه كم نيستند ولي بعد از كار كردن با آن ها به قدرت و ظرافت پارس كدرز بيش از پيش واقف شدم. به اين صورت كه از شما اجازه دسترسي به ليست براي ورود اطلاعات را مي خواهد.ادغام اين دو برنامه، علاوه بر ارتقاي دقت ورودي اطلاعات، زحمت وارد كردن اطلاعات را هم كمتر مي كند. همان طور كه خازن ها مي توانند بار الكتريكي را ذخيره كنند، اتصال آن ها به صفحات رسانا روي سطح اسكنر امكان استفاده از آن ها براي رديابي جزئيات يك اثر انگشت مورد استفاده قرار مي گيرد. دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي، مرخصي ها را محاسبه مي كند. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي چگونه با ليست ثبت ساعات كارمندان ادغام مي شوند؟ دستگاه حضور غياب اثر انگشتي Nitgen T3 قابليت شناسايي به سه روش رمز،كارت و اثر انگشت را در كمتر از 0.2 ثانيه داراست. همچنين با نصب اپليكيشن انرويد مدرسه بر روي گوشي والدين آنها مي توانند گزارش حضور و غياب دانش آموزان را به صورت روزانه در گوشي خود مشاهده نمايند.

  • 2015/03/07 #1
  • قابليت شناسايي افراد از طريق چهره، كارت مايفر و كد
  • 12- پرسش هاي متداول ( faQ )
  • قابليت تغيير زبان و تقويم سيستم
  • امكان ذخيره تصاوير به تعداد نامحدود ( چند صد هزار عكس )

به عبارتي همه تيك هاي حضور و غياب به صورت اتوماتيك در دفتر نمره كلاسي الكترونيكي در سيستم از قبل خورده شده است و اين ويژگي از ابتكارات گروه طلاي نرم مي باشد. يك ويژگي منحصربفرد ديگر اتوماسيون حضور و غياب توانا، اطلاع رساني پيامكي اتوماتيك به والدين در رويدادهاي مختلف مدارس مي باشد. ندارد. همچنين ويژگي اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمايش گرافيكي و بسيار زيباي مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات اين شركت جهت ايجاد هيجان و انگيزه در دانش آموزان جهت استفاده از اين اتوماسيون مي باشد. يكي ديگر از نوآوري هاي گروه طلاي نرم، استفاده از كارت هاي هوشمند جهت نمايش گرافيكي كارنامه هاي مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روي LCD موجود در سالن مدارس مي باشد. در اين راستا گروه طلاي نرم، نرم افزار حضور و غياب كاملاً اتوماتيك و هوشمند ويژه مدارس را به شيوه خلاقانه و نوآوري ارائه نموده است كه ويژگي هاي آن را در ادامه برمي شماريم.

دستگاه ساعت زني انگشتي

در اين طرح جالب، دانش آموزان چنانچه در ساعات غير از ساعات حضور و غياب ، كارتهاي هوشمند خود را مقابل دستگاه حضور و غياب بگيرند ، مي توانند كارنامه هاي مستمر خويش را مشاهده نمايند. Wi-Fi : با استفاده از امكان Wi-Fi در دستگاههاي حضور غياب، مديران مي توانند به صورت آنلاين با سرور ارتباط برقرار نموده و اطلاعات دستگاهها را منتقل نمايند. همچنين اين دستگاه نيز مي تواند مورد استفاده پرسنل مدارس هم قرار گيرد كه در آن SMS ورود ، خروج و يا تاخير پرسنل به محض نگه داشتن كارت در مقابل دستگاه به موبايل مديريت ارسال مي گردد. يعني مي توان با استفاده از ماتريس كوواريانس نيز به بردار و مقدار ويژه رسيد. دماي صورت و بدن مقدار يكتايي دارد و بين ۳۵٫۵ درجه سانتي گراد تا ۳۷٫۵ درجه سانتي گراد متغير است كه نوعي امضاي حرارتي را بوجود مي آورد. در حالت روميزي، نرم افزار كارمند كنترل به محض روشن شدن سيستم، اقدام به ارسال اطلاعاتي مش كند كه نشان مي دهد كارمند مذكور در جاي خود قرار گرفته و به سيستم لاگين شده است.

دستگاه ساعت زني ارزان

توجه داشته باشيد كه اين كتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پايين پشتيباني ميكند. اين محصول بنا بر درخواست مشتري به همراه دستگاه ارائه مي شود. اين سيستم قابل استفاده در هر نوع مركز آموزشي ( ابتدايي ، دبيرستان و .. ) با هر تعداد دوره تحصيلي و با هر تعداد دانش آموزي مي باشد. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره هاي مختلف شاهد افزايش قيمت دلار بوديم. پس از آن در سال ۱۸۹۴ دانيل ام كوپر اولين دستگاه حضور و غياب كارتي را اختراع كرد كه با نام ساعت حضور و غياب روچستر شهرت يافت. استفاده از دستگاه حضور و غياب در كشورهاي پيشرفته تاريخچه اي بيش از يك قرن دارد و از همان ابتدا اهميت و استفاده از آن رفته رفته بيشتر شده است. همانطور كه مي­دانيد، دستگاه هاي حضور و غياب و گيت هاي كنترل تردد يا مستقيما از شركت هاي خارجي وارد مي ­شوند و يا در صورت توليد در داخل، قطعات زيادي دارند كه وارداتي هستند. دستگاه هاي حضور و غياب جديد با پردازنده هاي قوي و نمايشگر تمام رنگي.

 

همچنين در صورت عدم استفاده از سيستم حضور و غياب در سازمان هاي متوسط و بزرگ، مشكلات اساسي پيش خواهند آمد كه ميتوانيد در اين مقاله آنها را مطالعه نماييد. در اين پست سه مقاله در زمينه تشخيص چهره را در قالب يك فايل براي دانلود قرار داده ايم،در هر مقاله بصورت جداگانه يكي از الگوريتم هاي تشخيص چهره مورد بررسي قرار گرفته است. مطالعه مقاله راهنماي خريد و انتخاب دستگاه حضور و غياب كارابان نيز ميتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما كمك نمايد. قيمت دستگاه حضور و غياب علاوه بر حسگر ها ذكر شده به حافظه نگهدارنده، سرعت پردازش، نوع ارتباط دستگاه با كامپيوتر و قابليت گزارشات و آمار هاي ترددات انجام شده بستگي دارد. سيستم هاي حضور و غياب بيومتريك اجازه مي دهند تا شركت ها جايگزيني مناسب براي رمزعبور در نظر بگيرند و در عين حال از راه حلي امن و آسان جهت از بين بردن خطرات رمزعبور بهره برند. سيستم حضور و غياب توانا با هر دو حالت اثر انگشت و كارت هوشمند قابليت كار كردن دارد اما حسن و برتري كارت هاي هوشمند يك) تبليغات مدارس و دو) سرعت كارت زني مي باشد. اين سيستم هيچ گونه خطا و يا باگ نرم افزاري ندارد و به هنگام كارت زني ها در وجه انبوه نيز به هيچ عنوان دچار وقفه و يا هنگ نرم افزاري نمي شود.

دستگاه تشخيص چهره

سايت هاي برون سپاري و انجام پروژه كم نيستند ولي بعد از كار كردن با آن ها به قدرت و ظرافت پارس كدرز بيش از پيش واقف شدم. به اين صورت كه از شما اجازه دسترسي به ليست براي ورود اطلاعات را مي خواهد.ادغام اين دو برنامه، علاوه بر ارتقاي دقت ورودي اطلاعات، زحمت وارد كردن اطلاعات را هم كمتر مي كند. همان طور كه خازن ها مي توانند بار الكتريكي را ذخيره كنند، اتصال آن ها به صفحات رسانا روي سطح اسكنر امكان استفاده از آن ها براي رديابي جزئيات يك اثر انگشت مورد استفاده قرار مي گيرد. دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي، مرخصي ها را محاسبه مي كند. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتي چگونه با ليست ثبت ساعات كارمندان ادغام مي شوند؟ دستگاه حضور غياب اثر انگشتي Nitgen T3 قابليت شناسايي به سه روش رمز،كارت و اثر انگشت را در كمتر از 0.2 ثانيه داراست. همچنين با نصب اپليكيشن انرويد مدرسه بر روي گوشي والدين آنها مي توانند گزارش حضور و غياب دانش آموزان را به صورت روزانه در گوشي خود مشاهده نمايند.

  • 2015/03/07 #1
  • قابليت شناسايي افراد از طريق چهره، كارت مايفر و كد
  • 12- پرسش هاي متداول ( faQ )
  • قابليت تغيير زبان و تقويم سيستم
  • امكان ذخيره تصاوير به تعداد نامحدود ( چند صد هزار عكس )

به عبارتي همه تيك هاي حضور و غياب به صورت اتوماتيك در دفتر نمره كلاسي الكترونيكي در سيستم از قبل خورده شده است و اين ويژگي از ابتكارات گروه طلاي نرم مي باشد. يك ويژگي منحصربفرد ديگر اتوماسيون حضور و غياب توانا، اطلاع رساني پيامكي اتوماتيك به والدين در رويدادهاي مختلف مدارس مي باشد. ندارد. همچنين ويژگي اتصال به LCD بزرگ مدارس جهت نمايش گرافيكي و بسيار زيباي مشخصات دانش آموزان و پرسنل در سالن از ابداعات اين شركت جهت ايجاد هيجان و انگيزه در دانش آموزان جهت استفاده از اين اتوماسيون مي باشد. يكي ديگر از نوآوري هاي گروه طلاي نرم، استفاده از كارت هاي هوشمند جهت نمايش گرافيكي كارنامه هاي مستمر و ماهانه دانش اموزان بر روي LCD موجود در سالن مدارس مي باشد. در اين راستا گروه طلاي نرم، نرم افزار حضور و غياب كاملاً اتوماتيك و هوشمند ويژه مدارس را به شيوه خلاقانه و نوآوري ارائه نموده است كه ويژگي هاي آن را در ادامه برمي شماريم.

دستگاه ساعت زني انگشتي

در اين طرح جالب، دانش آموزان چنانچه در ساعات غير از ساعات حضور و غياب ، كارتهاي هوشمند خود را مقابل دستگاه حضور و غياب بگيرند ، مي توانند كارنامه هاي مستمر خويش را مشاهده نمايند. Wi-Fi : با استفاده از امكان Wi-Fi در دستگاههاي حضور غياب، مديران مي توانند به صورت آنلاين با سرور ارتباط برقرار نموده و اطلاعات دستگاهها را منتقل نمايند. همچنين اين دستگاه نيز مي تواند مورد استفاده پرسنل مدارس هم قرار گيرد كه در آن SMS ورود ، خروج و يا تاخير پرسنل به محض نگه داشتن كارت در مقابل دستگاه به موبايل مديريت ارسال مي گردد. يعني مي توان با استفاده از ماتريس كوواريانس نيز به بردار و مقدار ويژه رسيد. دماي صورت و بدن مقدار يكتايي دارد و بين ۳۵٫۵ درجه سانتي گراد تا ۳۷٫۵ درجه سانتي گراد متغير است كه نوعي امضاي حرارتي را بوجود مي آورد. در حالت روميزي، نرم افزار كارمند كنترل به محض روشن شدن سيستم، اقدام به ارسال اطلاعاتي مش كند كه نشان مي دهد كارمند مذكور در جاي خود قرار گرفته و به سيستم لاگين شده است.

دستگاه ساعت زني ارزان

توجه داشته باشيد كه اين كتابخانه فقط از نسخه 3.6 به پايين پشتيباني ميكند. اين محصول بنا بر درخواست مشتري به همراه دستگاه ارائه مي شود. اين سيستم قابل استفاده در هر نوع مركز آموزشي ( ابتدايي ، دبيرستان و .. ) با هر تعداد دوره تحصيلي و با هر تعداد دانش آموزي مي باشد. متاسفانه از سال ۹۶ و در دوره هاي مختلف شاهد افزايش قيمت دلار بوديم. پس از آن در سال ۱۸۹۴ دانيل ام كوپر اولين دستگاه حضور و غياب كارتي را اختراع كرد كه با نام ساعت حضور و غياب روچستر شهرت يافت. استفاده از دستگاه حضور و غياب در كشورهاي پيشرفته تاريخچه اي بيش از يك قرن دارد و از همان ابتدا اهميت و استفاده از آن رفته رفته بيشتر شده است. همانطور كه مي­دانيد، دستگاه هاي حضور و غياب و گيت هاي كنترل تردد يا مستقيما از شركت هاي خارجي وارد مي ­شوند و يا در صورت توليد در داخل، قطعات زيادي دارند كه وارداتي هستند. دستگاه هاي حضور و غياب جديد با پردازنده هاي قوي و نمايشگر تمام رنگي.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غياب كارتي
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:10 | بازدید : 209 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

يكي ديگر از انواع پرطرفدار دستگاه هاي حضور و غياب، دستگاه حضور و غياب كارتي است. شايد فكر كنين با روي كار اومدن دستگاه هاي حضور و غياب پيشرفته تر، دستگاه هاي حضور و غياب كارتي محبوبيتشون را از دست دادند. اما جالبه بدونيد كه اين دستگاه ها هنوز هم جز پركاربردترين و پرطرفدارترين دستگاه ها هستند و هنوز هم بسياري از سازمان ها از اون ها استفاده ميكنن.

البته شكي نيست كه اين دستگاه ها معايب زيادي دارند و تعداد زيادي از مصرف كنندگانشون رو هم به دليل همين معايب از دست دادند. اما هنوز هم سازمان هاي زيادي وجود دارند كه به دليل اين كه ميخوان حضور و غياب تعداد زيادي كارمند رو در مدت زمان كوتاهي انجام بدن؛ مجبورن كه از اين سيستم استفاده كنن.

علاوه بر اين دستگاه هاي حضور و غياب كارتي مزاياي ديگه اي هم دارن كه باعث ميشه شركتي كه اون ها رو تهيه ميكنه، بتونه با صرف حداقل هزينه از حداكثر امكانات دستگاهش استفاده كنه!

  1. اول اين كه قيمت دستگاه هاي حضور و غياب كارتي نسبت به بقيه ي دستگاه ها كمتره و براي شركت صرفه ي اقتصادي بيشتري داره.

  2. دوما از كارت حضور و غياب ميتونن به عنوان كارت رزرواسيون غذا هم استفاده كنن. اين كاربرد رو علاوه بر شركت ها توي دانشگاها هم ميتونين ببينين. مثلا توي دانشگاه خود ما از همين سيستم اتفده ميشه.

  3. از طرف ديگه ميتونن اطلاعات كارمند رو روي كارت چاپ كنن و به عنوان كارت شناسايي هم ازش براي شناسايي كارمندها استفاده كنن.




فقط مشكل كوچيكي كه درباره ي دستگاه حضور غياب كارتي كاريت وجود داره اينه كه راحت ميشه تقلب كرد و كارت كس ديگه اي به جاي خود فرد زد. كه اين مشكل هم اگر شركت حراست درست و حسابي داشته باشه حل ميشه و نيازي نيست نگران تقلب كارمندها هم باشين.

 

حلا اگر با دونستن اين ويژگي ها دلتون مي خواد مدل ها و قيمت هاي اين نوع دستگاه رو مشاهده كنين؛ به سايت ما (دستگاه هاي حضور و غياب جهان گستر پارس) سر بزنين و مدل هاي مختلف رو به همراه قيمت هاشون ببينين.

اگر هم سوالي داشتين ميتونين با واحد پشتيباني شركت ما از طريق شماره ي زير در ارتباط باشين و از مشاوره ي رايگانشون براي خريد دستگاه استفاده كنين!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غياب كارتي
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:10 | بازدید : 231 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

يكي ديگر از انواع پرطرفدار دستگاه هاي حضور و غياب، دستگاه حضور و غياب كارتي است. شايد فكر كنين با روي كار اومدن دستگاه هاي حضور و غياب پيشرفته تر، دستگاه هاي حضور و غياب كارتي محبوبيتشون را از دست دادند. اما جالبه بدونيد كه اين دستگاه ها هنوز هم جز پركاربردترين و پرطرفدارترين دستگاه ها هستند و هنوز هم بسياري از سازمان ها از اون ها استفاده ميكنن.

البته شكي نيست كه اين دستگاه ها معايب زيادي دارند و تعداد زيادي از مصرف كنندگانشون رو هم به دليل همين معايب از دست دادند. اما هنوز هم سازمان هاي زيادي وجود دارند كه به دليل اين كه ميخوان حضور و غياب تعداد زيادي كارمند رو در مدت زمان كوتاهي انجام بدن؛ مجبورن كه از اين سيستم استفاده كنن.

علاوه بر اين دستگاه هاي حضور و غياب كارتي مزاياي ديگه اي هم دارن كه باعث ميشه شركتي كه اون ها رو تهيه ميكنه، بتونه با صرف حداقل هزينه از حداكثر امكانات دستگاهش استفاده كنه!

  1. اول اين كه قيمت دستگاه هاي حضور و غياب كارتي نسبت به بقيه ي دستگاه ها كمتره و براي شركت صرفه ي اقتصادي بيشتري داره.

  2. دوما از كارت حضور و غياب ميتونن به عنوان كارت رزرواسيون غذا هم استفاده كنن. اين كاربرد رو علاوه بر شركت ها توي دانشگاها هم ميتونين ببينين. مثلا توي دانشگاه خود ما از همين سيستم اتفده ميشه.

  3. از طرف ديگه ميتونن اطلاعات كارمند رو روي كارت چاپ كنن و به عنوان كارت شناسايي هم ازش براي شناسايي كارمندها استفاده كنن.




فقط مشكل كوچيكي كه درباره ي دستگاه حضور غياب كارتي كاريت وجود داره اينه كه راحت ميشه تقلب كرد و كارت كس ديگه اي به جاي خود فرد زد. كه اين مشكل هم اگر شركت حراست درست و حسابي داشته باشه حل ميشه و نيازي نيست نگران تقلب كارمندها هم باشين.

 

حلا اگر با دونستن اين ويژگي ها دلتون مي خواد مدل ها و قيمت هاي اين نوع دستگاه رو مشاهده كنين؛ به سايت ما (دستگاه هاي حضور و غياب جهان گستر پارس) سر بزنين و مدل هاي مختلف رو به همراه قيمت هاشون ببينين.

اگر هم سوالي داشتين ميتونين با واحد پشتيباني شركت ما از طريق شماره ي زير در ارتباط باشين و از مشاوره ي رايگانشون براي خريد دستگاه استفاده كنين!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ماشين سنگ زني ماشين آلات مورد استفاده 3 تن در ساعت 200 مش
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:9 | بازدید : 235 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اگر فردي در سازمان وظيفه اش را به درستي انجام داد نبايد بي درنگ و بدون محاسبه او را تشويق كرد؛ چنانچه اگر روزي نيز كارش را انجام نداد يا به درستي به پايان نبرد، نبايد طلبكارانه توبيخش كرد. Edit برويد. در اين قسمت شما مي توانيد اثر انگت قبلي خود را پاك كنيد و يك اثر انگشت جديد مطابق دستورالعمل خواسته شده رجيستر كنيد. در گزينه ثبت اثر انگشت، ابتدا بايد يك شماره پرسنلي براي پرسنل جديد انتخاب شود. از زمانيكه كارخانههاي توليدكننده دستگاههاي شناسايي اثر انگشت، غالباً روشهاي تشخيص يك اثر انگشت واقعي و زنده را به محصول خود اضافه كردهاند، هميشه براي اينكه آنها چه روشهايي هستند و چگونه كار ميكنند، توضيحي ارائه نميدهند. براي مقابله با خطر استفاده از اثر انگشتهاي تقلبي و غيرواقعي، در بسياري از اسكنرها و دستگاه هاي تجاري شناسايي اثر انگشت، بررسيهاي دقيق بيشتري براي تأييد حقيقي بودن كار آنها اضافه شده است. • شركت مورفو: بسته به نوع دستگاه شناسايي، اين شركت روشهاي مختلف “نشانگر بافت پوست”، “مقاومت الكتريكي پوست”، به اضافه سيستم “آناليز غيرطبيعي بودن انگشت” را بهكار ميبندد. اين نوع از اسكنرها قديميتر بوده و تكنولوژي به كار رفته در آنها نيز سادهتر است.

همين امر ضريب امنيت را به شكل قابل توجهي بالا مي برد.

تكنولوژي سنسور اثر انگشت نيز بخشي از اين به روز رساني است و معمولا با سيستم عامل گوشي در ارتباط است. كنترل تردد و يا اكسس كنترل ( Access Control ) يكي از جديدترين تكنولوژي هاي روز دنيا در صنعت كنترل تردد اشخاص و اشياء مي باشد. سيستم كنترل تردد يا همان اكسس كنترل به معني اجازه ورود يا عدم ورود به يك شخص يا گروهي از افراد بر اساس زمان بندي مشخص به يك مكان خاص مي باشد. علاوه بر آن، كارشناسان كسرا نيز مشاوره هاي بسيار دقيقي را قبل از خريد براي مشتريان ارايه مي­ نمايند. اگر مي خواهيد از اثر انگشت تان براي خريد از آيتونز و اپ استور استفاده كنيد، بايد گزينه ي iTunes & App store را نيز از همين قسمت فعال كنيد (مانند شكل زير). همين امر ضريب امنيت را به شكل قابل توجهي بالا مي برد. بنابراين اگر دكمه ي Home كثيف باشد به احتمال زياد گوشي يا آيپد شما به مشكل بر خواهد خورد و نمي تواند اثر انگشت شما را تاييد كند. در دستگاه هاي قديمي تشخيص چهره براي ثبت اثر انگشت بايد كليد خاصي را بر … آينده روز به روز استفاده از آن بيشتر شده و قيمت آن در آينده كاهش زيادي خواهد يافت. كافي است چند عكس از صورت خود بگيريد و آن را به برنامه بدهيد. كدپرسنلي فرد مورد نظر را در كادر مربوطه وارد كرده و دكمه «جستجو» را كليك نماييد. اگر يك انگشت بخصوص تان را قبلا رجيستر كرده ايد ولي در حال حاضر كار نمي كند، آنگاه مي توانيد آن را مجددا تنظيم كنيد.

  • صنايع شهيد باكري
  • 2-ارتباط با سنسور اثر انگشت در دستگاه كابلي
  • دستگاه گشت و نگهباني RFID | RFID Security Guard
  • 10- ارائه گزارش گيري هاي متنوع توسط نرم افزار
  • 4 ماه پيش
  • دستگاه حضور و غياب دنياي پردازش مدل Multibio700
  • امكان ثبت اثر انگشت به تعداد 8000

براي اين كار كافيست وارد تنظيمات دستگاه شويد و از قسمت General آن گزينه ي Update را پيدا كنيد. هر كدام از اين دستگاه ها داراي ويژگيها و امكانات خاص خود هستند و متناسب با شرايط و نياز سازمانها كاربردهاي خاص خود را دارند. براي مثال دستگاهي داراي ۱۰۰۰ نفر ظرفيت كاربر است. اين ضربان نشاندهنده تپش قلب است و بدون آن، ارائه اين نوع از اسكن بياساس ميگردد. در بيشتر گوشيهاي هوشمند از اين نوع اسكنر استفاده ميشود. در اين نوع از كنترل تردد مي توان مجاز يا غير مجاز بودن ورود و يا خروج افراد را كنترل كرد و براي اين كار مي توان از موانع فيزيكي مانند گيت تردد استفاده نمود. در صورت لزوم اين محافظ ها را تعويض كنيد. وقتي يكي هست كه هميشه هواتو داره محسن لرستاني ( بي وفا ) ديرين ديرين - ريش سفيديسم تجزيه كسر سريال هندي | زبان عشق | قسمت 276 | دوبله فارسي | فيلم هندي | كانال گاد يه حركتي بزن ديرين ديرين - وسايل پيشگيري چكش تخريب تاپ لاين رونيكس كليپ جديد و باحال محسن ايزي 771 سختي ها و ظرايف موضعگيري هاي وزارت امور خارجه شكار شيرها سمينار دو روزه آمار (با رويكرد علوم داده|DataScience) - روز اول بخش دوم آبجي ميخوام با مزه ترين و خنده دارترين كليپ هاي محسن ايزي شكوفه عزيزي؛ دومين اجراي برنامه دوم از مرحله نيمه نهايي عصرجديد اجراي محمد زارع در نيمه نهايي عصر جديد آهنگ لري خنده گل، خواننده اسماعيل بهشتي ديرين ديرين - فانتزي بيش از حد مخمل پاش/واترترانسفر/فانتاكروم فقط ۵ دقيقه كي اينجوري زود حاضر ميشه ؟

اما اگر اين سنسور از روز اول مشكل داشته است آنگاه بايد به فروشگاه ها و نمايندگي هاي معتبر اپل مراجعه كنيد و مشكل تان را با آنها در ميان بگذاريد. آي تي بازار صرفا منابع فروش را معرفي نموده و مسئوليتي بابت صحت قيمت ها و معاملات انجام شده ندارد. در فروشگاه ها و مغازه ها و ساير مكان هايي از اين قبيل نيز به همين صورت رديابي اجناس صورت مي گيرد. از ديگر موارد كاربرد سيستم اكسس كنترل اين است كه شما مي توانيد گروه هايي از افراد را مشخص كنيد و محدوديت هاي دسترسي تردد را بر روي اين گروه ها اعمال نماييد. بر روي پوست انگشت مي تواند بر تشخيص اثر انگشت تاثير بگذارد. 1. ساعت و دستگاه حضور و غياب فقط اثرانشتي: با قرار دادن انگشت بر روي سنسور تشخيص اثرانگشت و مقايسه آن با نمونه ثبت شده از قبل در سيستم ساعت ورود و خروج ثبت ميشود.

31. مبتني بر Net framework 4.0 . همان طور كه مي دانيد سنسور اثر انگشت Touch ID در مدل هاي جديد گوشي ها و آيپدهاي آيفون وجود دارد كه قابليت امنيتي و ميان بر است ولي ممكن است بعضي مواقع درست كار نكند. با استفاده از دستگاه حضور غياب پرسنل به محض ورود بايد كارت يا اثر انگشت خود را بر روي دستگاه ثبت نمايند و يا از طريق چهره ورود خود را ثبت نمايند. دراين راهنما قصد داريم به شما نشان دهيم چگونه مشكل درست كار نكردن اين سنسور را برطرف كنيد. در اين مطلب قصد دارم دستگاه اثر انگشت حضور غياب رو بهتون معرفي كنم كه ديتاي انگشت رو همراه با ساعت و تاريخ به سرور ميفرسته و سپس سرور اونارو به كانال تلگرامي ارسال ميكنه. تمام داده ها جمع آوري و سپس محاسبه ميشوند- اين نرم افزار محاسبات را بسيار ساده نر و سريعتر ميكند. به عبارتي ساده تر يعني اين كه چه شخص يا گروهي، در چه زماني مي تواند به چه مكان هايي دسترسي داشته باشد و از چه وسايلي استفاده كند. و از چه گذرگاه هايي مجوز عبور و مرور دارند؟ يكي ديگر از قابليت هايي كه در دستگاه هاي آيفون وجود دارد اضافه كردن اثر انگشت هاي بيشتر است. در مورد اين روش در بخش بعدي بيشتر توضيح خواهيم داد. 3. با انتخاب دسته قانون مورد نظر و زدن دكمه اصلاح , پنجره دسته بندي قوانين در سيستم باز ميشود.

سادهترين تمريني كه ميتوانيد انجام دهيد، حرف زدن در برابر آينه است. هم چنين نبايد دكمه را خيلي زود يا خيلي محكم فشار دهيد، در واقع بايستي انگشت تان را روي دكمه نگه داريد تا آن را اسكن كند و دستگاه باز شود (اين پروسه يكي دو ثانيه طول مي كشد). اين سنسور يك تصوير با رزولوشن بالا از لايه هاي پوست انگشت مي گيرد تا اثر انگشت شما را بخواند و آن را با اثر انگشت اصلي (رمز) مقايسه كند. • تشخيص ضربان قلب: يكي از مؤثرترين روشها، استفاده از سنجش ميزان سيگنالهاي نوري با سرعت بالا ميباشد كه تورم ريتميك و لحظهاي مسير مويرگها را بهدليل جريان خون شناسايي ميكند. • شركت “لوميديم اچآي دي گلوبال ادامه دهيد “: اين شركت در هر دستگاه خود از هر دو سيستم “تشخيص ضربان قلب” و “نشانگر بافت پوست” براي تأييد واقعي بودن انگشتان استفاده ميكند. • شركت سوپريما: اين شركت در يك دستگاه از چندين سيستم “تشخيص غيرطبيعي بودن پوست” بهره ميگيرد تا مشخص شود كه آيا اثر انگشتان كپي شده و تقلبي هستند و يا خير. سامانه حضور و غياب عبارت است از سيستمي كه به شركت هاي مختلف امكان مديريت زمانبندي و بهره وري از نيروهاي انساني خود را مي دهد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غياب افق فرا ويژن
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:9 | بازدید : 242 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

استان كردستان هم در اين مجموعه با ارزش داراي يك كننده است؛ سيد راشد حسيني (متولد سال 1371 شهر سنندج) توانسته نام خود را در اين كتاب ثبت كند. هم چنين قابل نصب در محيط هاي داخلي و يا در فضاي باز را دارد. با توجه به پيشرفت علم، فناوري ها و تكنولوژي هاي جديدي به دوربين هاي مدار بسته اضافه شده است و شما به راحتي مي توانيد از اين دوربين هاي هوشمند در خانه و محيط كسب و كار خود استفاده كنيد. شما مي توانيد بهترين مزاياي iClock360 را دريافت كنيد. در اين صفحه خلاصه اي از ويژگي هاي هر دستگاه (برند كارا 2000) را مي توانيد مطالعه نماييد. دستگاه حضور و غياب كارتي مدل تي بيست بسيار زيبا و كارا مي باشد اين دستگاه به غير ار حضور و غياب بودن يك دستگاه كامل كنترل تردد است . نرم افزارهاي حضور و غياب در سه نوع نرم افزار تحت ويندوز، تحت وب و اپليكيشن اندرويد وجود دارند كه هر كدام ويژگي ها و قابليت هاي مخصوص به خود را دارند. در سال ۱۸۸۸ نوع ديگري از اين دستگاه توسط دكتر الكساندر دي اختراع شد كه به دستگاه حضور و غياب دي شهرت يافت. دستگاه هاي حضور و غياب تشخيص چهره از يك الگوي خاص براي ثبت اطلاعات چهره افراد استفاده ميكنند.

 

دستگاه ساعت زني

 

تربيت و تعالي انساني بايد در رأس اهداف و برنامه هاي هر سازماني قرار گيرد تا زمينه براي استفاده از توانايي هاي افراد فراهم گردد. … به صورت آنلاين تردد افراد را ثبت كرده و در هر لحظه وضعيت كاري كارمندان رو مشخص مي نمايد. و از معايب … ليست دستگاه هاي حضور و غياب شركت پردازش تردد. دستگاه هاي حضور و غياب يا ساعت هاي كارت زني سنسور نوري ضد خش ، نرم افزار رايگان ،امكان ارسال ترددها از طريق بلوتوث و … دانلود ليست قيمت دستگاه حضور و غياب. به اضافه اين كه مي توان ميزان حساسيت سنسور آن را نيز كنترل نمود. ين دستگاه از جديدترين سنسور اثرانگشت روز دنيا در بهره مي برد سر.. يكي از مسائل مهم در مديريت منابع انساني ثبت مرخصي و مأموريت و اضافه كاري هاي پرسنل مي باشد. يكي از مولفه هاي اين سيستم ها دسترسي راحت به اطلاعات ثبت شده مي باشد.



    • امكان تعريف كاربر سيستم به صورت نامحدود



    • ذخيره سازي اطلاعات تا 10.000 تردد در حافظه دستگاه



    • احمد مصطفوي



    • دستگاه گشت و نگهباني RFID | RFID Guard

 



به همين ترتيب ترددي كه در ساعت 10:30 ثبت شده است، تردد از نوع ورود به سازمان بوده و شروع حضور فرد در سازمان محسوب خواهد شد. ساختار بي نظير و عملكرد مطلوب نرم افزار مكمل دستگاه هاي حضور و غياب كره اي اين شركت مي باشد كه با توجه به درخواست مشتري در ۳ نسخه با دو نوع بانك اطلاعاتي (MS-SQLSERVER - ACCESS) ارائه مي گردد. در اين بخش با استفاده از ساعتهاي كامپيوتري حضور و غياب زمان ورود و خروج پرسنل جمعآوري و در حافظه دستگاه نگهداري ميشود . همچنين با اتوماسيون كردن حضور و غياب در يك سازمان، كليه عمليات مربوط به ورود و خروج كاركنان شامل مرخصيها، مأموريتها، اضافهكاري، شيفتها، تقويمكاري و كاركرد پرسنل ثبت شده و قابل بازيابي است. تاريخ و ساعت ورود و خروج ۱۰ روز اخير، در داشبورد قابل مشاهده است كه در صورت نياز مي­توان گزارش روزهاي بيشتر را نيز ديد. به شما امكان مي دهد تا هزينه هاي مرخصي، روزهاي تعطيل يا زمان پرداخت را پيگيري كنيد.

 

دوست داري؟

 

فروشگاه اينترنتي ديجي كالا، وارد شويد; ثبت نام كنيد. اما در مورد سيستم ابري، قيمت نرمافزار متفاوت بوده و براي هر كاربري قيمتي بين 1 تا 10 دلار به صورت ماهيانه بايد پرداخت كنيد. مديران مي توانند اجازه اصلاحات قبل از پرداخت حقوق اعم از مرخصي ، ترددهاي ناقص ، ماموريت و غيره را داده و سپس سيستم حقوق و دستمزد فيش ماهانه را صادر كند. ۸- كارت ماموريت روي سيستم كار نمي كند چه كار بايد انجام داد؟ ثبت انواع تردد شامل ماموريت خارج از شهر، ماموريت داخل شهر و مرخصي. اما رفته رفته با پيشرفت تكنولوژي، ادامه دهيد منابع انساني در سازمان ها مفهوم عميق تر و گسترده تري يافت و در نهايت نياز به يك اتوماسيون كنترل تردد در هر سازماني حس شد. نياز به تايپ چيزي داري؟ دوست داري؟ راستي داري ميري؟ خيال كن اون زني يه كه تو خيلي دوستش داري. سنگ زني ماشين با . ماشين سنگزني چنانچه در . در سه گله 200 رأسي در . فك شكن 200 تن در ساعت; .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
بهترين نرم افزار حضور و غياب
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:8 | بازدید : 232 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

قرارداد كار كتبي در 4 نسخه يكسان تهيه و تنظيم شده و يك نسخه به كارفرما، يك نسخه به كارگر، يك نسخه به اداره كار و يك نسخه به اتحاديه كارگري يا شوراي اسلامي كار تحويل مي گردد. يك عكس از هدف خود تهيه كنيد و آن را به عنوان انگيزه اي در جلوي چشم خود قرار دهيد. البته كه اين انتظار به جايي است. در يك جمعبندي ميتوان گفت با مجهز شدن T21F به درگاه شبكه و USB، بهعنوان يك دستگاه حضور غياب ردهمياني، بسيار كاربرديتر واقع شده است. زيرا سرعت كارتزني در مدارس با حجم بالا مسئله اي بسيار مهم است. پايبندي اينجا كليك كن به قوانين ورود و خروج و رعايت آيين نامه هاي انضباطي در مورد تمامي پرسنل امري ضروري است. بعضي از كارفرمايان از حالت شناوري استفاده مي كنند، يعني به ازاء تأخير در شروع ساعت كاري، به همان ميزان از اضافه كار آخر وقت كسر مي شود.

سيستم حضور و غياب تحت وب

با وجود اينكه تشخيص چهره مرئي و مادون قرمز بر مبناي الگوريتم هاي مشابه عمل مي كنند، امتزاج تصاوير حرارتي و مرئي روش قابل رشد و ترقي است كه موجب بهبود كارآيي مي¬شود. اندازه مناسب دستگاه، آن را براي نصب در محيط هاي اداري و روي گيت تردد مناسب كرده است. حضور به موقع و شروع كار در رأس ساعت تعيين شده، علاوه بر ايجاد نظم و انضباط در محيط كار، باعث بالا رفتن بهره وري و راندمان كاري خواهد شد. اينگونه برخوردهاي تبعيض آميز علاوه بر نارضايتي كاركنان از سازمان، گسترش بي نظمي را نيز در پي خواهد داشت. ناديده گرفتن تأخير و بي نظمي كاركنان، اين پيام را براي شخص خاطي و ديگران ارسال مي كند كه وقت شناس بودن براي شما اهميتي ندارد. رابط كاربري اين محصول فارسي است كه ديگر نقطهي قوت T21F محسوب ميشود. روش تشخيص چهره در تصاوير دوربين مداربسته بسيار پيچيده است .

اسكنر اثرانگشت در T21F سرعت عمل و دقت بالايي دارد و از سوي ديگر ضريب خطاي آن بسيار پايين است. دستگاه حضور و غياب عبارت است از سيستمي كه به وسيله ي آن بتوان تردد ورود و خروج پرسنل را كنترل كرد. بعد از انتخاب محل قرارگيري دستگاه، نسبت به موقعيت جايگاههاي پلاستيكي در قسمت پشتي دستگاه و بهوسيلهي رولپلاك، ميتوانيد آن را به هر سطحي نصب كنيد. دستگاه حضور غياب T21F به گيره و جايگاه پلاستيكي مجهز شده كه نصب آسان آن روي پايه و ديوار را فراهم ميكند. بنابراين مي توانيد از طريق اينترنت و بدون نياز به حضور در كنار دستگاه، اطلاعات موجود در دستگاه را مورد بررسي قرار دهيد. بنابراين هكر با دسترسي به فضاي ذخيره سازي آن مي تواند به تصوير دقيق اثر انگشت دسترسي پيدا كند. قابليت تعريف تقويمها و گروههاي كاري و شيفهاي كاري به تعداد نامحدود جهت محاسبه هاي مختلف كنترل كاركرد . صرفه جوي در وقت و هزينه: با وجود اين دستگاه ديگر نياز به نيروي اضافي براي كنترل ورود و خروج كاركنان نبوده و اين افراد مي توانند در كوتاه ترين زمان ممكن ورود و خروج خود را ثبت كند.



    • آرشيو اطلاعات > اشخاص حقوقي > ماليات


دستگاه کارت زنی 

    • تاريخ مورد نظر را انتخاب نماييد



    • نمايش تاريخچه براي هر كارمند بايد فعال باشد



    • محدوده اضافه كار اول وقت- روز اول و سوم به مدت 2:30 ساعت

 



با مجهز شدن اين دستگاه حضور غياب به درگاه شبكه، اتصال آن به سيستم مديريت نيروي انساني ميسر شده است كه نهايتاً مديريت هوشمند كاركنان، محاسبه واريزي و تخمين نيروي موردنياز و … را امكانپذير ميكند. شركت پارس تردد ارائه دهنده انواع دستگاه هاي حضور و غياب اثر انگشتي ، چهره و كارتي … ملاك ديگر انتخاب، خريد دستگاه حضور و غياب با كيفيت و قيمت مناسب است. وجود گارانتي براي يك محصول نشان دهنده ي كيفيت آن است. يكي از مشكلات عمده مديران و صاحبان كسب و كار در تمامي شركتهاي بزرگ و كوچك، بي نظمي كاركنان در ورود و خروج به خصوص عدم حضور به موقع در محل كار است. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه مشكل تأخير كاركنان، هميشه مربوط به بي مسئوليتي آنها نيست. اين روند را به صورت اتوماتيك انجام مي دهد و باعث مي شود كه كارفرمايان خاطري آسوده داشته باشند، در حالي كه كاركنان خود را در محل و يا خارج از محل شركت مي دانند. بعضي كارفرمايان سخت گيرتر هستند و در صورت تأخير ورود پرسنل، كاركرد آن روز را براي آن شخص محاسبه نمي كنند.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نقد و بررسي ، مشخصات و قيمت دستگاه حضور غياب فراافزار مدل Fara Af 390w
دو شنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:7 | بازدید : 238 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اما دسته سوم راكه كارشناسان امنيت تشكيل ميدهند به اين دليل به دنباله كد ست گاه حضور و غياب هستند كه بتوانند آسيب پذيري هايس يست م را شناسايي كرده ودرنهايت جل و يا ين نقاط ضعف رابگيرند . در قديم بيشتر مشتريان از كارتهاي باركد ي و بعد RFID استفاده مي كردند.ولي به دلايلي ضعف امنيتي به مرور زمان از اين دستگاه كم استفاده مي شود يكي از اين موارد استفاده پرسنلاز كارت هم ديگر مي باشد. براي انجام اين كار مي توانيد كليك عبارت what is my ip را در مرور گر خود سرچ كنيد.در صورت وجود reply مي توانيد از طريق تماس با واحد پشتيباني نسبت به باز كردن دستگاه اقدم كنيد. پشتيباني براي كاربراني كه نرم افزار را خريداري كرده اند به مدت يك سال رايگان مي باشد. با سلام امكان ثبت چند كارمند در نسخه رايگان نرم افزار وجود دارد؟ دستگاه حضور غياب براي ثبت ورود و خروج افراد استفاده ميشود.

كارت ساعت زني

لذا ما در اين مطلب قصد داريم كارايي دستگاه حضورغياب ويژگي هايي كه اين دستگاه دارد و همچنين خريد دستگاه و چگونگي توليد آن توسط شركت ما را براي شما مورد بررسي قرار دهيم. تا با خاطري آسوده اطلاعات ارزشمند خود را در آن نرم افزار قرار دهيد. اين فناوري ميتواند اثر انگشت انگشتان خشك، انگشت كثيف، انگشت مرطوب و انگشتهاي زخمي را بگيرد و تصاوير با كيفيت بالا توليد كند. تمامي حقوق مادي و معنوي اين سامانه متعلق به شركت توسعه فناوري دينگ مي باشد. نرم افزار حضور و غياب اكسير به دو بخش تحت ويندوز و تحت وب تقسيم بندي مي گردد. همانطور كه در بخش قبلي نيز به آن اشاره شد، انعطاف پذيري نرم افزار حضور غياب تحت وب بسيار بالاست و مي تواند پاسخگوي تمامي نيازهاي مختلف و متفاوت شما باشد. تصور نماييد كه براي كاركنان بخش حسابداري چقدر سخت خواهد بود كه بخواهند ساعت هاي ورود و خروج هر پرسنل را به طور دقيق و بدون هيچ گونه خطا در انتهاي هر ماه محاسبه نمايند. تبريز در دوران بنياميه به محل فعلي منتقل ميشود و به بهاي نابودي اصطخر - پايتخت قديمي فارس - رونق ميگيرد.

امروزه در تمام دنيا، از كارت هاي هوشمند در مكانهاي مختلف، مانند بانكها، مراكز مخابراتي، سازمانهاي دولتي، مراكز بهداشتي، مراكز ارائه خدمات، مراكز آموزشي و تفريحي استفاده ميشود. اين دستگاه داراي استحكام فوق العاده در برابر ضربه هاي فيزيكي و شوك الكتريكي است. ابعاد دستگاه مناسب و كوچك و صافي سطح دستگاه ايده آل بوده و كيفيت بدنه فوق العاده است. دستگاه حضور و غياب مدل ZK UF100 دستگاه كنترل تردد ZK از سنسوري فوق العاده قوي و حساس براي تشخيص اثر انگشت پرسنل برخوردار است و قادر است چهره افراد را با سرعتي بالا (زير 1 ثانيه) شناسايي كند. از اين سيستم ميتوان براي شناسايي افراد از طريق شبكه و از راه دور در برنامه هاي مورد نظر استفاده كرد . با يك سيستم حضور و غياب، كاركنان مي توانند در پايان هر ماه ترددهاي ورود و خروج خود را ببينند. براي استفاده از چنين ابزارهايي هيچ نرم افزاري جهت نصب در اختيار مشتري قرار نمي­ گيرد و تنها از طريق اينترنت و وب مي ­توان به آن ها دسترسي پيدا كرد. بخصوص شركتهاي توليدي كه در شهركهاي صنعتي حومه شهرهاي بزرگ قرار داشته و رسيدن به آنها خود يك مسافرت است.

  • چگونه يك مقاله خوب در سايت قرار دهيم؟
  • دستگاه حضور و غياب كارتي مدل OFV-90
  • اتلاف زمان
  • امكان ثبت 50000 تردد
  • نرم افزار حضور و غياب
  • سازمان امداد و نجات هلال احمر استان تهران
  • مجهز به پردازنده 2 هسته اي 4 گيگا هرتز

سيستم هاي بيومتريك همواره به روش هاي مختلف مورد هجوم قرار مي گيرند. خروج با مراجعه به اين دستگاه و با استفاده از ابزارهاي مختلف مانند كارتهاي هوشمند,اثرانگشت,اسكن چهره و… ورود و خروج خود را ثيت مينمايند. البته محدوديت ظرفيت ذخيره ماژول تشخيص چهره را نيز در نظر داشته باشيد. البته به ازاي هر پرسنل نيز بايد يك كارت تهيه شود كه شامل هزينه جداگانه اي مي باشد. البته استفاده از نسخه كرك شده ويژوال استديو بلا مانع است. يا آيا قيمت آن منصفانه است يا خير؟ اثر انگشت از قديميترين روش هاي تشخيص هويت است كه با پيشرفت تكنولوژي به تنوع آن افزوده شده است. لذا بايد روشي به كار گرفته شود تا از ميان اين حالات ، اثر انگشت زنده و واقعي را تشخيص دهد. 6- پياده سازي بر مبناي ايده Tiny و اجراي عمليات سيستم از طريق Store Procedureها كه باعث شده كه با وجود محاسبات بسيار سنگين (بيش از 900 Query در برخي حالات) سيستم به راحتي تحت وب كار كند. مهمترين ويژگي اين سيستم حضوروغياب تفكيك ورود وخروج متناسب با جهت عبور كارت از كارتخوان ميباشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تردد - حضور و غیاب - گیت کنترل تردد
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:49 | بازدید : 233 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

در واقع اگر پایگاه دادهی غنی و کاملی از تصویر افراد همراه با اطلاعاتشان وجود نداشته باشد، تکنولوژی تشخیص چهره تنها صورت افراد جدید را تماشا خواهد کرد. امروزه استفاده از کارت های هوشمند مانند RFID و MIFARE در بسیاری از کارها و اماکن رایج شده است. سیستم های حضور و غیاب به دو دسته کلی دستی و خودکار تقسیم می شوند. دوربین 3.1 مگاپیکسلی سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 دارای موتوری پیشرفته برای حرکت اتوماتیک دوربین جهت تسریع در پیدا کردن صورت افراد با قامتهای متفاوت و تطبیق سریع چهره میباشد. این را در پرونده پرسنلی کارمند درج کنید. اگر خطایی دریافت نکردید میتوانید مراحل بعد را دنبال کنید. مجرمان احتمالی اگر بدانند که چهره شان توسط دوربین مداربسته شناسایی شده و ثبت می شود، از کار خود صرف نظر می کنند. MD-800 با آخرین تکنولوژی بیومتریک در شناسایی چهره دارای امتیاز بالا محصولات تشخیص چهره در میان محصولات مشابه در بازار می باشد.

تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد.

 

به عنوان مثال، دولتهای چین و آمریکا تصاویر شهروندان خود را جمعآوردی و در پایگاههای داده ذخیره میکنند. شما میتوانید نرم افزار ساعت کارت زنی آراز را از این صفحه دانلود کنید . تاریخچه ساعت حضور و غیاب به قرن ۱۹ بازمی­ گردد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 با نرم افزار حضور و غیاب پیشگامان آسیا یکپارچه میباشد. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 علاوه بر سیستم تشخیص چهره و اثر انگشت از هر دو نوع کارت Mifare و RFID پشتیبانی میکند. این دستگاه حضور و غیاب قادر به پشتیبانی از Wi-Fi و GPRS، ۳G است، ویژگی های ظرفیت ۲۰۰۰۰ اثر انگشت، ۴۰۰۰۰ کارت می باشد. همچنین از پشتیبان گیری داده ها و بازیابی برای جلوگیری از ریسک حذف تصادفی اطلاعات پشتیبانی می کند. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت UA200 با بهره گیری از سنسور نوری ضد خش، باتری داخلی و در عین حال قیمت بسیار مناسب، محصولی پرفروش و بسیار پرطرفدار در بازارهای مختلف به حساب می آید. آیا جهت گزارش گیری به شخص وابسته است ؟

دستگاه حضور و غیاب قیمت

 

پاسخ دهی به این پرسش وابسته به نیاز هر شخص می باشد. به کار برده می شود. داده های به اشتراک گذاشته شده، پیگیری زمان های ترکیبی را به همراه ترازهای ترک کار ساده می کند. بخش سخت افزار وظیفه ثبت تاریخ و ساعت تردد فرد را برعهده دارد. از امکانات قابل توجه این دستگاه امکان ثبت تردد ورود و خروج پرسنل بصورت کارت RFID ، اثرانگشت و رمز می باشد. یکی دیگر امکاناتی از که برای ورود و خروج پرسنل این دستگاه در اختیار قرار میدهد تعریف رمز عبور برای پرسنل است که پرسنل با رمز عبور تردد خود را به ثبت برسانند. به گزارش جورنال وال استریت، فروشگاه ها در حال استفاده از سیستم های تشخیص چهره به طور آزمایشی هستند ولی برای انتشار یافته هایشان تردید دارند. دستگاه حضور و غیاب T-28331 یکی از جدیدترین دستگاه های روز دنیا می باشد، که از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی برای شناسایی اثر انگشت برخوردار است.

  • نرم افزار تابلو اعلانات هوشمند مدارس
  • 1 - ویژگی های هار ( Haar Features )
  • امکان تعریف دسترسی ها برای هر سمت
  • امکان تعریف شیفت ماه مبارک رمضان

با انتخاب روز کاری، انواع بازه های کاری تعریف شده در آن روز کاری لیست خواهند شد. با توجه به مشکلات مدارس در زمینه حضوروغیاب و کنترل تردد دانش آموزان ، شرکت علم گستر صدف اقدام به تجهیز سیستم حضور وغیاب در مدارس کرده تا بتواند برای رفع مشکلات مدارس کشور اقدام نماید. دوم اينکه اين کارت جهت نمايش کارنامه دانش آموزان بر روي LCD مدارس مورد استفاده قرار مي گيرد. امروز قصد داریم در مورد آشنایی با انواع دستگاه حضور و غیاب و نحوه عملکرد آن را برایتان توضیح دهیم. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. پس از مشخص شدن کلاس ها و تشکیل پرونده الکترونیکی برای معلمان ، نوبت به تعریف برنامه درسی دانش آموزان می رسد.

چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟

 

آیا حافظه دستگاه , در صورت پرشدن قابل پاک شدن است یا حافظه باید تعویض گردد؟ اطلاعات فنی و نحوه عملکرد دستگاه های ساعت زنی هوشمند شرکت توتکو در دسته بندی های مجزا در سایت سامانه های هوشمند توتکو قابل مشاهده می باشند. چرا توتکو؟ چرا باید از آداپتورهای جداگانه استفاده نماییم؟ یکی از مهم ترین نکاتی که در حتما هنگام خرید دوربین های مدار بسته باید به آن توجه کنید نوع دوربین های مدار بسته انتخابی شما می باشد. در نهایت این تابع یک لیست از مشخصات مکانی چهرههای موجود در تصویر را برمیگرداند. با تخصیص یک کارت هوشمند برای هرفرد ، کارمند صاحب کارت با گرفتن کارت به دستگاه می تواند رویداد ترددی خود را به صورت مناسب و ارزان ثبت کند. سپس می توانند اثر انگشت خود را برای مرحله دوم ثبت نمایند. پس در صورتیکه چنین حساسیتی را دارید گزینه اثرانگشتی پیشنهاد می گردد . این دو طرح برای اولین بار توسط گروه طلای نرم در دبیرستان شهید آهنگری ارومیه با 1000 دانش آموز اجرا شده است.

سیستم اثرانگشتی با تعداد دانش آموز حدود 100 نفر با یک دستگاه کاملاً جوابگوی نیاز شما است . … دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 … دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی کارتی مدل KTA-250. بصورت فايل ورد و نمودار ها و مدل سازي UML و خود برنامه به همراه سورس و پياده سازي نرم افزار نياز است. این نوع دستگاه اگرچه از جمله دستگاههای ابتداییحضور و غیاب است، با این حال هنوز هم، معمولاً همراه با یک سیستم جدیدتر مورد استفاده قرار میگیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع این سیستم ها با بخش فروش دی سی ای کالا تماس حاصل نمایید. اسکنر التراسونیک عملکردی شبیه سونوگرافی دارد و تصویری سهبعدی از فرورفتگی و برآمدگیهای پوست دست ایجاد کرده و در حافظه دستگاه حضور و غیاب ذخیره می کند. دستگاه حضور و غیاب کارتی دوربین دار عملکردی شبیه به دستگاه های بارکدی دارد، اما در مجموعه یک دوربین کوچک وجود دارد که قادر به ثبت چهره افراد نیز هست. اگر فردی در سازمان وظیفه اش را به درستی انجام داد نباید بی درنگ و بدون محاسبه او را تشویق کرد؛ چنانچه اگر روزی نیز کارش را انجام نداد یا به درستی به پایان نبرد، نباید طلبکارانه توبیخش کرد. این کار برای انجام تشویق و تنبیه های کاری ضروریست و میتوان با شناسایی کارمندان غیر متعهد تذکرات لازم را داده و در صورت لزوم با آنها برخورد کرد. 14 ژانويه 2018 … آیا از ظاهر میتوان از کیفیت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی مطلع شد؟


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چگونه یک نرم افزار حضور و غیاب مناسب انتخاب کنیم؟
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:48 | بازدید : 243 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

از طرفی این خصوصیت سیستم حضور و غیاب میتواند به سود بخش نیروی انسانی شرکت باشد، زیرا آنها نیز مجبور نخواهند بود که در مورد برنامه کاری کارکنان بهطور مداوم به آنها پاسخ دهند. قیمت دستگاه حضور و غیاب ارزان بررسی مدل ها مختلف دستگاه ها معرفی دستگاه های تشخیص چهره و خرید … عدم محدودیت در تعریف اثر انگشت سرعت پردازش بسیار بالا. 1. از منوی اطلاعات پایه , گزینه معرفی شیفت را انتخاب نمایید. 9-آیا قیمت دستگاه انتخاب شده متناسب با بودجه شرکت شما می باشد؟ قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب دیواری اثر انگشتی و ساعت زنی … تایمنیکس هم نرم افزاری ساده برای ثبت و مدیریت زمان و شروع و پایان فعالیت هست. یک مرز ارتباطی بین دو شبکه است که به هم اعتماد ندارند. یکی از مشکلات تشخیص چهره به روش دو بعدی این است که در صورت عدم وجود نور کافی با مشکل مواجه میشود.

از سنگ کارخانه سنگ شکن با ظرفیت 100 تن در ساعت.

کیانیت شکسته تولید کنندگان ماشین آلات; Brabender در مقیاس . تولید کنندگان ماشین آلات سنگ زنی در چینسنگ سنگ شکن ماشین در . لیست نمایندگان شرکت جهان گستر جهت فروش و ارائه خدمات پس از فروش سیستم های حضور و غیاب در شهرهای مختلف. دستگاه حضور و غیاب ارزان قیمت K اینجا کلیک کن دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش است. قیمت 890,000 تومان. دستگاه حضوروغیاب اثرانگشتی و کارتی وینا مدل V26. امکان افزودن به ساعتهای کاری کارکنان در صورت دورکاری، که این امر توسط نرمافزارهای موجود در یک سیستم حضوروغیاب ممکن میشود. از سنگ کارخانه سنگ شکن با ظرفیت 100 تن در ساعت. سنگ شکن تن در ساعت تاثیرآرتا سنگ شکن, غلتکی کارخانه . با نگه داشتن کارت مقابل دستگاه، SMS ورود، خروج و یا تاخیر دانش آموزان در همان لحظه به موبایل والدین ارسال می شود و در سیستم مدرسه نیز تمامی جزئیات ثبت می گردد. ارسال اتوماتیک روزانه تولد دانش آموزان که با استفاده از برنامه های زمانبندی شده نرم افزار امکانپذیر می باشد.

  • استعلام بهاء
  • گرفتن گزارشات متنوع
  • قابلیت استفاده در حالات کارت، رمز، اثر انگشت
  • امکان محاسبه اضافه کار روز عادی و روز تعطیل

سیستم های بیومتریک شرکت دانش بنیان آرام رمز گستران - ارگ - شامل سیستم های تشخیص و شناسایی چهره، تشخیص و شناسایی عنبیه، تشخیص و شناسایی اثرانگشت می باشند. این دستگاه ها یکی از جدیدترین دستگاه های حضور و غیاب می باشند و با استفاده از اسکن چهره افراد اقدام به شناسایی آن ها می نماید. اگر دوربین شما بتواند تصاویر را شناسایی و تجزیه تحلیل کند می تواند به راحتی امنیت شما را تامین کند. اینکه واقعا ثبت ورود و خروج ها و مرخصی یا ماموریت های بین روز به صورت دستی و کاغذی چقدر می توانست سخت و خطاپذیر باشد قابل توصیف نیست. البته گاهی اوقات در برخی سازمانها و نهادها مانند ارگانهای نظامی، به دلایل امنیتی تمایلی به استفاده از دستگاههای بایومتریک وجود ندارند و صرفا ملاک آنها قیمت مناسب دستگاه حضور و غیاب نیست. از این گذشته این روش عمدتا در شب و بدون وجود نور مورد استفاده قرار میگیرد و روزها استفاده از آن منطقی نیست.

در این مورد خیلی تحقیق کنید. اصطلاح بایومتریک در اصل به معنی تشخیص ویژگیهای انسانی است که برای هر انسان این ویژگیها منحصربهفرد هستند. مسئولان در صادر کردن مجوز برای این رکوردگیری به من یاری بسیاری کردند. در بسیاری از قسمت های نرم افزار، باید به چارت رجوع شود؛ اطلاعات از چارت استخراج می شود و برای محاسبات، گزارش گیری و موارد دیگر در نرم افزار، از آن استفاده می شود. زنی سنگ آهک 100 تن در ساعت تن در ساعت دستگاه های سنگ شکن سنگ آهک برای. با استفاده از الگوریتم های قوی و تکنولوژی های پیشرفته این دوربین های مدار بسته می توانند در مقایسه با سایر دوربین های هوشمند عملکرد بهتری داشته باشند. این سیستم با کنترل دقیق تردد پرسنل دخالت افراد غیر مسئول را به صفر رسانده و احکام محاسبات مربوط به کسرکار، اضافه و مرخصی را به صورت کاملا مکانیزه با اطلاعات جامع و کامل در اختیار مدیران قرار میدهد . با توجه به اهمیت بازدهی عملکرد پرسنل در شرایط اقتصادی امروز کشور، کنترل تردد و عملکرد پرسنل بدون استفاده از دستگاههای حضور و غیاب عملا غیر ممکن می باشد. سنگ شکن 300 تن در ساعت در استخدام در معدن.

قیمت دستگاه حضور و غیاب انگشتی

ماشین آلات سنگ زنی. فاکتور رسمی ماشین آلات و خطوط . در اطراف گوشهها خطوط لبخند به وضوح دیده میشوند. از آنجا که تجمع رگهای زیر پوست صورت در هر فرد شکل متفاوتی دارد، تمایز رنگ بین نقاط مختلف صورت ثابت می ماند. شکن در شکل زیر یک ماشین سنگ . گزارش شما در مورد این آگهی چیست؟ من توانستم با دمبل هایی به وزن 5 کیلوگرم در مدت 10 ساعت به تکرار 21 هزار و 180 که معادل 108 تن بود، این رکورد را جابه جا کنم. وی با دمبل های 3 کیلوگرمی 3 هزار و 200 تکرار را انجام دهد. رکورد دیگرم حرکت جلو بازو با دمبل بود که یک ورزشکار آمریکایی آن را ثبت کرده بود، وی توانست با دمبل 3/5 کیلوگرمی 9 هزار و 720 تکرار انجام دهد. یک دوربین با کیفیت بالا، تصاویری را از چهره یک شخص می گیرد و نشانه های خاص چهره وی را بررسی می کند، بعنوان مثال، فاصله بین چشمها، عرض بینی، شکل گونه ها و … . به عنوان یک انسان ،مغز شما قادر است در لحظه تمام این کار ها را ب طور خودکار انجامدهد .


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
خدمات نصب و فروش دستگاه حضور و غیاب
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:47 | بازدید : 240 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

آمازون برای فناوری 'تشخیص چهره' قانون وضع میکند شرکت "آمازون" در حال تهیه قوانینی برای تنظیم فناوری تشخیص چهره است. دوربین متحرک دستگاه می تواند حرکت کرده و خود را با زاویه ایستادن فرد تنظیم کند. با استفاده از سیستم های تشخیص چهره علاوه بر ایجاد امنیت بالاتر، شناسایی فرد بصورت اتوماتیک افزایش یافته و از طرف دیگر دخالت فرد از بین می رود که سرعت پردازش را بالا و خطا را کاهش می دهد. تفاوت دستگاه حضور و غیاب به کار رفته در سیستم حضور و غیاب مدارس توانا با دیگر نرم افزارهای موجود در بازار در کاملاً اتوماتیک و هوشمند بودن آن و ارسال SMS لحظه ای آن می باشد. همانطور که می­دانید، دستگاه های حضور و غیاب و گیت های کنترل تردد یا مستقیما از شرکت های خارجی وارد می ­شوند و یا در صورت تولید در داخل، قطعات زیادی دارند که وارداتی هستند. تصاویر پس از عرضه جهانی گلکسی S10، کاربران زیادی اعلام داشتند که قفل تشخیص چهره این مدل عملکردی ناامید کننده داشته و به راحتی فریب میخورد. این نرم افزار علاوه بر تشخیص چهره حاوی بخش های مکمل کننده ی دیگری نیز است که در صورت تمایل می توان بخش درخواست رمز عبور را نیز به ان اضافه کرد. این نرم افزار کار کاربر را آسان تر نیز می کند که دیگر نیاز به تایپ تکراری رمز برای ورود به ویندوز ندارد. نرم افزار Luxand Blink ابزاری است که به شما امکان ورود به کامپیوتر را بدون لمس کردن چیزی، وارد کردن پسورد یا فشار دکمه بوسیله ی انگشتان می دهد.

دستگاه حضور غياب اثر انگشتي

فقط کافی است صورت خود را جلوی دوربین متصل به کامپیوتر بگیرید تا نرم افزار با تشخیص چهره شما، وارد ویندوز شود. بدین ترتیب امکان تشخیص چهره زنده از دست میرود. شناسایی هویت با استفاده از اثر انگشت با وجود تمام کمی و کاستی های آن از قابل اعتماد ترین روش های شناسایی افراد است . با سیستمهای بسیار موجود در بازار، دانستن اینکه کدام یک برای کسب و کار شما مناسب است، کمی دشوار میشود. گوگل پیکسل ۴ از سیستم تشخیص چهره بهره خواهد برد گوگل بهتازگی از وجود قابلیت تشخیص چهره و پروژهی سالی در پیسکل ۴ خبر داده است که رقیبی برای FaceID اپل محسوب میشود. به علاوه، سرور این نرم افزار به عنوان یک ابزار قدرتمند مارکتینگ با قابلیت شمارش افراد و استخراج اطلاعات سن و جنس آنها عمل می کند. اتوماسیون تحت وب My Time به صورت اختیاری به همراه نرم افزار حضور و غیاب تحت وب نسخه T5-Web قابل ارائه می باشد.



  • ظرفیت ثبت اثر انگشت تا 1000 انگشت



  • دارای پورت ارتباطی (TCP/IP, Wiegand In/Out (26/34 bit



  • دارای پایگاه داده SQLSERVER -ACCESS))



  • گزینه های ردیابی زمان انعطاف پذیر



  • دیدگاه های نامرتبط به مطلب تایید نخواهد شد



  • 6 اضافه کار



  • 11- نظر سنجی



  • 4- قرارداد کار آزمایشی




از نظر ظاهری دستگاه حضور و غیاب تایگر مدل  به سه بخش تقسیم شده است. این دستگاه در زمانی کمتر از یک ثانیه با اسکن استخوان بندی صورت و کدگذاری فاصله اجزای چهره کاربر، چهره را تشخیص می دهد و تغییرات ظاهری همانند استفاده از عینک، تاثیری در عملکرد آن نخواهد داشت. مرحله 3. وقتی گذشت 10 ثانیه رها دکمه قدرت در حال حاضر اما نگه داشتن خانه دیگر 10 ثانیه فشار. استاد پناهیان به وب سایت  : دقیقا همینطور است ولی چون خیلیها فکر میکنند که جهاد مسألهای استثنایی در فضای دینی است و فضیلت غیرضروری تلقی میشود، ما مجبوریم با کلمه جهاد از آن یاد کنیم؛ در حالیکه اگر چه ممکن است بعضیها دین حداقلی داشته باشند، ولی قوام جامعه دینی همیشه وابسته به جهادگران است حتی در ایام صلح. بنابراین جهاد و روحیه جهادی و روحیه ایثار و استقلال روحی داشتن مربوط به دوران خاصی از بحرانها مثل دفاع مقدس نمیشود. اگر بخواهم حرف آخر را در این زمینه بزنم، باید عرض کنم که هیچگاه منظمترین ساختارهای اجتماعی برای تنظیم روابط و نظارت بر رفتارها نمیتواند جامعهای سعادتمند درست کند؛ چون حیات اجتماعی انسان توسط خدای متعال بهگونهای طراحی نشده است که بشود اینجامعه و این انسان را بدون زندگی جهادی و نگاه ایثارگرانه به سعادت رساند. معنای دقیق این حرف این است که جهادگری صرفا مربوط به جوامع بحران زده نیست؛ مربوط به جوامعی نیست که در اثر ستمهای بیشمار دچار عقبماندگی هستند والان مجبورند عقبماندگی خود را با فعالیت بیشتر جبران کنند. جهادگری در یک جامعه منظم، متعادل و رو به پیشرفت با ساختارهای اجتماعی متقن و نظارتهای قوی مورد نیاز است و این است آن حقیقتی که ما باید به آن برسیم. با این دسته بندی شما از انسانی صحبت میکنید که دائما بهدنبال منافعش نیست؛ احتمالا مبارزه با نفس میکند و خودش را با آموزههای دینی مدیریت و هدایت میکند.فرهنگ «کارت ساعتزنی» نمیتواند انسانِ جهادگر و ایثارگر تربیت کند سوال: بهنظر میرسد شما اعتقاد دارید از دل ساختاری که مبنا و نگاهش با کارت ساعتزنی طراحی شده است، فردیتها و هویتهای این چنین درنمی آید؟

ساعت زن انگشتی

وقتی کارفرما چنین انتظاری از کارمند خودش ندارد و هیچ تعریفی از این موضوع در محیط صورت نگیرد و روابط صرفا بر اساس دقایق کارت ساعتزنی باشد و مجازاتها فوری اعمال شود، دیگر انسانها فرصت این را پیدا نمیکنند که بفهمند واقعا چه قدر نظم را با انگیزههای غیر مادی دوست دارند. فرایند تربیت یک فرایندی است که نیاز به فرصت دارد و اگر شما بخواهید انگیزه ایمان و تقوا را عامل نظمیابی یک انسان قرار دهید، باید به او فرصت دهید. روابط اگر زیاد ماشینی شود، فرصت برای عواطف، اخلاق و ایمان کم خواهد بوددر زمینههای دیگر هم همینطور است. شما هر جایی قوانین و ضوابط حقوقی را افزایش بدهید، فرصت را برای تعامل انسانی، اخلاقی و عاطفی کاهش دادهاید. لذا این سؤال مطرح میشود که آیا واقعا راه رشد اخلاقی انسان این است که از ضوابط حقوقی فاصله بگیرد؟ تشخیص چهره استفاده میشود. بدین ترتیب مجموعهای از طبقهبندیهای ضعیف با هم ترکیب میشود تا یک مدل گروهی دقیق را تشکیل دهند. سیستم WV-ASF900 در هر مجموعه ای که نیاز به اطلاعات دقیق در مورد افرادی که به فضاهای فیزیکی شما دسترسی دارند وجود داشته باشد مناسب است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غیاب ارزان
شنبه 17 آبان 1399 ساعت 17:47 | بازدید : 225 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

سابقه این شرکت چندان طولانی نیست و اولین محصول آنها در سال ۲۰۰۰ به بازار عرضه شد. البته اطلاعات دقیق و کامل این محصول را میتوانید از بخش محصولات ما مطالعه کنید تا بیشتر با آن آشنا شوید. در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید. اطلاعات دقیقتر و تخصصیتر مربوط به این دستگاه را میتوانید در بخش محصولات ما دنبال کنید. در دستگاههای مربوط به برند برند Integrated Biometrics خبری از تکنولوژیهای سنتی نوری و سیلیکونی نیست و به جای آن از یک روش جایگزینی IB استفاده میکند. دستگاههای مربوط به برند Lumidigm برای اعتبار سنجی مشتریان بانک در دستگاههای خودپرداز، جلوگیری از تقلب بلیط در محلهای تفریحی، تضمین مرزهای بین المللی، اطمینان از خرید محصولات و خدمات عمومی به گیرندگان منتخب مناسب هستند. اگر یک برند توانسته باشد که الگوریتم مناسبی برای دستگاه خود تعریف کند و از سیستم ورودی و خروجی مناسبی استفاده کرده باشد، بدون شک در بین برندهای معتبر سیستم حضور غیاب قرار میگیرد.

مقاله

یکی از ویژگی های این نرم افزار قابلیت تعریف شیفت روزانه عادی به ساده ترین شکل است، به گونه ای که کافیست مدیر شیفت دلخواه روزانه عادی خود را تعریف و به تقویم دلخواه خود اختصاص دهد. آنها شما را در انتخاب مناسبترین دستگاه با کمترین قیمت راهنمایی خواهند کرد, سپس لیست تجهیزات و نرم افزار های مورد نیاز شما به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور ارائه خواهد شد . سپس با دکتر صحبت می کنید تا در صورت وجود بیماری خاص و یا حساسیت، مشکلی برای شما پیش نیاید. از مهمترین ویژگیهای این دستگاه میتوان به قابلیت ذخیره سازی ۲۰۰۰ اثر انگشت و ۱۵۰۰ چهره اشاره کرد که میتواند آنها را برای محیطهایی با حداقل نور و با کمک تجهیزات مادون قرمز انجام دهد. قیمت … قیمت خرید/فروش دستگاه ساعت حضور و غیاب رومیزی و دیواری اثر انگشتی و رمز عبور. ساعت حضور و غیاب Virdi نوع شناسایی را از سمت سرور میگیرد؛ به همین دلیل در شناسایی اثر انگشت با تعداد زیاد سرعت بهتری نسبت به دستگاه حضور و غیاب Suprema دارند. ما در این مقاله سعی میکنیم مقایسه ای را بین دو نوع از معروفترین ساعت حضور و غیاب انجام دهیم؛ از قابلیتها و ویژگیهای آنها بگوییم تا بتوانید راحتتر تصمیم بگیرید و دستگاه مناسب سازمان خود را پیدا کنید.

همچنین پیشنهاد می شود همیشه پس از استحمام عادت به استفاده از لوسیون داشته باشید تا جلوی خشکی پوست را بگیرید. کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت وموجودی دستگاه حضور و غیاب پردازش تردد با ما تماس بگیرید. از آنجا که وظیفه ما شناسایی مناسب چهره بوده است، میخواهیم نرخ تشخیص منفی نادرست، یعنی موادی که شامل چهره بودهاند، اما چنین شناسایی نشدهاند را کاهش دهیم. گرادیانها عموماً در بخشهای لبه و گوشه، مقادیر بالایی دارند و بدین ترتیب به ما امکان میدهند که آن نواحی را تشخیص دهیم. از یک دوربین 3.1 مگاپیکسلی برای گرفتن و اسکن تصاویر در این دستگاه استفاده شده که به نوعی آن را به یک دستگاه پیشرفته تبدیل کرده است. این شرکت در سال ۱۹۹۸ موفق به تولید دستگاههای شناسایی اثر انگشت به صورت تجاری شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکتهای فعال در حوزه اسکن اثر انگشت و تشخیص هویت است.

  • امکان تعریف تعطیلات داخلی و رسمی برای شما وجود دارد
  • قابليت عمليات كنترلي وحفاظتي
  • 1-ایجاد و حفظ نظم و انضباط در سازمان
  • امکان مشاهده کاردکس مرخصی و مانده مرخصی
  • عملكرد دستگاه
  • خوشحال بودن (Joy)
  • امکان محاسبه تاخیر، تعجیل، اضافه کاری و شناوری

با وجود این که برند Integrated Biometrics در بین برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در ایران و جهان شناخته میشود، یکی از جدیدترین شرکتهای این حوزه نیز هست که در سال ۲۰۰۲ در منطقه اسپارتانبورگ احداث شد. این شرکت به عنوان ارائه دهنده سنسورهای اثر انگشت به صنایع و مشتریان مختلف است که کمپانیهای مختلف شامل سخت افزارها، پیمانکاران آژانسهای دولتی، تأمین کنندگان پایگاههای داده و تولیدکنندگان لباسهای تجاری از محصولات این برند استفاده میکنند. دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی Nitgen T3 دارای صفحه کلید لمسی می باشد. ماژول هایی که می تواند در یک دستگاه حضور و غیاب به کار برده شده باشد عبارتند از ماژول بی سیم، ماژول اکسس کنترل، دوربین داخلی، صفحه لمسی و …. سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره Virdi AC 7000 یکی از دستگاههای مجهز به صفحه کاملاً لمسی ۵ اینچی است که از سیستم اندروید بهره برده و قابلیت نصب بر روی سیستمهای مختلف را دارد. با برخورداری از این نرم افزار پیش از ورود به هرکدام از اپلیکیشنهای نصب شده روی گوشی باید تشخیص چهره انجام شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه کنترل تردد عنبیه چیست و چگونه کار می‌کند؟
دو شنبه 12 آبان 1399 ساعت 14:10 | بازدید : 246 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

پیش از این و در مقاله‌های قبلی با انواع مختلف دستگاه‌ حضور و غیاب  آشنا شدیم و مزایا و معایب هر کدام را شناختیم. اما همان‌طور که می‌دانید تکنولوژی هیچ‌گاه در یک نقطه‌ی خاص متوقف نمی‌شود و هر روز در حال پیشرفت و توسعه است.
در این مقاله تصمیم داریم با نوع دیگر و جدیدتری از دستگاه‌های حضور و غیاب با عنوان دستگاه کنترل تردد عنبیه آشنا شویم و مزایا و معایب آن را به شما معرفی کنیم.
در حال حاضر، این دستگاه از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا برای تکمیل فرایند حضور و غیاب افراد استفاده می‌کند.
اگر شما هم علاقه دارید تا مطالب بیشتری را درباره‌ی این دستگاه خارق‌العاده و شگفت‌انگیز یاد بگیرید؛ تا انتهای این مقاله، همراه ما باشید! 

دستگاه کنترل تردد عنبیه چیست و چگونه کار می‌کند؟

 
 
 
 

دستگاه کنترل تردد عنبیه

دستگاه کنترل تردد عنبیه

 

دستگاه حضور غیاب تشخیص عنبیه از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا برای حضور و غیاب کارمندان یک شرکت استفاده می‌کند.
پیش از این گفتیم که نسل جدید دستگاه‌های حضور و غیاب به استفاده از ویزگی‌های بیولوژیکی افراد برای شناسایی روی آورده‌اند و تا به امروز با شناسایی دستگاه حضور  غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره، عینا این مطلب را مشاهده کردیم.
علاوه بر اثرانگشت و خطوط چهره، یکی دیگر از ویژگی‌های بیولوژیکی که برای هر فرد، فقط مختص به خود اوست؛ الگوریتم و الگوی عنبیه‌ی چشم شخص است.
شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی الگوریتم خطوط عنبیه‌ی دو چشم یک شخص یکسان نیست و الگوی چشم چپ با الگوی چشم راست تفاوت دارد.
دستگاه کنترل تردد عنبیه از تشخیص هویت با عنبیه چشم برای شناسایی کارمندان یک شرکت استفاده می‌کند و ساعت ورود و خروج آن‌ها را ثبت می‌کند.
این دستگاه با اسکن داخل چشم شما، خطوط عنبیه را شناسایی و مدل‌سازی می‌کند و به صورت کدهای خاصی در حافظه‌ی خود ذخیره می‌کند.
هر زمان که شما به این دستگاه مراجعه کنید، دستگاه با استفاده از سنسور تشخیص عنبیه چشم، شما را شناسایی کرده و حضورتان را ثبت می‌کند.
در این دستگاه، امکان انجام کوچکترین تقلبی تا به امروز وجود نداشته است؛ زیرا تقلید الگوریتم عنبیه یک شخص عملا محال و غیر ممکن است.
به همین دلیل این دستگاه از امنیت و دقت بالایی برخوردار است.

آموزش کار با دستگاه حضور و غیاب جهان گستر


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت 19:48 | بازدید : 140 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب بعد پنجم

امری که بدون مدیریت و کنترل دقیق میسر نخواهد شد. آیا انگشت نگاری و انجام تنظیمات دیگر بر روی دستگاه بدون نیاز به کامپیوتر امکانپذیر است ؟ شما می توانید تردد آنها را در گوشی هوشمند، لپ تاپ، کامپیوتر خانگی یا وسیله دیگری به طور آنلاین مشاهده نمایید. Drone در زبان انگلیسی به معنای هواپیمای بدون سرنشین است و در زبان فارسی نیز تقریبا با این معنا و مفهوم معروف شد . در این محصول مکالمات ضبط شده بدون کالر آی دی (اطلاعات تماس) میباشد. 3- روش ارتباط: همانطور که پیش از این گفته شده دستگاه حضور و غیاب وطیفه ثبت ترددها را بر عهده دارد و جهت انجام محاسبات، کلیک کنید می بایست اطلاعات ترددها به نرم افزار حضور و غیاب انتقال یابد. با استفاده از دستگاه های حضور و غیاب مدیران می توانند به راحتی کارمندان خود را از هر مکانی نظارت کنند. تهیه و تنظیم دقیق شیفت های کارمندان به طور دستی همیشه مملو از خطا می باشد. در سیستم حضور وغیاب همه چیز به طور خودکار نتیجه زمان بیشتری را میدهد و هزینههای کمتری برای بهروزرسانی دستی کارهای مرتبط با کارمند به کار میرود. حالا که ما میدانیم چشم ها و دهان کجاست به راحتی میتوانیم تناسب تصویر را تغییر داده و آن را چرخانده یا قیچی کنیم به طوری که چشمها و دهان در بهترین حالت ممکن در مرکز قرار گیرد. منظور از ریز حالت های چهره چیست؟ حالت تمرین شامل نرمال سازی و استخراج ویژگی از تصاویر با استفاده از الگوریتم PCA, ICA می باشد.

سیستم های تجاری بسیاری در بازار وجود دارند که از پارامترهای بیومتریک برای ثبت ساعت حضور و غیاب استفاده می کنند و سازمان های بسیاری از این سیستم ها استفاده می کنند، هم سازمان های بزرگ و هم کوچک. با استفاده از یک سیستم حضور و غیاب بیومتریک کارکنان از طریق اثرانگشت یا چهره ساعت ورود و خروج خود را ثبت می کنند، که روشی مطمئن و دقیق برای پیگیری حضور در سازمان فراهم می کند. مزیت اصلی که حضور و غیاب بیومتریک در احراز هویت سیستم های امنیتی ارائه می کند، اثبات این است که حقیقتا چه شخصی در حال تایید هویت است. همچنین کارمندان با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب می توانند تعطیلات باقی مانده خود را مشاهده و آنها را درخواست نمایند. همچنین چنانچه بخواهید اطلاعات دستگاه را از طریق شبکه (کابلی و بی سیم) به نرم افزار منتقل نمایید نیازمند وجود بستر مناسب در محل نصب دستگاه هستید.

  • دلایل ژنتیکی
  • رمز عبور
  • دستگاه کنترل تردد تحت عملکرد شبکه Networkable
  • راهبند بتا
  • بطور كلي ميزان پرت و ضايعات را تا 10% كاهش مي­دهد

و چنانچه بخواهید از راه دور و از طریق اینترنت به دستگاه متصل شوید مستلزم برخورداری از سرویس اینترنت در محل نصب دستگاه خواهید بود. حال با اين پرسش روبه رو مي شويم كه اگر مجموعه ما داراي شيفت چرخشي بود چه كنيم؟ ما در این مطلب برای شما مطالبی در مورد دوربین های مدار بسته که قابلیت تشخیص چهره دارند بیان می کنیم. این دستگاه با استفاده از جدیدترین تکنولوژی تشخیص چهره توانسته در بهترین سطح عملکرد قرار بگیرد. همانند بسیاری از تکنولوژی های این روزها، سیستم های حضور و غیاب که ارتباط بین مدیران و کارکنان را بهبود می بخشد، به هر دو طرف اجازه می دهد تا برنامه ها و تعطیلات را به آسانی مدیریت کنند. اگر دستگاه مورد نظر دارای امکان ارتباط از طریق شبکه بی سیم باشد و بخواهید از این طریق به دستگاه متصل شوید نیازمند یک اکسس پوینت بی سیم خواهید بود. بدون شک یکی از مهم ترین عوامل رشد و بهره وری در یک مجموعه، نظم است و نظم ارتباط مستقیمی با زمان دارد. شاید بتوان گفت مهم ترین ملاک برای انتخاب روش شناسایی افراد، نوع، شرایط و ساختار محیطی است که دستگاه حضور و غیاب برای آنجا استفاده خواهد شد.

برخی از از این امکانات نقش بسزایی در انتخاب یک دستگاه حضور و غیاب مناسب برای یک مجموعه خواهند داشت. هر یک از این موارد بسته به نیاز هر مجموعه می توانند نقش بسزایی در عملکرد دستگاه حضور و غیاب داشته باشند. بهبود مسئولیت کارمندان برای مدیریت زمان: داده های جمع آوری شده با دستگاه ها و نرم افزار های حضور و غیاب یک سند حسابرسی مشخص برای زمان و تعداد روزهای حضور کارمندان را ایجاد می کند. برای انتقال این اطلاعات از دستگاه به نرم افزار و یا بالعکس روش های مختلفی وجود دارد. با بهرهگیری از این سیستم اطلاعات شخصی و بیومتریک در حالتی کاملا ایمن و مطمئن ثبت میشوند. این سیستم بیومتریک در مترو Osaka با 1,200 کارمند برای همه ایستگاه های آن قرار است تا سال 2024 به مرحله اجرایی برسد. بقیه ی کد نیز از مثال های کتابخانه RFID، کتابخانه ی SD کتابخانه ی RTC گرفته شده است.

دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره uFace102 ترکیب جدیدی از فن آوری بیومتریک است که باعث می شود دستگاه بیشتر کاربر پسند باشد. این دستگاه که مورد توجه و رضایت مشتریان راما تیم فرار گرفته است ظرفیت تشخیص چهره به تعداد ۱۰۰۰ و ظرفیت تشخیص اثر انگشت به تعداد ۵۰۰۰ و همچنین ظرفیت شناسایی کارت به تعداد ۳۰۰ هزار کارت را دارد. مثلا برخی تنها ۵۰ نفر را می توانند تشخیص دهند، برخی صد نفر یا ۲۰۰ نفر. ولی با پاک کردن آن به صورت متناوب حتی با یک دستمال ساده می توانید این اثر انگشت را به راحتی پاک نمایید. در نتیجه اخذ اثر انگشت نیز از همین سیستم تبعیت می کند . استفاده از سیستم حضور و غیاب در ثبت تردد ورود و خروج از تقلب و ایجاد اختلاف عمدی کارمندان جلوگیری می کند. با استفاده از این منو می توانید پیام های روی دستگاه حضور و غیاب را به حافظه Usb انتقال دهید .

 ضعف دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی و سایر دستگاه‌های سنتی در ثبت وضعیت حضور و غیاب کارکنان و بیش از اندازه صورت گرفتن تقلب، مدیران را به این فکر انداخت تا از دستگاه‌های حضور و غیابی استفاده کنند که کمی کارآمدتر و پیچیده‌تر باشند که کارمندان نتوانند به راحتی سر آن‌ها کلاه گذاشته و آن‌ها را فریب بدهند!
از همین رو شرکت‌های تولید کننده، به فکر تولید دستگاه‌های حضور و غیابی افتادند که با ویژگی‌های بیومتریک هر شخص کار کند و امکان تقلب در آن به حداقل میزان ممکن برسد!
اثر انگشت هم یکی از ویژگی‌های بیومتریک اشخاص است که هر فرد فقط مجاز است اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کند و امکان تقلب و ثبت اثر انگشت دیگران برای فرد وجود نخواهد داشت!

دستگاه کنترل دسترسی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
معرفی ساعت حضور و غیاب AC2020 Plus
سه شنبه 25 شهريور 1399 ساعت 19:35 | بازدید : 191 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

معرفی ساعت حضور و غیاب AC2020 Plus

1, استفاده از زبان سايه زني سطح بالا (HLSL) جهت نوشتن برنامه براي ورتكس و پيكسل شيدر …. از تایپ و ترجمه گرفته تا طراحی گرافیکی، برنامه نویسی و پیاده سازی سیستم های بزرگ. این دستگاه ها هزینه خرید و تعمیرات بیشتری نسبت به دستگاه های رمزی و کارتی دارند. 4 ژوئن 2018 … دستگاه نشان و پیکسل. 18 آوريل 2018 … دستگاه پیکسل زن دستیپ - - خدمات طراحی ، چاپ و بسته بندی هاوین. آخرین قیمت ، خرید و فروش انواع دستگاه چک پرینتر الیوتی فر جولی مارک مکس مهر تالی داسکام استار. برچسب ها : دستگاه چاپ و برش میماکی قیمت دستگاه چاپ و برش میماکی شرایط فروش دستگاه چاپ و برش … کارگاه تبلیغات هنر مشاوره l طراحی گرافیک l چاپ عرضه کننده انواع پیکسل …. برای آنکه همه مجموعه ها حتی مجموعه های کوچک با تعداد پرسنل کم بدون صرف هزینه بتوانند از امکانات نرم افزارهای حضور و غیاب استفاده کنند، نسخه رایگان ویندوزی این نرم افزارها نیز به بازار عرضه شد. تشخیص عنبیه

از قابلیت های دیگر این سنسور، مجهز بودن به نرم افزار بروز رسانی اثر انگشت جهت update بانک اثر انگشت بر روی سنسور، با تغییرات تدریجی اثر انگشت افراد است. چاپ پیکسل در دو نوع تمام … فلزی و فلزی - پلاستیکی دستگاه پیکسل زن با قابلیت تعویض … قالب و … تغییر سایز پیکسل همراه با قیمت دستگاه . برای استفاده از هر نوع دستگاه حضور و غیاب, کاربر نیاز به یک رابط نرم افزاری دارد که بتواند از تمامی قابلیت های یک سیستم حضور و غیاب یا حقوق و دستمزد بهره مند شود. تذكر: بكارگيري دستگاه هاي بي سيم صرفاً در محدوده حفاظتي ايستگاه مجاز بوده و استفاده از آنها در خارج محدوده ممنوع مي باشد. استفاده از این دستگاه ها و نرم افزارها به گونه ای است که امروزه دستگاه حضور و غیاب اساسا تبدیل به تنها مانع ورود و خروج افراد به داخل و خارج سازمان شده است. با ورود نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب، نظیر دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره و تشخیص عنبیه، تقلب کردن و از زیر کار در رفتن روز به روز برای کارمندان سخت و سختتر میشود. حساب کنید وارد کردن اطلاعات چقدر طول میکشه ! بند 4- در صورتي كه تأخير در انجام تعهدات بيش از دو هفته به طول انجامد٬ دو درصد از كل مبلغ قرارداد به عنوان جريمه از صورتحسابها يا ساير مطالبات پيمانكار به نفع كارفرما كسر مي گردد.

البته تعداد زیادی از روش ها برای کشف ریزه های اثر انگشت وجود دارد در بیشتر این روش ها تصاویر سیاه و سفید (سطح خاکستری) اثر انگشت را به یک تصویر باینری (دو سطحی) تبدیل می کند. اگر چه به نظر می رسد انسان چهره را در صحنه های شلوغ نسبتا آسان تشخیص می دهد، اما تشخیص چهره با دستگاه به دلایل مختلفی مشکل تر می باشد. دستگاههای تشخیص چهره بیشتر برای مکانهایی که به صورت کارگری -تولیدی -کارخانجات که اثر انگشت پرسنل به دلیل کارهای سخت از بین رفته مورد استفاده قرار می گیرد. این موضوع باعث می شود که پس از تغییررات چهره نظیر استفاده از عینک، تغییر آرایش ریش و صورت بدون هیچ گونه مشکلی شناسایی چهره انجام گیرد. مشاهده آنلاین تردد پرسنل باعث افزایش دقت در کنترل تردد می شود. براساس نتایج پژوهشی جدید، رژیم غذایی سرشار از گوشت موجب افزایش خطر بروز بیماری قلبیعروقی میشود.

  • قابلیت تشخیص ورود و خروج به محدوده تعیین شده
  • کاهش هزینههای بی مورد
  • آموزش نصب عمومی دستگاه و ارتباط آن با کامپیوتر سرور
  • امکان مدیریت کارکرد و قوانین

اگر تعداد کارمندانتان روزبهروز در حال افزایش است بدون شک کنترل ورود و خروج، زمان تردد و کنترل دسترسیها آسان نخواهد بود و بخش منابع انسانی و مدیریت نیروها را با مشکل مواجه خواهد کرد. در حال حاضر جهت کنترل تردد ورود و خروج پرسنل از ساعت حضور و غیاب کارتی ، تشخیص چهره و اثر انگشت استفاده می شود. استفاده از تکنولوژی مادون قرمز برای تشخیص اثر انگشت و بهره بردن از یک الگوریتم پیشرفته برای شناسایی افراد، مهمترین و اصلیترین ویژگیهای این دستگاه است. انواع پیکسل خام و محصولات خام پیکسل از قبیل ، دستگاه / کاتر/ قالب/ و…. انواع دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی , دستگاه حضور و غیاب چهره , دستگاه حضور و غیاب کارت نمایندگی دستگاه حضور و غیاب , قیمت دستگاه حضور و غیاب در دیاکالا. Encuentra este Pin y muchos … دستگاه پیکسل زن. Encuentra este Pin y … پیکسل 12 فروردین ، سفارش انواع پیکسل به صورت خام با نازلترین قیمت. ۳- ساعت حضور و غیاب کارتی و اثرانگشتی: این ساعت ها شامل انواع کارتها میباشد که پس از کارت زنی انگشت نمونه برداری شده را روی سنسور قرار میدهند تا مطابقت داده شده و زمان ثبت شود.

تردد این افراد دربرگیرنده دو بخش کلی ثبت و کنترل تردد و محاسبات کارکرد است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی در دنیای دیجیتال شرکت های بزرگ و کوچک، سازمان ها و دولت ها و همچنین ادارات به استفاده از دستگاه ها و نرم افزارهای حضور و غیاب روی آورده اند، اما سؤال اینجاست که در خصوص مواردی که پرسنل و کارمندان بیرون از اداره و سازمان و یا شرکت مشغول به کار هستند چگونه می توان ساعات کاری پرسنل را کنترل نمود؟ گفتنی است قیمت این محصول بسته به مواردی چون: ظرفیت، قدرت پردازنده، نوع سنسور، تجهیزات جانبی و… برآورد میشود. اگر این اطلاعات برای شما جذاب است، سایر ویژگیهای این محصول را در بخش محصولات ما مطالعه کنید. برای یک شرکت و یک سازمان قرار است یک بار هزینه کنید به همین دلیل سعی داشته باشید محصول با کیفیت بخرید که در سال های بعد گرفتار مشکلات خرابی آن نگردید.

در مرحله پس از سفارشی سازی آموزش های نهایی به انفرادی گروهی به کاربران داده می شود و با حصول اطمینان از رضایت مشتری نرم افزار تحویل نهایی می گردد. نماينده كارفرما متعهد است كليه ساختمانها٬ دربهاي ورودي و مابقي قسمتهاي مشخص را با امكانات موجود در زمان آنها طي صورتجلسه اي به پيمانكار تحويل داده و پيمانكار نيز متعهد به نگهداري و حفاظت آنها مي باشد. 26- پيمانكار در انجام كار نبايد از وسيله يا روشي استفاده نمايد كه به محيط زيست و حيوانات اهلي و وحشي مناطق تحت حفاظت صدمه وارد نمايد . تبصره 8 : با توجه به حجمي بودن قرارداد، پيمانكار موظف است كليه احجام اضافي كار را بررسي و محاسبه نموده و مبالغ مربوطه را در آناليز قيمت خود لحاظ نمايد. 9-8- پيمانكار متعهد مي گردد كه قبلاً تمام شرايط و حساسيت هاي محيطي و كاري را به افراد متقاضي كار اعلام نموده و پس از آن اقدام به بكارگيري آنها نمايد.

 ضعف دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی و سایر دستگاه‌های سنتی در ثبت وضعیت حضور و غیاب کارکنان و بیش از اندازه صورت گرفتن تقلب، مدیران را به این فکر انداخت تا از دستگاه‌های حضور و غیابی استفاده کنند که کمی کارآمدتر و پیچیده‌تر باشند که کارمندان نتوانند به راحتی سر آن‌ها کلاه گذاشته و آن‌ها را فریب بدهند!
از همین رو شرکت‌های تولید کننده، به فکر تولید دستگاه‌های حضور و غیابی افتادند که با ویژگی‌های بیومتریک هر شخص کار کند و امکان تقلب در آن به حداقل میزان ممکن برسد!
اثر انگشت هم یکی از ویژگی‌های بیومتریک اشخاص است که هر فرد فقط مجاز است اثر انگشت خود را در دستگاه ثبت کند و امکان تقلب و ثبت اثر انگشت دیگران برای فرد وجود نخواهد داشت!

دستگاه اکسس کنترل


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)
سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت 13:44 | بازدید : 160 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد. این روزها استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان ها اجتناب ناپذیر است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. به کمک این نرم افزار همچنین می توان کسری ها، دریافتی ها، باز پرداخت اضافه کاری را مدیریت و گزارش حقوق و دستمزد را اجرا کرد. دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد. برخی از کاربران اشاره داشته اند که سنسور گام شمار این ساعت هوشمند خیلی دقیق نمی باشد. به این صورت که تعداد گام ها ، وضعیت خواب ، تمرین ها و… را می تواند به شما ارئه دهد. این چراغ قوه می تواند در موقعیت های مختلفی که نور کافی در محیط وجود ندارد برای کودک کار ساز باشد و از ترس کودک جلوگیری نماید.

http://vorodokhorj.loxblog.com/post/55/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87%20%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84%20%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D8%AF%20%D8%B9%D9%86%D8%A8%DB%8C%D9%87%20%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%D9%88%20%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%9F.htm

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این ساعت چراغ قوه آن می باشد که در قسمت کناری ساعت قرار گرفته است. همان طور که از نام سربرگ مشخص است نمای ظاهری پنل را می توان از این بخش شخصی سازی کرد و مطابق سلیقه کاربر آن را تنظیم نمود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این ردیاب کودک نسبت به دیگر رقبا ، مجهز بودن به دوربین است. از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) می توان به امکان تنظیم اوقاتی با عنوان “مزاحم نشوید” اشاره کرد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای دکمه ای با عنوان SOS می باشد. از دیگر قابلیت های ساعت هومشند فیدو گجت ( ردیاب کودک ) ، امکان برقراری تماس صوتی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty دارای گارانتی ویژه ۶ ماهه مینی بیاب بوده و با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش مادام العمر مینی بیاب بهره مند شوید. وب سایت تجاری پل کالا به عنوان مرکز رسمی خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه اصل و نمایندگی فروش برند های اصلی ساعت مچی مفتخر است که در خدمت شماست. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید.

در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. استفاده از مواد مصنوعی و روش جراحی دو روش مختلف پنهان سازی برای تغییر مشخصه ی چهره هستند. علاوه بر طراحی شیک و زیبا با مدل صفحه مدور، ویژگی که مدل WATCH 4 را محبوب کرده است «Watch Face»های مختلف بر روی ساعت بوده که بالمس صفحه نمایش میتوانید آن را تعویض کنید. البته اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید نیز می توانید از این ساعت مدل A1 استفاده کنید اما کاربرد آن به برقراری تماس و مشاهده مخاطبین محدود می شود. در این حین زنگ هشداری به شما فرا رسیدن زمان ارسال یک پیامک را یادآوری می کند و شما به سرعت با کمک ساعت هوشمند خود این کار را انجام می دهید.

  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی
  • نمودار حرارتی چهره
  • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره
  • دارای رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۳۵۶
  • نشان دادن رطوبت اوليه گندم ( بصورت درصد )
  • "How Fertilization Happens." What To Expect. N.p., n.d. Web. 5 Feb. 2017

بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. این ساعت دارای ابعاد 43.5 x 40.0 x 9.8 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 75 گرم می باشد که کاملا خوب ارزیابی می شود و وزن زیادی را به مچ دست شما تحمیل نمی کند. برندهای مختلف زیادی برای دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد که بهترین آن ها Virdi ، Nitgen ، ZKteco ، Pegasus ، Suprema می باشند. همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. در ابتدا از این فناوری در گوشی های این کمپانی استفاده می شد تا کاربران بتوانند محتوای نوتیفیکیشن های دریافتی خود را در زمان قفل بودن صفحه ی نمایش دستگاه خود مشاهده نمایند.

ساعت هوشمند (Smartwatch)، ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ، قابلیت انجام و پردازش برخی موارد دیگر را دارند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. طیف باند مربوط به مادون قرمز انعکاسی مزایایی را برای حل مشکلات ردیابی چهره به همراه دارد. سیستم تشخیص چهره جای گذرنامه را میگیرد مقامات فرودگاه "دالس"، در یک طرح آزمایشی، به جای بررسی گذرنامه، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. سیمانی ، بلوک سبک پوکه ای ، بلوک لیکا و بلوک طرح لیکا زیر قیمت بازار . نکته ای که در اینجا مهم است این است که شما به عنوان شارژ اولیه حتما می بایست ۸ تا ۱۰ ساعت مداوم آن را به شارژ بزنید و سپس شروع به استفاده از آن نمایید. یکی از قابلیتهای مهم ساعت هوشمند سیم کارت خور پشتیبانی آن از سیمکارت و اینترنت ۳G است. سلام ساعت سیم کارت خور حداکثر 300 بهتریناش چیه؟

درست است که سرعت اینترنت 2G زیاد چنگی به دل نمی زند اما دقت داشته باشید که اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار اصلا از درگاه سیم کارت پشتیبانی نمی کنند! این امکان با توجه به سیم کارتی که در این ساعت قرار می گیرد ممکن شده است. علاوه بر این کاربران از صفحه لمسی این ساعت بسیار راضی بوده اند. علاوه بر همه این ها این ساعت هوشمند یک ساعت سلامتی هم می باشد. همچنین این ساعت هوشمند با سیستم عامل بلک بری نیز سازگار می باشد. برخی از خریداران گفته اند که حتی این ساعت هوشمند توانایی نگه داری شارژ تا ۱ روز کامل را نیز دارد. مورد بعدی که می توان در اینجا به آن اشاره کرد باتری این ساعت و میزان نگه داری شارژ آن می باشد. از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. سازمانهای بزرگی که تعداد زیادی پرسنل دارند و مجبورند عملیات حضور و غیاب پرسنل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههای حضور و غیاب کارتی استفاده کنند.

 

نرم افزار حضور و غیاب تحت وب، نرم افزاری است که کاربران برای استفاده از آن نیاز به یک ارتباط شبکه و یک مرورگر مطمئن مانند کروم، فایر فاکس یا هر مرورگر دیگری دارند!

البته این که می‌گوییم این نرم‌افزار تحت وب است؛ لزوما به این معنا نیست که تمامی عملکرد نرم افزار به اینترنت وابسته است و بدون اینترنت برای آن مشکلی پیش خواهد آمد.

جالب است بدانید قطع یا وصل بودن اینترنت، مشکلی را در اجرای نرم‌افزار ایجاد نمی‌کند و بدون اتصال اینترنتی هم نرم‌افزار بدون مشکل اجرا می‌شود.

دستگاه تشخیص چهره uface


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)
جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 15:55 | بازدید : 150 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد. این روزها استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان ها اجتناب ناپذیر است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. به کمک این نرم افزار همچنین می توان کسری ها، دریافتی ها، باز پرداخت اضافه کاری را مدیریت و گزارش حقوق و دستمزد را اجرا کرد. دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد. برخی از کاربران اشاره داشته اند که سنسور گام شمار این ساعت هوشمند خیلی دقیق نمی باشد. به این صورت که تعداد گام ها ، وضعیت خواب ، تمرین ها و… را می تواند به شما ارئه دهد. این چراغ قوه می تواند در موقعیت های مختلفی که نور کافی در محیط وجود ندارد برای کودک کار ساز باشد و از ترس کودک جلوگیری نماید.

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این ساعت چراغ قوه آن می باشد که در قسمت کناری ساعت قرار گرفته است. همان طور که از نام سربرگ مشخص است نمای ظاهری پنل را می توان از این بخش شخصی سازی کرد و مطابق سلیقه کاربر آن را تنظیم نمود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این ردیاب کودک نسبت به دیگر رقبا ، مجهز بودن به دوربین است. از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) می توان به امکان تنظیم اوقاتی با عنوان “مزاحم نشوید” اشاره کرد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای دکمه ای با عنوان SOS می باشد. از دیگر قابلیت های ساعت هومشند فیدو گجت ( ردیاب کودک ) ، امکان برقراری تماس صوتی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty دارای گارانتی ویژه ۶ ماهه مینی بیاب بوده و با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش مادام العمر مینی بیاب بهره مند شوید. وب سایت تجاری پل کالا به عنوان مرکز رسمی خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه اصل و نمایندگی فروش برند های اصلی ساعت مچی مفتخر است که در خدمت شماست. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید.

در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. استفاده از مواد مصنوعی و روش جراحی دو روش مختلف پنهان سازی برای تغییر مشخصه ی چهره هستند. علاوه بر طراحی شیک و زیبا با مدل صفحه مدور، ویژگی که مدل WATCH 4 را محبوب کرده است «Watch Face»های مختلف بر روی ساعت بوده که بالمس صفحه نمایش میتوانید آن را تعویض کنید. البته اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید نیز می توانید از این ساعت مدل A1 استفاده کنید اما کاربرد آن به برقراری تماس و مشاهده مخاطبین محدود می شود. در این حین زنگ هشداری به شما فرا رسیدن زمان ارسال یک پیامک را یادآوری می کند و شما به سرعت با کمک ساعت هوشمند خود این کار را انجام می دهید.

  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی
  • نمودار حرارتی چهره
  • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره
  • دارای رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۳۵۶
  • نشان دادن رطوبت اوليه گندم ( بصورت درصد )
  • "How Fertilization Happens." What To Expect. N.p., n.d. Web. 5 Feb. 2017

بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. این ساعت دارای ابعاد 43.5 x 40.0 x 9.8 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 75 گرم می باشد که کاملا خوب ارزیابی می شود و وزن زیادی را به مچ دست شما تحمیل نمی کند. برندهای مختلف زیادی برای دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد که بهترین آن ها Virdi ، Nitgen ، ZKteco ، Pegasus ، Suprema می باشند. همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. در ابتدا از این فناوری در گوشی های این کمپانی استفاده می شد تا کاربران بتوانند محتوای نوتیفیکیشن های دریافتی خود را در زمان قفل بودن صفحه ی نمایش دستگاه خود مشاهده نمایند.

ساعت هوشمند (Smartwatch)، ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ، قابلیت انجام و پردازش برخی موارد دیگر را دارند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. طیف باند مربوط به مادون قرمز انعکاسی مزایایی را برای حل مشکلات ردیابی چهره به همراه دارد. سیستم تشخیص چهره جای گذرنامه را میگیرد مقامات فرودگاه "دالس"، در یک طرح آزمایشی، به جای بررسی گذرنامه، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. سیمانی ، بلوک سبک پوکه ای ، بلوک لیکا و بلوک طرح لیکا زیر قیمت بازار . نکته ای که در اینجا مهم است این است که شما به عنوان شارژ اولیه حتما می بایست ۸ تا ۱۰ ساعت مداوم آن را به شارژ بزنید و سپس شروع به استفاده از آن نمایید. یکی از قابلیتهای مهم ساعت هوشمند سیم کارت خور پشتیبانی آن از سیمکارت و اینترنت ۳G است. سلام ساعت سیم کارت خور حداکثر 300 بهتریناش چیه؟

درست است که سرعت اینترنت 2G زیاد چنگی به دل نمی زند اما دقت داشته باشید که اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار اصلا از درگاه سیم کارت پشتیبانی نمی کنند! این امکان با توجه به سیم کارتی که در این ساعت قرار می گیرد ممکن شده است. علاوه بر این کاربران از صفحه لمسی این ساعت بسیار راضی بوده اند. علاوه بر همه این ها این ساعت هوشمند یک ساعت سلامتی هم می باشد. همچنین این ساعت هوشمند با سیستم عامل بلک بری نیز سازگار می باشد. برخی از خریداران گفته اند که حتی این ساعت هوشمند توانایی نگه داری شارژ تا ۱ روز کامل را نیز دارد. مورد بعدی که می توان در اینجا به آن اشاره کرد باتری این ساعت و میزان نگه داری شارژ آن می باشد. از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. سازمانهای بزرگی که تعداد زیادی پرسنل دارند و مجبورند عملیات حضور و غیاب پرسنل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههای حضور و غیاب کارتی استفاده کنند.

 با این که دستگاه کارت خوان حضور غیاب از قدیمی‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب محسوب می‌شوند و پس از آن‌ها مدل‌های پیشرفته‌تر و بهتری به بازار آمده است؛ اما هنوز هم این دستگاه‌ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. عواملی از قبیل قیمت مناسب نسبت به سایر دستگاه‌ها، سهولت کارکرد و عمر مفید طولانی از مزایای دستگاه حضور و غیاب کارتی هستند.

مقاله


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب
جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 15:52 | بازدید : 149 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام میشود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیهسازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید. مراقب نصب دستگاه های اضافی روی کارتخوان باشید تا طعمه خوبی برای کلاهبرداران مجازی نباشید. مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. چگونه می توان یک دستگاه پایانه فروش (POS) دریافت نمود ؟ پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. گاهی هم استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غیابی حتما نرم افزاری هم دارد. این دستگاه ۲نوع ظرفیت زمانی ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت برای ضبط مکالمات دارد که هنگام خرید با توجه به نیاز انتخاب میشود. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است.

اولین دستگاه های حضور و غیاب ساخته شده از چوب، در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ دستگاه حضور غیاب سری V800 دارای صفحه کیبوردی مصوص با دکمه های کاربردی است. جهت ذخیره اطلاعات تخصیص الگوی کاری، دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید.

  1. قابلیت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابلیت ثبت سرویس هاي مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس
  3. نگهداری اطلاعات اساتید
  4. آلارم نقطه سفارش کالا
  5. قابلیت ذخیره سازی 5000 اثر انگشت

مجددا در اینجا نیز به منظور جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت باید میزان امنیت دستگاه را مد نظر بگیرید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. اسلایدر تمام گزینه های مرتبط با فیس آیدی را غیر فعال نمایید. این شرکت از بدو ارائه ساعت های کارتزنی, مدل های متنوع با کارت خوان های مختلف را تولید و عرضه نموده است. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. با استفاده از بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر می­توان چنین کارت هایی ساخت. مثلا رمز کارت خود را به مشتری نگویید یا اگر مجبور شدید، با صدای بلند نگویید! چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟ در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید.

راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. حافظهی داخلی نداشته و کارت حافظه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به آن متصل میشود. اصولا کسانیکه مایل به ه کد ست گاه حضور و غیاب میباشند کارمندان دردسرساز هستندو یا افراد سودجو و یا کار شناسان امنیت برای تست دستگاه ها میباشند . نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. قیمت ساعت حضور و غیاب کارتی virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟ پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است: خرید پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار خرید شارژ و مانده گیری.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. کنترل دوربین شما با این ساعت ! جالب است که بدانید قیمت این قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است. این دستگاه تولید داخل ایران بوده و در نوع خود رقیب محصولات خارجی میباشد. تصویر زیر، نمایی از بورد داخل دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان میدهد. این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. برای یکپارچهسازی این سامانه با سیستمهای مدیریت سرمایه انسانی؛ با ثبت اطلاعات پایهی پرسنلی افراد و حکم کارگزینی آنها در سیستم، میتوان بدون نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات، گزارشهای موردنیاز را در سیستم مدیریت تردد مشاهده کرد.

 با این که دستگاه کارت خوان حضور غیاب از قدیمی‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب محسوب می‌شوند و پس از آن‌ها مدل‌های پیشرفته‌تر و بهتری به بازار آمده است؛ اما هنوز هم این دستگاه‌ها طرفداران مخصوص به خود را دارند. عواملی از قبیل قیمت مناسب نسبت به سایر دستگاه‌ها، سهولت کارکرد و عمر مفید طولانی از مزایای دستگاه حضور و غیاب کارتی هستند.

دستگاه حضور و غیاب کارتی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)
چهار شنبه 22 مرداد 1399 ساعت 12:30 | بازدید : 143 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد. این روزها استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان ها اجتناب ناپذیر است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. به کمک این نرم افزار همچنین می توان کسری ها، دریافتی ها، باز پرداخت اضافه کاری را مدیریت و گزارش حقوق و دستمزد را اجرا کرد. دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد. برخی از کاربران اشاره داشته اند که سنسور گام شمار این ساعت هوشمند خیلی دقیق نمی باشد. به این صورت که تعداد گام ها ، وضعیت خواب ، تمرین ها و… را می تواند به شما ارئه دهد. این چراغ قوه می تواند در موقعیت های مختلفی که نور کافی در محیط وجود ندارد برای کودک کار ساز باشد و از ترس کودک جلوگیری نماید.

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این ساعت چراغ قوه آن می باشد که در قسمت کناری ساعت قرار گرفته است. همان طور که از نام سربرگ مشخص است نمای ظاهری پنل را می توان از این بخش شخصی سازی کرد و مطابق سلیقه کاربر آن را تنظیم نمود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این ردیاب کودک نسبت به دیگر رقبا ، مجهز بودن به دوربین است. از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) می توان به امکان تنظیم اوقاتی با عنوان “مزاحم نشوید” اشاره کرد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای دکمه ای با عنوان SOS می باشد. از دیگر قابلیت های ساعت هومشند فیدو گجت ( ردیاب کودک ) ، امکان برقراری تماس صوتی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty دارای گارانتی ویژه ۶ ماهه مینی بیاب بوده و با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش مادام العمر مینی بیاب بهره مند شوید. وب سایت تجاری پل کالا به عنوان مرکز رسمی خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه اصل و نمایندگی فروش برند های اصلی ساعت مچی مفتخر است که در خدمت شماست. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید.

در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. استفاده از مواد مصنوعی و روش جراحی دو روش مختلف پنهان سازی برای تغییر مشخصه ی چهره هستند. علاوه بر طراحی شیک و زیبا با مدل صفحه مدور، ویژگی که مدل WATCH 4 را محبوب کرده است «Watch Face»های مختلف بر روی ساعت بوده که بالمس صفحه نمایش میتوانید آن را تعویض کنید. البته اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید نیز می توانید از این ساعت مدل A1 استفاده کنید اما کاربرد آن به برقراری تماس و مشاهده مخاطبین محدود می شود. در این حین زنگ هشداری به شما فرا رسیدن زمان ارسال یک پیامک را یادآوری می کند و شما به سرعت با کمک ساعت هوشمند خود این کار را انجام می دهید.

  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی
  • نمودار حرارتی چهره
  • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره
  • دارای رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۳۵۶
  • نشان دادن رطوبت اوليه گندم ( بصورت درصد )
  • "How Fertilization Happens." What To Expect. N.p., n.d. Web. 5 Feb. 2017

بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. این ساعت دارای ابعاد 43.5 x 40.0 x 9.8 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 75 گرم می باشد که کاملا خوب ارزیابی می شود و وزن زیادی را به مچ دست شما تحمیل نمی کند. برندهای مختلف زیادی برای دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد که بهترین آن ها Virdi ، Nitgen ، ZKteco ، Pegasus ، Suprema می باشند. همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. در ابتدا از این فناوری در گوشی های این کمپانی استفاده می شد تا کاربران بتوانند محتوای نوتیفیکیشن های دریافتی خود را در زمان قفل بودن صفحه ی نمایش دستگاه خود مشاهده نمایند.

ساعت هوشمند (Smartwatch)، ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ، قابلیت انجام و پردازش برخی موارد دیگر را دارند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. طیف باند مربوط به مادون قرمز انعکاسی مزایایی را برای حل مشکلات ردیابی چهره به همراه دارد. سیستم تشخیص چهره جای گذرنامه را میگیرد مقامات فرودگاه "دالس"، در یک طرح آزمایشی، به جای بررسی گذرنامه، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. سیمانی ، بلوک سبک پوکه ای ، بلوک لیکا و بلوک طرح لیکا زیر قیمت بازار . نکته ای که در اینجا مهم است این است که شما به عنوان شارژ اولیه حتما می بایست ۸ تا ۱۰ ساعت مداوم آن را به شارژ بزنید و سپس شروع به استفاده از آن نمایید. یکی از قابلیتهای مهم ساعت هوشمند سیم کارت خور پشتیبانی آن از سیمکارت و اینترنت ۳G است. سلام ساعت سیم کارت خور حداکثر 300 بهتریناش چیه؟

درست است که سرعت اینترنت 2G زیاد چنگی به دل نمی زند اما دقت داشته باشید که اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار اصلا از درگاه سیم کارت پشتیبانی نمی کنند! این امکان با توجه به سیم کارتی که در این ساعت قرار می گیرد ممکن شده است. علاوه بر این کاربران از صفحه لمسی این ساعت بسیار راضی بوده اند. علاوه بر همه این ها این ساعت هوشمند یک ساعت سلامتی هم می باشد. همچنین این ساعت هوشمند با سیستم عامل بلک بری نیز سازگار می باشد. برخی از خریداران گفته اند که حتی این ساعت هوشمند توانایی نگه داری شارژ تا ۱ روز کامل را نیز دارد. مورد بعدی که می توان در اینجا به آن اشاره کرد باتری این ساعت و میزان نگه داری شارژ آن می باشد. از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. سازمانهای بزرگی که تعداد زیادی پرسنل دارند و مجبورند عملیات حضور و غیاب پرسنل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههای حضور و غیاب کارتی استفاده کنند.

 فرآیند کاری این دستگاه بدین صورت است که شما اثرانگشت خود را در محل تعبیه شده در دستگاه انگشت زنی حضور و غیاب قرار می‌دهید و این دستگاه خارق‌العاده با شناسایی خطوط اثرانگشت شما، در هنگام ورود و خروج از شرکت شما را شناسایی می‌کند و زمان تردد و ساعت کاریتان را ثبت می‌کند.

بهترین دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب
چهار شنبه 15 مرداد 1399 ساعت 14:33 | بازدید : 158 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

روش های ثبت ساعت حضور و غیاب در دستگاه حضور و غیاب

پذیرنده متعهد می باشد تا صرفا برای خدمات مجاز که حقیقتا انجام میشود، از پایانه فروش استفاده نماید و از انجام هرگونه معامله صوری یا شبیهسازی از طریق پایانه فروش پرهیز نماید. مراقب نصب دستگاه های اضافی روی کارتخوان باشید تا طعمه خوبی برای کلاهبرداران مجازی نباشید. مشاهده کارت شناسایی و یا معرفی نامه معتبر از طرف شرکت مربوطه ضروری است، لذا پذیرنده باید پیش از اجازه هرگونه دسترسی به پایانه فروش و یا اعمال تغییرات بر روی

http://vorodokhorj.loxblog.com/post/71دستگاه، شخص پشتیبانی کننده را احراز هویت نماید. لازم بذکر است پایانه فروش تنها با حسابهای بانکی که دقیقا به نام شرکت باشد باید مرتبط باشد. چگونه می توان یک دستگاه پایانه فروش (POS) دریافت نمود ؟ پس از انجام تراکنش دستگاه به صورت خودکار رسیدی مبنی بر انجام موفق یا ناموفق تراکنش چاپ می نماید. گاهی هم استفاده از طول موج نامناسب برای تایپ پوستی، به طور مثال به جای استفاده از لیزر اندی یگ (ND:YAG) برای پوست های تیره، اگر از لیزر الکساندرایت استفاده شود یقینا عوارض به دنبال خواهد داشت. هر دستگاه حضور و غیابی حتما نرم افزاری هم دارد. این دستگاه ۲نوع ظرفیت زمانی ۲۸۰ و ۵۶۰ ساعت برای ضبط مکالمات دارد که هنگام خرید با توجه به نیاز انتخاب میشود. به دلیل مزایای بسیار، استفاده از سیستم حضور و غیاب بیومتریک در حال افزایش است.

اولین دستگاه های حضور و غیاب ساخته شده از چوب، در بر گیرنده یک ساعت و یک نوع چرخ بود. درشغل های متفاوت فقط یک روش درست برای ساعت زدن وجود ندارد. اما راه درست واقعی، بهترین، آسان ترین و اثرگزارترین راه برای آن شغل است.در ضمن هر یک از روش ها در یک موقعیت خاص کاربرد دارند. پذیرنده متعهد است ضمن نظارت کافی بر روی عملکرد کارکنان خود داشته باشد لذا مسئولیت هرگونه سوء استفاده احتمالی از طرف کارکنان تحت مدیریت خود به عهده پذیرنده می باشد. و یا مجموعه شما دارای شیفت های چرخشی (به اصطلاح چرخشی) می باشد؟ دستگاه حضور غیاب سری V800 دارای صفحه کیبوردی مصوص با دکمه های کاربردی است. جهت ذخیره اطلاعات تخصیص الگوی کاری، دکمه «ثبت» را کلیک نمایید. 8. هم اکنون بر روی دسکتاپ سیستم خود دو آیکن به نام های trafficview و clock اضافه گردیده است که در ادامه توضیحات لازم جهت کار با هر یک ذکر شده است. شما نیز به عنوان دریافت کننده خدمات دستگاه کارتخوان می بایست از حقوقی که دارید مطلع باشید.

  1. قابلیت اتصال به پنل اس ام اس
  2. قابلیت ثبت سرویس هاي مختلف جهت محاسبه تأخیر سرویس
  3. نگهداری اطلاعات اساتید
  4. آلارم نقطه سفارش کالا
  5. قابلیت ذخیره سازی 5000 اثر انگشت

مجددا در اینجا نیز به منظور جلوگیری از هک اسکنر اثر انگشت باید میزان امنیت دستگاه را مد نظر بگیرید. ممکن است بیتوجهی به همین نکات ساده منجر به بروز مشکل در عملکرد تاچ آیدی یا همان اسکنر انگشت آیفون یا آیپدتان شده باشد. اسلایدر تمام گزینه های مرتبط با فیس آیدی را غیر فعال نمایید. این شرکت از بدو ارائه ساعت های کارتزنی, مدل های متنوع با کارت خوان های مختلف را تولید و عرضه نموده است. امروزه کارت ساعت ها از روش های گوناگونی از قبیل کارت زدن، کارت های مغناطیسی، بارکد، کد های عبور و روش های بیومتریک قابل استفاده هستند. با استفاده از بارکد، مغناطیس، پروکسی و یا مایفر می­توان چنین کارت هایی ساخت. مثلا رمز کارت خود را به مشتری نگویید یا اگر مجبور شدید، با صدای بلند نگویید! چه خدماتی بر روی پایانه فروش به طور معمول ارائه می شود ؟ در صفحه اصلی به کمک کلید های جهت روی دستگاه گزینه ی مدیریت USB را انتخاب کرده و کلید M/OK را بزنید.

راه اندازی آن بسیار آسان بوده و وابستگی به کامپیوتر ندارد. حافظهی داخلی نداشته و کارت حافظه ۸ یا ۱۶ گیگابایتی به آن متصل میشود. اصولا کسانیکه مایل به ه کد ست گاه حضور و غیاب میباشند کارمندان دردسرساز هستندو یا افراد سودجو و یا کار شناسان امنیت برای تست دستگاه ها میباشند . نوع حضور و غیاب برای هر سازمانی متفاوت است. قیمت ساعت حضور و غیاب کارتی virdi AC1000 با توجه به نوسانات ارز متفاوت میباشد. چگونه می توان از اصالت اشخاصی که جهت رسیدگی به پایانه مراجعه می نمایند اطمینان حاصل نمود ؟ پذیرنده موظف است تا نظارت لازم بر پایانه فروش داشته باشد تا از اصالت رسید تراکنش خرید از روی پایانه فروش خود اطمینان حاصل نماید. خدماتی که بر روی پایانه های فروش قابل ارائه می باشند شامل موارد زیر است: خرید پرداخت قبض و سایر پرداخت های شناسه دار خرید شارژ و مانده گیری.

در بخش زیر سوالات پرتکراری که کاربران از ما سوال میکند با جواب صحیح داده شده است. توجه: تمامی ساعت سیم کارت خور اندرویدی از طریق فرم زیر در چند ساعت کاری قابل رجیستر هستند. کنترل دوربین شما با این ساعت ! جالب است که بدانید قیمت این قطعه در سال ۹۷، ۶۰ هزار تومان بود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ به عبارتی اخذ رسید خرید موفق از دستگاه به معنی انجام تراکنش بوده و واریز وجه به حساب پذیرنده تضمین شده است. این دستگاه تولید داخل ایران بوده و در نوع خود رقیب محصولات خارجی میباشد. تصویر زیر، نمایی از بورد داخل دستگاه ضبط مکالمات تلفن ثابت ارزان S12 را نشان میدهد. این موضوع نشان می دهد که فردی که در حال حاضر دوربین تصویر آن را ثبت می کند، فرد آشنایی نیست و این ممکن است برای شما دردسر ایجاد کند. از این رو سامانه اطلاعرسانی طرح رجیستری در اطلاعیهای عنوان کرد که طرح رجیستری سایر دستگاه های سیم کارت خور در آینده نزدیک انجام خواهد شد و این دستگاهها در حال حاضر مشمول طرح رجیستری نمیشوند. برای یکپارچهسازی این سامانه با سیستمهای مدیریت سرمایه انسانی؛ با ثبت اطلاعات پایهی پرسنلی افراد و حکم کارگزینی آنها در سیستم، میتوان بدون نیاز به وارد کردن دوباره اطلاعات، گزارشهای موردنیاز را در سیستم مدیریت تردد مشاهده کرد.

 مزایای نرم افزار حضور و غیاب تحت وب
•    به روز رسانی مزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکان دسترسی تمامی کارمندان از طریق موبایل، تبلت یا کامپوتر به نرم افزار حضور و غیاب
•    به روزرسانی همزمان تمامی نسخه‌ها
•    امکانات نامحدود نرم‌افزار در صورت داشتن شرایط دسترسی

کلیک کنید


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)
دو شنبه 13 مرداد 1399 ساعت 13:33 | بازدید : 146 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

آموزش استفاده از سنسور اثر انگشت آیفون یا تاچ آیدی (Touch ID)

امیدواریم این مطلب برای انتخاب دستگاه حضور و غیاب مناسب به شما کمک کرده باشد. این روزها استفاده از دستگاه حضور و غیاب در سازمان ها اجتناب ناپذیر است. با وجود این ساعت هوشمند مدل A1 معایبی دارد که شاید بتوان از مهمترین این عیب ها، سنسور گام شمار ضعیف را نام برد. به کمک این نرم افزار همچنین می توان کسری ها، دریافتی ها، باز پرداخت اضافه کاری را مدیریت و گزارش حقوق و دستمزد را اجرا کرد. دارای گام شمار، تعداد گام ها، مسافت پیموده شده و کالری مصرفی را به شما نشان می دهد. برخی از کاربران اشاره داشته اند که سنسور گام شمار این ساعت هوشمند خیلی دقیق نمی باشد. به این صورت که تعداد گام ها ، وضعیت خواب ، تمرین ها و… را می تواند به شما ارئه دهد. این چراغ قوه می تواند در موقعیت های مختلفی که نور کافی در محیط وجود ندارد برای کودک کار ساز باشد و از ترس کودک جلوگیری نماید.

از جمله قابلیت های منحصر به فرد این ساعت چراغ قوه آن می باشد که در قسمت کناری ساعت قرار گرفته است. همان طور که از نام سربرگ مشخص است نمای ظاهری پنل را می توان از این بخش شخصی سازی کرد و مطابق سلیقه کاربر آن را تنظیم نمود. یکی از قابلیت های منحصر به فرد این ردیاب کودک نسبت به دیگر رقبا ، مجهز بودن به دوربین است. از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) می توان به امکان تنظیم اوقاتی با عنوان “مزاحم نشوید” اشاره کرد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای دکمه ای با عنوان SOS می باشد. از دیگر قابلیت های ساعت هومشند فیدو گجت ( ردیاب کودک ) ، امکان برقراری تماس صوتی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty ( ردیاب کودک ) دارای قابلیت های منحصر به فردی می باشد. ساعت هوشمند فیدو گجت مدل kitty دارای گارانتی ویژه ۶ ماهه مینی بیاب بوده و با خرید این محصول می توانید از خدمات پس از فروش مادام العمر مینی بیاب بهره مند شوید. وب سایت تجاری پل کالا به عنوان مرکز رسمی خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه اصل و نمایندگی فروش برند های اصلی ساعت مچی مفتخر است که در خدمت شماست. تصور کنید با ساعت هوشمند جدید خود که بسیار به ساعت های هوشمند شرکت اپل شباهت دارد در حال پیاده روی هستید و به راحتی می توانید در هر لحظه تعداد قدم های برداشته شده خود را مشاهده کنید.

در نهایت دوباره صفحه ساعت اصلی روی ساعت جدید شما نمایش داده می شود و شما در کنار لذت از تکنولوژی به ادامه ی کارهای روزمره ی خود می پردازید. نتایج تحقیقات نشان داد که الگوریتم های جدید 10 برابر دقیق تر از الگوریتم های تشخیص چهره در سال 2002 و 100 برابر دقیق تر از سال 1995 هستند برخی از الگوریتم ها می توانستند دوقلوهای مشابه را شناسایی کنند. استفاده از مواد مصنوعی و روش جراحی دو روش مختلف پنهان سازی برای تغییر مشخصه ی چهره هستند. علاوه بر طراحی شیک و زیبا با مدل صفحه مدور، ویژگی که مدل WATCH 4 را محبوب کرده است «Watch Face»های مختلف بر روی ساعت بوده که بالمس صفحه نمایش میتوانید آن را تعویض کنید. البته اگر از گوشی های آیفون استفاده می کنید نیز می توانید از این ساعت مدل A1 استفاده کنید اما کاربرد آن به برقراری تماس و مشاهده مخاطبین محدود می شود. در این حین زنگ هشداری به شما فرا رسیدن زمان ارسال یک پیامک را یادآوری می کند و شما به سرعت با کمک ساعت هوشمند خود این کار را انجام می دهید.

  • هزینهی خدمات در محل و پشتیبانی فنی
  • نمودار حرارتی چهره
  • قابلیت ذخیره سازی 2000 چهره
  • دارای رزولوشن ۲۰۴۸ × ۱۳۵۶
  • نشان دادن رطوبت اوليه گندم ( بصورت درصد )
  • "How Fertilization Happens." What To Expect. N.p., n.d. Web. 5 Feb. 2017

بسیاری از کاربران از میزان زمان نگه داری شارژ توسط این ساعت هوشمند گله داشته اند و می گفتند که شارژ آن به سرعت به پایان می رسد. این ساعت دارای ابعاد 43.5 x 40.0 x 9.8 میلیمتر بوده و وزن آن در حدود 75 گرم می باشد که کاملا خوب ارزیابی می شود و وزن زیادی را به مچ دست شما تحمیل نمی کند. برندهای مختلف زیادی برای دستگاه های حضور و غیاب وجود دارد که بهترین آن ها Virdi ، Nitgen ، ZKteco ، Pegasus ، Suprema می باشند. همچنین این ساعت مجهز به درگاه سیم کارت می باشد که از طریق آن می تواند به اینترنت متصل شده و با سرعت 2G پا به دنیای مجازی بگذارید. در ابتدا از این فناوری در گوشی های این کمپانی استفاده می شد تا کاربران بتوانند محتوای نوتیفیکیشن های دریافتی خود را در زمان قفل بودن صفحه ی نمایش دستگاه خود مشاهده نمایند.

ساعت هوشمند (Smartwatch)، ساعت های مچی کامپیوتری هستند که علاوه بر نمایش زمان ، قابلیت انجام و پردازش برخی موارد دیگر را دارند. مشاهده و ثبت زمان فعالیت کارکنان به صورت خودکار، یک راه حل ایده آل برای هر کسب و کاری می باشد. طیف باند مربوط به مادون قرمز انعکاسی مزایایی را برای حل مشکلات ردیابی چهره به همراه دارد. سیستم تشخیص چهره جای گذرنامه را میگیرد مقامات فرودگاه "دالس"، در یک طرح آزمایشی، به جای بررسی گذرنامه، از سیستم تشخیص چهره استفاده کردند. سیمانی ، بلوک سبک پوکه ای ، بلوک لیکا و بلوک طرح لیکا زیر قیمت بازار . نکته ای که در اینجا مهم است این است که شما به عنوان شارژ اولیه حتما می بایست ۸ تا ۱۰ ساعت مداوم آن را به شارژ بزنید و سپس شروع به استفاده از آن نمایید. یکی از قابلیتهای مهم ساعت هوشمند سیم کارت خور پشتیبانی آن از سیمکارت و اینترنت ۳G است. سلام ساعت سیم کارت خور حداکثر 300 بهتریناش چیه؟

درست است که سرعت اینترنت 2G زیاد چنگی به دل نمی زند اما دقت داشته باشید که اکثر ساعت های هوشمند موجود در بازار اصلا از درگاه سیم کارت پشتیبانی نمی کنند! این امکان با توجه به سیم کارتی که در این ساعت قرار می گیرد ممکن شده است. علاوه بر این کاربران از صفحه لمسی این ساعت بسیار راضی بوده اند. علاوه بر همه این ها این ساعت هوشمند یک ساعت سلامتی هم می باشد. همچنین این ساعت هوشمند با سیستم عامل بلک بری نیز سازگار می باشد. برخی از خریداران گفته اند که حتی این ساعت هوشمند توانایی نگه داری شارژ تا ۱ روز کامل را نیز دارد. مورد بعدی که می توان در اینجا به آن اشاره کرد باتری این ساعت و میزان نگه داری شارژ آن می باشد. از طریق اپلیکیشن های تعبیه شده در آن دسترسی داشته باشید.این ساعت با یک باتری 380 mAh کار می کند و به مدت 100 ساعت آماده به کار و به مدت 4 تا 5 ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. سازمانهای بزرگی که تعداد زیادی پرسنل دارند و مجبورند عملیات حضور و غیاب پرسنل را در مدت زمان کوتاهی انجام دهند؛ هنوز هم ناچارند از دستگاههای حضور و غیاب کارتی استفاده کنند.

 

اگر از دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس استفاده می‌کنید، بگذارید یک خبر خوب به شما بدهم!دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی جهان گستر پارس این قابلیت را دارند که به دستگاه‌های حضور و غیاب کارتی نیز تبدیل شوند! پس لازم نیست شما دستگاه جدیدی را تهیه کنید و از آن برای حضور و غیاب کارمندانتان استفاده کنید!

از طرف دیگر با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب جهان گستر پارس، می‌توانید عملکرد دستگاه‌های حضور و غیاب خود را کامل کنید و دیگر نگذارید حتی کوچکترین عملکرد جز ترین کارمند شما از چشمان همانند عقابتان دور بماند!  با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب امکان تقلب و سهل انگاری و اشتباه را در دستگاه‌های حضور و غیاب به صفر می‌رسانید!

مقاله


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی - راما تیم
سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 20:42 | بازدید : 156 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

اگرچه این روشی مناسب برای محافظت از تمامی پسوردهای عددی و متنی ذخیره شده در این نوع برنامهها است، اما در امان بودن رمزهای عبور شما به کارایی نرم افزار مدیریت پسورد بستگی دارد. مطالعه مقاله راهنمای خرید و انتخاب دستگاههای حضور و غیاب کارابان نیز میتواند، جهت انتخاب محصول مناسب به شما کمک نماید. در این قسمت نیز دسترسی به خصوصیت های فعال برای محصول و مقادیر پارامترهای آن، وجود دارد. دستگاه حضور و غیاب ضد آب eNBioAccess-T1 محصول کمپانی نیتجن کره جنوبی با بهره گرفتن از رله داخلی و سیستم کنترل تردد کامل و قابل برنامه ریزی (Time Zone) مدیریت تردد در سازمان را بسیار راحت تر خواهد کرد. استفاده از درب های اتوماتیک علاوه بر افزایش امنیت تجربه لذت بخشی را به کاربران جهت تردد خواهد داد. به کمک این نرم افزار در زمان تردد هر فرد تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عکس ذخیره شده برای اطلاع مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود.

  • غیره
  • ازدواج او و فرزندانش
  • ارتباط از طريق پورت سريال يا پورت شبكه
  • کاهش هزینه
  • نمایندگی های مجاز
  • نمایش تاریخ جاری
  • ثبت تصویر پرسنل هنگام تردد (دوربین داخلی)
  • نمایش زنده وضعیت حضور و غیاب

سیستم حضور و غیاب برای مانیتور کردن زمان آغاز و پایان کار پرسنل است. به کمك این سیستم در زمان ورود و خروج هر فرد، تمامی مشخصات پرسنلی به همراه عكس وی برای ملاحظه مسئول مربوطه بر روی مانیتور نمایش داده می شود. ممکن است خانمهایی که تحریک صحیح نقطه جی را تجربه میکنند به مرحله انزال و خروج منی از واژن نیز برسند اما همه خانمها به خروج آب (یا منی) نمیرسند و فقط برخی از آنها این توانایی را دارند. روش های ثبت الکترونیکی ساعت ورود و خروج و رویداد های ترددی در چهار دسته تشخیص چهره ، تشخیص اثر انگشت ، تشخیص کارت هوشمند و استفاده از رمز عبور تقسیم می شوند. اثر انگشت می دهند و از اساس با دستگاه حضور و غیاب که در بانک ها و ادارات مورد استفاده است و با اثر انگشت کار می کند ، متفاوت است . روزانه هزاران نفر از هم وطنان عزیزمان حضور و غیاب خود را با این دستگاه ثبت می کنند. این دستگاه جزء دستگاه های بسیار پرفروش شرکت جهان گستر است و مشتریان مختلفی که از آن استفاده می کنند، همگی از عملکرد دستگاه، به خصوص از سرعت عمل آن در شناسایی رضایت کامل دارند.

بعد از طراحی جانمایی دوربین ها و سرور توسط کارشناسان دیاکالا , لیست اقلام مورد نیاز جهت اجرای سیستم دوربین مداربسته به همراه برآورد قیمت در قالب پیش فاکتور به شما ارائه خواهد شد . طراحی و اجرای خانه های هوشمند زیر مجموعه ای میان رشته ای از برق و شبکه و نرم افزار است که در سال های اخیر توسعه فراوانی در صنعت ساختمان داشته است. برای اجرای اصولی و استاندارد یک سیستم نظارت تصویری قبل از هر عملی, باید طراحی دقیق از محل قرار گیری دوربین های مداربسته انجام شود. دیاکالا جهت انجام پروژه های اعلام حریق در زاهدان دارای تیم آموزش دیده و حرفه ای است. در موقع دخول آلت تناسلی مرد به داخل واژن زن، در صورتی که جهت ورود آلت به گونه ای باشد که آلت نقطه جی را لمس کند لذت زن در حین نزدیکی بیشتر خواهد بود. شایان ذکر است که حساسیت به این نقطه در روزهای مختلف ماه متفاوت است. در طی این تحریک، اولین حسی که به شما دست می دهد این است که به دستشویی بروید. ضمن آنکه با فشار کف دست روی بخش فوقانی برجستگی بالایی آلت تناسلی زن (Pubic Area) در زمانی که آلت تناسلی داخل واژن میباشد و عمل نزدیکی در حال انجام است، لذت زیادی را برای زن به همراه خواهد داشت.

شاید به این دلیل است که نقطه G روی دیواره جلویی است و به مثانه تان شما فشار وارد می شود. برحسب اندازه و محل دقیق نقطه جی این احتمال وجود دارد که در طول رابطه جنسی آن را حس کنید یا نکنید. قابلیت هایی مانند امکان تعریف دو سطح دسترسی برای کاربران و مدیران، برنامه ریزی ساعات کار تابستانی و زمستانی، بروزرسانی توسط نرم افزار یا حافظه فلش و دریافت اطلاعات از درگاه شبکه، حافظه فلش و وای فای وجود دارد. راه های تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره نمایندگی بیرجند چیست؟ اگر شما مالک کسب و کار هستید می دانید که یکی از هزینه های عمده در هر کسب و کاری هزینه های مرتبط با حقوق و دستمزد کارکنان و پیمانکاران است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی سیستم ها در زاهدان با ما تماس بگیرید. با استفاده از دیتاهای به دست آمده محاسبه حقوق پرسنل را به راحتی انجام دهند. در این تکنیک از داده های سنسور سه بعدی به منظور به دست آوردن اطلاعاتی در مورد شکل کلی چهره استفاده می شود. تقسیم بندی چهره واقعا دار جالب میشود. درب های برقی در انواع پارکینگی بازویی , پارکینگی ریلی , پارکینگی زیر سقفی و سیستم های اتوماتیک سکوریتی یک لنگه و دو لنگه تقسیم می شود. برای جستجوی در آن کافیست از یک آدرس اینترنتی یا بارگذاری تصویر دلخواهتان استفاده کنید.

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

بهترین نرم افزار حضور و غیاب

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه
سه شنبه 7 مرداد 1399 ساعت 20:37 | بازدید : 147 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

قبل از این و توی پستهای قبلی، درباره انواع مختلف دستگاه حضور و غیاب یک توضیح کلی دادم و سعی کردم هر کدوم رو به طور خلاصه براتون توضیح بدم.
توی این مقاله تصمیم دارم شما رو یه کم کاملتر با یکی از انواع پیشرفته ی دستگاه حضور و غیاب به نام دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه آشنا کنم.

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه چجوری کار می کنه؟
اولین چیزی که باید راجع به این دستگاه بدونید، اینه که این دستگاه برای شناسایی و ثبت تردد و ورود و خروج کارمندا، از تشخیص هویت اونا به وسیله ی الگوی عنبیشون استفاده میکنه. این جدیدترین تکنولوژی تشخیص هویته که سازنده های تلفن همراه هم دارن ازش استفاده میکنن.
البته تو ایران هنوز تعداد سازمانهایی که از این دستگاه استفاده میکنن زیاد نیست؛ چون هم دستگاه نسبتا گرون تری نسبت به بقیه ی دستگاه های حضور و غیابه و هم شاید تمام امکاناتش برای یه سازمان معمولی خیلی زیاد و بدون استفاده باشه.
در حال حاضر سازمانهای حساسی که مسائل امنیتی خیلی براشون مهمه از این دستگاه ها استفاده میکنن.

آموزش کار با دستگاه حضور و غیاب جهان گستر

 

مزایای دستگاه تشخیص عنبیه

درسته که گفتیم دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه دستگاه نسبتا دستگاه حضور غیاب تشخیص عنبیه  گرونیه و شاید برای خیلی از سازمانها صرفه اقتصادی نداشته باشه، اما یه سری مزایایی هم داره که باعث میشه هیچ کدوم از دستگاههای حضور و غیاب به گرد پاش هم نرسن.

مثلا توی مقاله ی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی گفتیم که اگر به هر دلیلی فرد نتونه اثر انگشتش رو ثبت کنه: بیماری داشته باشه، به خاطر کار با مواد شوینده و شیمیایی اثر انگشتش از بین رفته باشه یا سرما و رطوبت هوا توی ثبت اثرانگشتش مشکل ایجاد کنن، این قضیه برای سازمان مشکل ایجاد میکنه.
خب طبییعیم هست! اثرانگشت یکی از ویژگیهای بیولوژیکی آدمه که خیلی دم دسته و ممکنه سریعا آسیب ببینه.
البته هستن آدمایی هم که برای چشمشون مشکلی پیش میاد اما ما، اکثریت جامعه رو در نظر میگیریم. یعنی با برآوردی که ما برای جامعه انجام دادیم؛ تعداد کسایی که در طول زندگیشون دچار آسیب برای دست و اثر انگشتشون میشن خیلی بیشتر از تعداد آدمایی هستن که الگوی عنبیشون رو از دست میدن.

از طرف دیگه، توی دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی احتمال تقلب هم وجود داره! یعنی مثلا قرار بوده که وجود نداشته باشه اما کارمندای وظیفه شناس ما :) همیشه یه راهی برای پیچوندن کار پیدا میکنن.

اما برای عنبیه دیگه واقعا هیچ راهی وجود نداره! یعنی راستش تا الان کسی نتونسته راهی پیدا کنه!
چون الگوی عنبیه چشم هر فرد مخصوص به خودشه و فقط یدونه ازش تو کل دنیا وجود داره. تازه یه چیز جالبه دیگه هم ست که شاید ندونید: الگوی عنبیه ی هر چشم آدم با اون یکی چشمش هم فرق میکنه.

خلاصه که این دستگاه امنیت خیلی بالایی داره و امکان تقلب تا حالا براش پیدا نشده!

چجوری دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه رو تهیه کنم؟

شما می‌تونید همین الان به سایت ما (دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس) سر بزنید و با خوندن اطلاعات مربوط به هر دستگاه و دیدن دموی مربوط به مدلهای مختلف دستگاه حضور و غیاب تشخیص عنبیه، دستگاه مورد نیاز خودتون رو انتخاب کنید. در ضمن هر سوالی هم که براتون پیش اومد میتونین با واحد پشتیبانی شرکت تماس بگیرین و از کارشناسان ما شماوره‌ی رایگان دریافت کنید.

 

بهترین انتخاب این روزها برای شرکت‌های مختلفی که کارمندانشان با موضوع کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند این است که دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی خود را به دستگاه‌های کارتی بدون تماس یا دستگاه‌های تشخیص چهره تبدیل کنند.

اگر شما دستگاه‌های حضور و غیاب جهان گستر پارس را تهیه کرده باشید؛ قطعا می‌دانید که دستگاه‌های اثرانگشتی شما قابلیت تبدیل شدن به دستگاه‌های حضور و غیاب کارت بدون تماس و تشخیص چهره را دارند.

نرم افزار دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی - راما تیم
یک شنبه 5 مرداد 1399 ساعت 19:32 | بازدید : 156 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی - راما تیم

آمازون نیز نسبت به نتیجهگیری اتحادیهی آزادیهای مدنی آمریکا سکوت نکرد و در بیانیهای در مورد نرمافزار تشخیص چهره توضیح داد و اضافه نمود که بهدنبال راهکارهایی برای بهبود و توسعهی فرآیند تشخیص چهره است. همچنین می توان اطلاعات مربوط به اثر انگشت و چهره کاربران را با استفاده از شبکه و یا حافظه جانبی از یک دستگاه به دستگاه های دیگر انتقال داد. جهت اطلاع از بهترین سیستمی که می توانید برای محیط خود استفاده کنید با کارشناسان دیاکالا در دفاتر اصفهان یا تهران تماس بگیرید راهنمایی خواهید شد. نانو واچ یکی از بهترین های بازار در امر سیستم های حضور و غیاب نرم افزاری می باشد. هنگامی که یک تخمدان تخمک گذاری می کند یا یک تخمک را آزاد می کند، آن را به لومن لوله فالوپی می رساند. پس از بارور شدن، زیگوت یا تخمک های بارور شده به رحم سوق داده می شوند و در دیواره رحم رشد می کنند. تخمک یا سلول های تخمک چهار تا پنج روز طول می کشد تا از لوله فالوپی عبور کنند.

اگر اسپرم کافی در طول رابطه جنسی به صورت انزالی در لوله فالوپی وجود داشته باشد، باروری رخ می دهد. زن با وجود اینکه سلول تخم را تا بزرگ شدن و تبدیل شدن به یک نوزاد کامل در درون رحم نگه میدارد ولی همانطور که گفته شد برای باردار شدن نیازمند اسپرم مردانه است. تمامی اجزاء دستگاه تناسلی زنان در درون بدن آنها و در محوطه لگن قرار دارد. همین خصوصیت باعث میشود که واژن بتواند یک جسم به باریکی تامپون تا یک نوزاد هنگام تولد را در درون خود جای دهد. حتی میتوان از یک جارو برای تمیز کردن زمین یا ضربه زدن به سر یک شخص استفاده کرد. از ویژگیهای مهم این سیستم حضور و غیاب میتوان به صفحه کلید میکرو سوییچی و بسیار مقاوم،ups داخلی و همجنین امکان تجهیز آن به پورت شبکه RJ ۴۵ نام برد. دارای ماژول کارت خوان داخلی EM (DS-K1102E/DS-K1102EK) 125 کیلوهرتزی برای کارت های EM است.

همچنین دارای ماژول کارت خوان داخلی Mifare (DS-K1102E/DS-K1102EK) 13.56 کیلوهرتزی برای کارت های Mifare است. دستگاه تناسلی داخلی از واژن، رحم، لولههای فالوپ (لولههای رحمی) و تخمدانها تشکیل شده است. اسپرم در داخل واژن(یکی از اجزای دستگاه تناسلی زنان) شنا کرده و وارد رحم میشود و خود را به لولههای فالوپ یا لولههای رحمی میرساند. لولههای فالوپ یا لولههای رحمی از اجزای دیگر دستگاه تناسلی زنان-در دو گوشة بالایی رحم لولههای فالوپ یا لولههای رحمی قرار دارند که رحم را به تخمدانها متصل میکنند. رحم یکی دیگر از اجزای دستگاه تناسلی زنان - رحم مانند یک گلابی وارونه در محوطه لگن قرار دارد که کارکرد اصلی آن نگهداری و تغذیه جنین در حال رشد در طی حاملگی است. واژن یکی از اجزای دستگاه تناسلی زنان- واژن لولهای عضلانی است که از فرج در بیرون بدن تا رحم در داخل بدن امتداد دارد.طول واژن ۱۲-۸ سانتیمتر در زنان بالغ است. اصطلاحا این مدل دستگاه با این مدل قابلیت ها به سری iFace معروف هستند با این تفاوت که خروجی رله هم داشتند که برای محیط های کوچک چندان کاربردی نداشت.

  • داراي پورت TCP/IPجهت كار با نرم افزار Access Manager
  • استفاده از مواد شوینده در محل لیزر
  • 0 جواب میانگین بازدید روزانه 0.174 بازدید
  • امکان مشاهده کارکردهای پرسنل زیر مجموعه
  • رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار
  • مبتنی بر Net framework 2
  • آیفون خود را ریستارت کنید

در بیشتر انواع دستگاههای حضور و غیاب، با توجه به نیاز و خواست کاربر، پردازش در سه سطح ساده، متوسط و پيشرفته انجام خواهد شد. در مرحله بعد از این مشخصه ها به منظور تشخیص ویژگی های برجسته کننده سطح چهره مانند تشخیص مرزهای چشم ها، بینی و چانه و… استفاده می شود. پرده بکارت به صورت یک ورقه نازک (به ضخامت ۱ یا ۲ میلی متر) درست در پشت لب های کوچک فرج قرار دارد و دهانه مهبل را می پوشاند. این لب ها هر یک به صورت دو چین نیمه مدور هلالی شکل در دو طرف فرج بوده و در حالت عادی روی هم خوابیده و دهانه فرج را می بندند.لبهای بزرگ فرج از دو لایة پوستی تشکیل شده اند. اسپرم و تخمک در این محل با یکدیگر برخورد می کنند. تخمدانها به طور متناوب تخمک آزاد می کنند. شما می توانید اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه را در این لینک مشاهده نمایید. این معایب برای نهاد هایی مثل ارتش، پلیس بیشتر حس می شود زیرا این نهاد ها بیشتر از سایر افراد با این تکنولوژی سروکار دارند.

شما با خرید انواع دستگاه های حضورغیاب شرکت ما می توانید از گارانتی ۱۸ ماهه تعویض و تعمیر آن بهره مند شوید. حتی زمانی که در حال استفاده از آن هستید، اصلاً متوجه فعال سازی آن نمی شوید و تنها از نتایج آن که شامل بازشدن قفل دستگاه است، بهره مند خواهید شد. هرچند که در ابتدا استفاده می شده و افراد می توانستند حتی با عکس صاحب گوشی، قفل گوشی اش را باز کنند. … ZKteco L 7000 S دستگیره الکترونیکی رمزی هوشمند L7000S قیمت قفل …. از مزیت های این سیستم می توان به ارائه ی گزارشات مالی و صندوق، گزارشات تحلیلی و آماری مربوط به باشگاه، ثبت برنامههای تمرینی و رژیم غذاییِ ورزشکاران و … اشاره کرد. دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تایگر با تعیین هویت چندگانه : چهره ، اثر انگشت ، کارت بدون تماسRFID و … T-38304 شناسایی کف دست، اثر انگشتی و کارتی.

اما هیچ یک از این سیستمهای تشخیص چهره اندروید همچون فیس آیدی معتبر نیستند. نام این مجتمع ها ”فولیکول“ است که یک بار در هر ۲۸ روز بالغ و باز شده یک تخمک رها می کند. دو لوله فالوپی وجود دارد که لوله های رحمی و یا مجرای عبور تخم نامیده می شود. این پیشرفت به گونه ای بود که آن ها می ­توانستند وضعیت کاری کارمندان را با دو رنگ متمایز جهت اضافه کاری و یا کسر کار به طور مستقیم بر روی کارت حضور و غیاب مشخص کنند. هنگامی که تخمک در لوله فالوپی قرار دارد، موهای کوچک پوشش لوله کمک می کنند تا آن را به طرف رحم سوق دهند. این لوله ها بین رباط هایی که از رحم پشتیبانی می کنند قرار گرفته اند. شماره پیامکی پشتیبانی سایت / لطفا قوانین پشتیبانی رو در صفحه تماس با ما مطالعه کنید.پشتیبانی به وسیله خط بالا فقط از طریق پیامک امکان پذیر می باشد.

دستگاه حضور و غیاب رادن

 یکی از مهم‌ترین مسائلی که در هنگام خرید دستگاه حضور و غیاب باید مدنظر داشته باشید؛ در نظر داشتن ظرفیت و گنجایش دستگاه حضور و غیاب است.
برای مثال اگر سازمان شما 1000 کارمند داشته باشد و هر کارمند هم موظف به ثبت حضور و غیاب خود 3 نوبت در روز باشد؛ شما به دستگاهی نیاز دارید که قابلیت ثبت حداقل 3000 تردد را داشته باشد و بتواند تا حداقل یک هفته این ترددها را در حافظه‌ی خود ذخیره کند.
پس در هنگام انتخاب دستگاه، توجه به حافظه‌ی آن فراموشتان نشود!


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره
شنبه 4 مرداد 1399 ساعت 13:21 | بازدید : 163 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

تشخیص هویت بیومتریک از روی چهره

می باشد. در این دستگاه، ثبت تردد از طریق اثر انگشت، کارت و رمز عبور انجام می شود و به دلیل داشتن حافظه بالا قابل استفاده در اماکن پر تردد است . دیجیکالا با در اختیار داشتن سهم عمدهای از بازار عرضه اینترنتی کالا در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بیطرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را میکند. اطلاعاتی در مورد قیمت دستگاه چاپ بر روی تیشرت و لیوان و کاشی و کلاه میخواستم جهت خرید. اين تگ ها به جهت شناسايی حيوانات اهلی گم شده، مرتب كردن، مراقبت كردن و نگهداری پيشينه درمانی حيوانات اهلی بكار برده مي شود. اين سيستم با چسباندن يك تگ برروی وسيله نقليه و قراردادن كليه اطلاعات مربوط به اين وسيله در حافظه آن امكان پذیر می شود. هر تصویر گرفته شده به ۵ ناحیه مطلوب شامل اطراف دو چشم، گونه ی چپ و راست، دماغ، چانه و گردن تقسیم شد.

  • قابلیت پشتیبانی(۸Pin : C4,C8 Supportted)
  • سنسور اثر انگشت : دارد
  • رنگ آمیزی قطعات
  • 18 ماه گارانتی تعویض
  • پروژه به صورت Async غیر همزمان پیاده سازی شده است
  • نحوه بازکردن دستگاه و شناخت اجزای داخلی آن
  • 14دستگاه حضور و غیاب مدل NF50

در استخراج این خصوصیات از تصویر محدودیتهای فراوانی وجود دارد. در این تکنیک از جزئیات بصری پوست که در تصاویر استاندارد دوربین های دیجیتال یا تصاویر اسکن شده وجود دارد استفاده می کند. ثبت مأموریت توسط خود کارکنان این اطمینان را برای ایشان فراهم می کند که در محیطی کاملأ مطمئن در حال فعالیت هستند و این احساس آرامش همراه با انگیزه های کاری بیشتر خواهد شد. شرکت مهندسی و بازرگانی فراتکنو با سابقه ی درخشان و قدیمی در بخش دستگاه حضور و غیاب و دزدگیر های اماکن فعالیت دارد. مرکز تخصصی فروش و نصب با کیفیت ترین دستگاه های حضور و غیاب در شیراز . ارزانترین دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی را می توان از شرکت افق فرا ویژن با … کیفیت را در کنار قیمت مناسب از افق بخواهید. 18 آوريل 2018 … از محصولا هاوین چاپ می توان به مجموعه پیکسل. در زمان هشدار می توان چهره های خاص را در همان زمان تشخیص، ثبت کرد. اگر كاميونهاي ورودي به شركت نيز از اين برچسبها استفاده كنند، عبور و مرور و زمان تخليهشان ثبت ميشود. در انبار شيميايي كه تاريخ اعتبار اهميت بسياري دارد، استفاده از اين برچسبها نزديك شدن تاريخ انقضاي مواد شيميايي را آلارم ميدهد تا بتوان قبل از فاسد شدن، از آنها استفاده كرد.

همچنين در محل های نگهداری دارو، با چسباندن برچسب داروها ميتوان از ميزان مصرف، تاريخ مصرف داروها به راحتی باخبر شد. فروش دستگاه تاریخ زن حرارتی-دستگاه چاپ تاریخ و قیمت - تاریخزن- چاپگر قیمت تاریخ روی کالا - چاپ تاریخ تولید مصرف روی لیبل ،فیلم پلاستیک و آلومنیوم. فروش دستگاه پیسل زن و بچ سینه با کاتر تیراژ. تولید پیکسل و بج سینه خام تبلیغاتی و فروش انواع دستگاههای پیکسل زن. منجی گرافیک بزرگ ترین ارایه دهنده خدمات پیکسل و بج سینه در ایران ، چاپ تولید پیکسل و پخش مواد خام و فروش دستگاه و کاتر برای تولید بج و پیکسل. Hanapin ang … انواع محصولات خام پیکسل در ابعاد مختلف با نازلترین قیمت. خرید دستگاه پیکسل زن دستی به همراه انواع قالب و کاتر و تیغ. توضیحات. خرید دستگاه پیکسل زن. دستگاه پیکسل ساز ، دست دو ، دوم، آگهی ، خرید ، فروش لوازم فروشگاهی انواع لوازم و تجهیزات فروشگاهی. لیست قیمت دستگاه حضور و غیاب - دستگاه کنترل تردد, لیست قیمت دستگاه ورود و خروج , آخرین لیست قیمت تجهیزات حضور و غیاب, تشخیص چهره , اثر انگشتی.

دیاکالا بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات حفاظتی و الکترونیکی در ایران و دارای برد نمایندگی از برترین سازندگان بوده و مفتخر به همکاری با نمایندگان فعال , فروشندگان وبرنامه نویسان در صنف دستگاه حضور وغیاب تبریز است . Virdi تنها برندی است که دوربین متحرک تشخیص چهره بر اساس قد افراد دارد؛ از این نظر میتوان گفت دارای تکنولوژی پیشرفتهتری نسبت به ساعت حضور و غیاب سوپریما است. استفاده از کارت RFID برای پرسنلی که دارای تردد ساعتی و متغییر هستند مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه حضور و غياب اثر انگشتی و کارت زن TTA-28391. سپس در انتهای دوره ماهانه یا هفتگی روزهای حضور به صورت دستی محاسبه می گردید اما امروزه با استفاده از دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی ترددها بلافاصله به صورت آنلاین ثبت شده و بر روی سرور نگهداری می شود. حدود قیمت دستگاههای حضور و غیاب چینی از ۱.۵ تا ۲.۵ میلیون تغییر میکند. به کار بردن این روشها برای نسل جدید دستگاههای حضور و غیاب اثر انگشتی دیگر روش کارآمدی نیست. رابط کاربری این محصول فارسی است که دیگر نقطهی قوت T21F محسوب میشود. این کار با روشهای مختلفی انجام میشود اما معمولاً از یک شبکه عصبی دیگر برای انجام آن استفاده میشود.

 دستگاه حضور و غیاب رادن

دلایل بسیاری برای استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب در شرکت‌های مختلف وجود دارد، بیایید با هم تعدادی از این دلایل را که مدیران مجبور به استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب شده‌اند را با یکدیگر بررسی کنیم:

با استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب، حضور و غیاب کارمندان به دقت کنترل می‌شود و فرآیند حضور و غیاب به درستی و بدون خطا صورت می‌پذیرد.

محاسبه‌ی حقوق و مزایای کارکنان با سرعت بیشتری انجام می‌پذیرد و احتمال خطا در آن به حداقل مقدار ممکن خود می‌رسد.

احتمال تقلب و شانه خالی کردن کارمندان از زیر کار، بسیار کم می‌شود و با به کار بردن سیستم‌های حضور و غیاب بیومتریک، به حداقل مقدار خود می‌رسد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فواید استفاده از گیت ورود و خروج در باشگاه رپورت
یک شنبه 29 تير 1399 ساعت 16:46 | بازدید : 161 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

 

این تفاوت ها می توانند در زمینه کیفیت تصویر، میزان در هم ریختگی پشت زمینه، تغییرات تصاویری که باید تشخیص داده شود، در دسترس بودن یک معیار خوب برای تشخیص یا مطابقت تصاویر موجود با تصویر مورد نظر باشند. پس از پر شدن حافظه دستگاه باید تمامی این داده ها را که شامل اطلاعات تردد پرسنل است را حذف کرد تا دستگاه کار خود را از سر بگیرد. اگر سازمانی به دلیل ارزان بودن این دستگاه را خریداری نماید و پس از مدتی به تعداد بالای ۱۰۰۰ نفر پرسنل برسد، دیگر نمی تواند برای پرسنل جدید از این دستگاه استفاده نماید. اگر از او قدردانی نشود، قهر نمیکند چون او با انگیزهای مستقل و درونی خوب کار میکند و برای اینکه خوب کار میکند، نیازی به تشویق ندارد. اما امروزه با دستگاه های حضورغیاب جدید، شما حتما باید اثر انگشت خود را بر روی دستگاه قرار دهید تا صحت ورود شما به اداره و یا آن محیط آشکار شود. به طور کلی نور محیط کار معمولی بین ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ لوکس است، پس باید دستگاهی را انتخاب کرد که توانایی شدت نور بالای ۸۰۰۰ لوکس را داشته باشد. 29. در این فرم، از لیست روزهای هفته، روز «سه شنبه» را انتخاب نمایید.



    • پنجشنبه- موظفی از ساعت 8:00 تا ساعت 12:00



    • با اجرای فایل Setup ، برنامه را نصب کنید



    • 1 ماه و 7 روز پیش



    • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید



    • ایجاد یک فایل اکسل برای اطلاعات کارکنان



    • کنترل مانده مرخصی و تعیین شرایط انتقال در دوره و سال



    • 2دستگاه حضور و غیاب فراافزار مدل FARA AF_100




 

همچنین می توانند تقلب در حضور و غیاب را کاهش دهند، امنیت را افزایش دهند، شفافیت کار را حفظ کنند. در مجموعه های کاری مختلف حضور و غیاب به عنوان روشی برای افزایش بازده کاری و جلوگیری از تاخیر ورود کارمندان به محل کار صورت می گیرد. Yurii Holuzynets مدیرعامل شرکتRiddletag اظهار داشت: استفاده از دستگاه های تشخیص چهره سبب می شود تا مسافران به عبور از گیت ها سرعت بخشیده و همچنین از کلاهبرداری مالی جلوگیری کنند. اما از آنجا که روی لیزر موهای زائد حساسیت زیادی داشتم و نمیخواستم که هزینه ی الکی بدهم، تصمیم گرفتم تا قبل از هر چیزی در مورد دستگاه لیزر و بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران تحقیق کنم. این مسئله بارها و بارها توسط کاربران زیادی که از نوکیا ۶٫۱ پلاس استفاده میکردند، مطرح شد. 1. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.2. در بریتانیا هیچ قانون خاصی وجود ندارد که اختیار استفاده از تشخیص چهره را به پلیس بدهد و هیچ سیاست دولتی درباره استفاده از آن وجود ندارد.

 

بعلاوه اين اطمينان براي پرسنل حاصل مي شود که به هيچ عنوان حقي از آنها ضايع نشده و کليه حسابرسي ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم صورت مي گيرد. چگونه اثر انگشت را در دستگاه ثبت کنیم ؟ فقط کافی است مراحل نصب را تا انتها ادامه بدید. در هنگام قطع جریان برق ، باطری قابل شارژ تا حدود ۵ ساعت امکان استفاده از دستگاه را فراهم می کند. در نهایت با توجه به اولویت های خود مانند سرعت تشخیص بالا، امکانات کامل و مجهز بودن، الگوریتم های تشخیص قوی و مواردی از این قبیل، می­ توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این دستگاه حضور و غیاب برای سازمان ها و شرکت های بزرگ انتخاب خوبی به حساب می اید. جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت و محصولات در کانال تلگرام افق عضو شوید. کمپانی سامسونگ دو سال پیش برای اولین بار از این قابلیت رونمایی کرد. این دستگاه حضور و غیاب قابلیت نمایش پیام های عمومی و شخصی و اسلایدر را هم دارا می باشد.

با خرید هر یک از دستگاه های حضور و غیاب از وبسایت دیاکالا , نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را به صورت رایگان از دیاکالا هدیه بگیرید . این دستگاه از نظر ظاهری بسار زیبا طراحی شده و از اسقامت بالایی برخوردار هست ، بخشی از دستگاه از متال و بخشی از طلق می باشد ، کلیه پورت های ارتباطی در این دستگاه وجود دارد. مشکل بانک اطلاعاتی نرم افزار حضور و غیاب برای مواقعی هست sql server بر روی سیستم شما نصب نشده است. اولین دوربین مدار بسته که در این قسمت برای شما معرفی می کنیم دوربین مدار بسته Nest Hello می باشد. همچنین دوربین Infra-red جهت تشخیص در محل های تاریک در این دستگاه تعبیه شده است. با توجه به جنس تفلون و طراحی ویژه دستگاه، گوشت به دستگاه نمیچسبد و کبابی یکدست و هم وزن خواهید داشت. این دستگاه با داشتن امکاناتی چون کارت - تشخیص چهره، این دستگاه را به سخت افزاری منحصر به فرد تبدیل ساخته است. این دستگاه دارای دو دوربین دید در شب با کیفیت بالاست که تصاویر شما را در خود ذخیره کرده و بر اساس فاصله دو چشم کمتر از 1 ثانیه شما را شناسایی می کند. یکی از مزایای مهم و چشمگیر دستگاه این است که کمتر از نیم ثانیه اثر انگشت فرد مربوطه را شناسایی و تشخیص می دهد که این نشان از سرعت بالای این دستگاه بوده است. مجهز به سی پی یو Multi-Bio CPU 800 MHz است که عمل شناسایی اثرانگشت - کارت- تشخیص چهره را با سرعتی کمتر از ۱ ثانیه انجام می دهد.

البته دقت کنید که سخت گیری را خیلی بیش از حد شدید نکنید تا کارمند شما از کار زده شود و بیش از اندازه تحت فشار باشد. گارانتی واقعی به شما این اعتماد را میدهد که آیا شما یک دستگاه با کیفیت با قیمت مناسب و طول عمر بالا خریداری کرده اید یا خیر ! پس قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب علاوه بر قیمت به عواملی چون گارانتی و خدمات پس از فروش توجه ویژه ای داشته باشید. در این صفحه خلاصه ای از ویژگی های هر دستگاه (برند ویردی) را می توانید مطالعه نمایید. اکنون نوبت نصب درایور مربوط به دستگاه خریداری شده است که می توانید درایور آن را از طریق این صفحه دریافت کنید. این دوربین مدار بسته  فروش اقساطی دستگاه حضور و غیاب نیز قابلیت تشخیص چهره دارد و شما به راحتی می توانید از این دوربین مدار بسته استفاده کنید. مجموعه بتن سرمد می تواند در رابطه با دستگاه جدول وت به شما اطلاعات دقیق تری را برساند.

در ابتدا برای نصب درایور واسط (میان افزار) دستگاه اخذ اثر انگشت در سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) ، فایل FingerPrintMiddlewareSetup را از صفحه زیر دریافت کنید. پس از دریافت این فایل ، روی آن کلیک کنید. پس از دریافت درایور مربوطه ، آن را به کمک برنامه WinRAR از حالت فشرده خارج کرده و سپس با اجرا کردن آن ، درایور مربوطه را نصب کنید. فروش ابزار، قیمت خرید RBC411 علف زن موتوری 40سی سی از فروشگاه ابزار آلات … کردن در ظرفی جداگانه ترکیب شود و پس ا استفاده بنزین دستگاه تخلیه گردد. این دستگاه علاوه بر ثبت ورود و خروج پرسنل قابلیت باز کردن درب را نیز دارد. بسیاری از اوقات، ما میتوانیم اشتها و ولع خوردن را بعد از هر وعدهی غذایی کنترل کنیم. یکی از محصولات حضور و غیاب مهرپردازش سیستم تشخیص چهره-28513 می باشد. دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره RF800 دارای دو سنسور تخصصی برای شناسایی اثر انگشت دارد.

دستگاه حضور و غیاب چیست؟
دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس، یک سیستم الکترونیکی مبتنی بر تکنولوژی است که از راه‌های مختلف وضعیت حضور یا عدم حضور افراد را در سازمان‌ها و مکان‌های مختلف تعییین می‌کند.

عملکرد برخی از این سیستم‌های حضور و غیاب با استفاده از کارت یا کد است و به راحتی فریب می‌خورد.

اما عملکرد بسیاری از آن‌ها بر مبنای ویژگی‌های بیومتریک هر شخص است و به این راحتی‌ها نمی‌توان آن‌ها را گول زد و سرشان کلاه گذاشت!

دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی و تشخیص چهره از جمله‌ی همین دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که نمی‌توان به این راحتی‌ها فریبشان داد و سرشان کلاه گذاشت.

البته در ادامه به شما خواهیم گفت که در صورت داشتن چه شرایطی شما مجبور به خرید دستگاه‌های کارتی هستید و اگر دستگاه‌های بیومتریک را خریداری کنید، بدجوری کلاه سرتان می‌رود و باید پول زیادی را پرداخت کنید!

 

 



:: برچسب‌ها: فروش اقساطی دستگاه حضور و غیاب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن
چهار شنبه 25 تير 1399 ساعت 9:52 | بازدید : 218 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

 

در نتیجه خواهید دید که با گذشت زمان یک نظم یک پارچه را در مجموعه ی خود برقرار کرده اید. تشخیص چهره احتمالاً یک روش بیومتریک می باشد که برای شناسایی افراد عمدتاً از طریق چهره هایشان بکار برده می شود. در مرحله بعد از این مشخصه ها به منظور تشخیص ویژگی های برجسته کننده سطح چهره مانند تشخیص مرزهای چشم ها، بینی و چانه و… استفاده می شود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ این فایل ورد برای مدارس به راحتی قابل استفاده می باشد. لذا الگوی کاری تعریف شده تا قبل از تخصیص قابل ویرایش می باشد. ولی سایر وسایل نقلیه شامل انواع خودروهای سبک و ماشین های سنگین که به صورت عمومی و یا شخصی مورد استفاده قرار میگیرند از فضاهای محدود شهری و بین شهری زمینی برای تردد خود استفاده می نمایند. به غیر از تشخیص چهره این دوربین های هوشمند می توانند پلاک ماشین ها را نیز به راحتی شناسایی و ثبت کنند. شکل 1 لیست الگو(های) کاری سازمان را نشان می دهد. در صورتی که قابلیت چند سازمانی خریداری شده باشد، الگوهای کاری به تفکیک سازمان و تعداد الگو(های) کاری هر سازمان لیست خواهند شد. سامانه حضور و غیاب تحت وب قابلیت مشاهده اطلاعات را از طریق اینترنت به کاربران می دهد و باعث کاهش زمان استفاده و کاهش هزینه ها در سازمان می شود.

با انتخاب گزینه «هفتگی»، هفت روز هفته به عنوان روزهای کاری در الگوی کاری بهترین دستگاه حضور غیاب مورد نظر نمایش داده می شود. توجه نمایید پس از هر مرحله تعیین بازه کاری، نمای گرافیکی نمایش داده می شود. همچنین می تواند یک چهره را از طیف وسیعی از زاویه های دید ، از جمله نمای مستقیم و یا نیم رخ شناسایی کند. در کلیه این تکنیک ها سطح انگشت با قسمت خاصی از دستگاه در تماس قرار گرفته و تصویر اخذ می شود. نمونه تصویر گویا می باشد. سیستم حضور غیاب تلفنی و ثبت ساعت ورود خروج کارکنان راهکاری برای کنترل تردد کارمندان و ثبت زمان ورودی و خروج پرسنل می باشد. 60. در کادر مربوط به ساعت شروع بازه کاری مقدار «12:00» و در کادر مربوط به ساعت پایان مقدار «18:00» را وارد نمایید. نوع بازه کاری «اضافه کار اجباری» را انتخاب نمایید. در ادامه مرحله قبل، بنابر 24 ساعت شبانه روز، ساعت شروع این محدوده 00:00 و ساعت پایان را 7:00 وارد نمایید. در تعریف الگوی کاری هفتگی، روزهای هفته به عنوان روزکاری، از ساعت 00:00 بامداد تا ساعت 23:59، لیست شده و بخش روزکاری، غیرفعال خواهد بود.

این مطلب جرقه ی یک انفجار در تحقیقات تشخیص چهره بود. توصیه می شود قبل از شروع به تعریف الگوی کاری، مانند مثال فوق الگوی کاری سازمان خود را در یک برگه یادداشت کرده سپس اقدام به تعریف الگوی کاری نمایید. برای شروع بخشی از الگوی کاری نگهبانان را تعریف می کنیم. پنجره ای مشابه آنچه در تعریف الگوی کاری جدید معرفی شد، باز خواهد شد. با کلیک دکمه «ثبت»، در صورت معتبر بودن اطلاعات وارد شده، الگوی کاری جدید ذخیره شده و به فرم «الگوی کاری» بازمی گردیم. با کلیک بر دکمه «ثبت» اطلاعات روز کاری ذخیره شده و به فرم «الگوی کاری» و پیش نمایش محدوده تعیین شده به صورت شکل 12 بازمی گردیم. توجه: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. این «(:» خندانک تبسم است که نمایی مینیمالی از تبسم را ارائه میکند. جهت حذف یک بازه کاری، در بخش «بازه کاری» دکمه «-» را کلیک نمایید.

  • بیت ریت : ۳۲Kbps ∼۱۶Kbps
  • قابلیت نمایش تاریخ شمسی و میلادی
  • دستگاه های بیولوژیکی (اثر انگشت، اسکن شبکیه چشم)
  • مجهز به درگاه های ارتباطی Wiegand, USB,و TCP/IP
  • صفحه نمایش رنگی
  • (شناسایی از روی هندسه دست)
  • دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره

سابقه تخصیص یک الگوی کاری در «لیست الگوهای کاری» از ستون «تعداد گروه کاری» یا «تعداد کارکنان» که در حال حاضر از الگوی کاری استفاده می کنند، مشخص می گردد. این نرم افزار کار کاربر را آسان تر نیز می کند که دیگر نیاز به تایپ تکراری رمز برای ورود به ویندوز ندارد. این نوع دستگاه کنترل تردد به دلیل اینکه قیمت متوسطی دارد (گران تر از دستگاه کارتی و ارزان تر از دستگاه تشخیص چهره) مورد استقبال زیادی قرار می ­گیرد. قابلیت های متنوع نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را در جدول زیر ملاحظه کرده و با نسخه های پیشرفته تر مقایسه نمایید . دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی پیشگامان دارای انواع مختلفی است و دارای قابلیت های متفاوتی است. همچنین دارای رابط کاربری زیبا، جذاب، ساده و کاربرپسند است که همین ویژگی موجب شده تا استفاده از این نرم افزار حضور و غیاب بسیار ساده و آسان شود. شرکت مهندسی کسرا اکنون بیش از 800 مشتری در 20 استان کشور در حوزه های مختلف دولتی و خصوصی دارد و دارای 10 نماینده فعال در سراسر ایران است.

حوزه­ های کاربردی نرم افزار حضور و غیاب پیوست در برگیرنده مجموعه وسیعی از سازمان ها و موسسات خصوصی و عمومی همچون بیمارستانها، شرکتهای تولیدی صنعتی ، فنی و مهندسی و سازمان های دولتی می باشند. بدین ترتیب طبق شکل 7، با هربار کلیک دکمه «تکرار» یک کپی از چیدمان انواع بازه کاری روز «شنبه» به روز بعد تخصیص می یابد. بدین ترتیب الگوی کاری روز «شنبه» تکمیل خواهد شد.. همانطور که در مثال ذکر شده است، الگوی کاری روز «شنبه» در سایر روزهای هفته نیز تکرار می شود. بسیاری از سازمان ها برای تسهیل در حضور و غیاب از نرم افزارهای تحت وب استفاده می کنند. اعتبار اصلی داهوا کیفیت بالای آن است، اما شرکت های اصلی وارد کننده داهوا مانند فراگستر و ایران داهوا، این دوربین ها را به مدت 25 ماه ضمانت می کنند که نشان از اعتبار و کیفیت بالای محصولات آن دارد. تیم پشتیبانی سایت آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما می باشد. در واقع شما به کمک دستگاه حضور غیاب جهان گستر میتوانید وضعیت کاری کارمندان خود را، مستند کنید و بر عملکرد کلی سازمان نظارت داشته باشید.

معرفی دستگاه حضور غیاب
دستگاه حضور و غياب ، دستگاهی است که برای کنترل تردد کارمندان یک سازمان از آن استفاده می‌شود.
به وسیله‌ی دستگاه حضور غیاب، ساعات ورود و خروج کارمندان ثبت می‌شود و مدیر می‌تواند وضعیت مرخصی و اضافه کار آن‌ها را کنترل کند.
علاوه بر تمامی موارد بالا، دستگاه حضور غیاب حقوق کارمندان را هم بدون هیچ اشتباه و صرف هزینه‌ی اضافی محاسبه می‌کند.
پس دستگاه حضور غیاب می‌تواند بسیار برای سازمان شما مفید باشد و منافع بسیاری را برای سازمان شما به همراه بیاورد.
حالا همین دستگاه حضور غیاب عجیب و مفید، انواع مختلفی دارد که شما بسته به نوع کاربری سازمان و به تناسب نیازتان، باید یکی از بهترین انواع آن را انتخاب کنید.
در ادامه به طور خلاصه انواع دستگاه حضور غیاب را به همراه مزایا و معایب هر کدام به شما معرفی می‌کنیم.

منبع: https://www.tabnak.ir/fa/news/990483/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%D9%8A%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D9%88-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85

 



:: برچسب‌ها: دستگاه حضوز و غیاب , دستگاه ساعت زنی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
آیا کاخ سفید با استفاده از ویروس کرونا جنگ بیولوژیک به راه انداخته است؟
یک شنبه 11 اسفند 1398 ساعت 16:3 | بازدید : 586 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

دستیار ویژه رییس مجلس شورا ی اسلامی ایران در امور بین‌الملل جنگ بیولوژیک کاخ سفید علیه چین وروسیه توسط ویروس کرونا را محتمل دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، حسین امیرعبداللهیان در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: کرونا ویروس

"شاید سال‌ها بعد، روشن و افشاء شود که  جنگ بیولوژیک کاخ سفید علیه رقبای بزرگ جهانی آمریکا،  چین و روسیه بوده که علاوه بر بخش‌هایی از جهان، به مردم آمریکا هم سرایت کرد."

تاثیر ویروس کرونا بر رشد اقتصاد جهانی چقدر است؟
© FOTOLIA / ANDREY BURMAKIN

دیروز دکتر کیانوش جهانپور، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت ایران از افزایش تعداد مبتلایان ویروس کرونا در این کشور به 388 نفر خبر داده و  اعلام کرد 34 نفر از ایرانیان جان  خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده اند.

نوع جدید ویروس کرونا که شیوع آن ابتدا به عنوان نوع ناشناخته ای از ذات الریه (سینه پهلو) از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی در چین شروع شد، علاوه بر30 استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ایران، ژاپن، ایتالیا... نیز سرایت کرده است.

دوره نهفتگی این بیماری به طور متوسط حدود 7 روز است و علائم بیماری پس از گذشت این بازه زمانی در بدن فرد مبتلا ظاهر می‌شود. علائم شامل تب، بدن درد، گلو درد، سرفه، درد عضلات، آب ریزش بینی، سر درد است. برخی دچار علائم گوارشی مثل تهوع و اسهال می‌شوند. آنچه باعث نگرانی می‌شود این است که فرد دچار ذات الریه شود.

منبع: ir.sputniknews


|
امتیاز مطلب : 433
|
تعداد امتیازدهندگان : 138
|
مجموع امتیاز : 138
دستگاه کارت ساعت زنی :
شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 13:3 | بازدید : 582 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

2. مجددا همان فینگر پرینت را فشار دهید تا با نمایان شدن رنگ سبز چراغ ال ای دی، ثبت نام شما انجام شود. در مورد افرادی که انگشتان آنها بر اثر کار سایش پیدا کرده و خطوط اثر انگشت ایشان نمایان نیست چه راهکاری اندیشیده شده است ؟ این دستگاه، هنگام ثبت تردد شخص، عکس و مشخصات فرد مورد نظر را که قبلا روی حافظه ذخیره شده است را روی صفحه نمایش نشان می دهد. این دستگاه این امکان را دارد که پانصد چهره را در حافظه خود ذخیره نموده و ده هزار کارت را شناسایی کند. این قفل اثر انگشتی برای فرآیند آنلاک تنها 1 ثانیه شما را منتظر خواهد گذاشت به طوری که درصد خطای آن کمتر از 0.001٪ و نرخ تشخیص درست آن معیار 97.5٪ را به خود اختصاص داده است. 4. اگر چراغ چشمک زن سبز را مشاهده کردید یعنی ثبت اثر انگشت شما به عنوان سرپرست موفقت آمیز بوده ولی اگر با چشمک زن قرمز مواجه شدید یعنی فرآیند موفقیت آمیز نبوده است. 1. بعد از فرآیند آنلاک، انگشت خود را برای 8 ثانیه روی فینگر پرینت نگه دارید تا چراغ ال ای دی آبی شود.

اینجا



    • (شناسایی از طرق عنبیه چشم)



    • چا ب با هر نوع چاپگر



    • واریانس کوچکتر درون کلاسی



    • امکان انجام عملیات مانند تایید و رد در کارتابل



    • فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید



    • مشاهده لحظه ای تعداد خودروهای موجود در پارکینگ



    • 10-9 ضوابط ويژه ماموريت خارج از كشور




جالب است بدانید دستگاههای حضور و غیاب کارتی، بلافاصله بعد از شیوهی حضور و غیاب پانچی (در مقالهی دستگاههای حضور و غیاب کارتی به تفصیل دربارهی این روش توضیح دادهایم. حال که با این فناوری جالب تا حدودی آشنا شدید، خوب است از محدودیت های آن نیز بدانید. یکی از تجهیزات کنترلی و ارائه خدمات سیستم پارکینگ هوشمند جهان گستر، دستگاه پیشرفته و تمام اتوماتیک پارتیک است که قابلیت های فراوانی را عرضه می نماید. این دستگاه تشخیص چهره مانند بقیه دستگاه های تشخیص چهره تولید جهان گستر، قابلیت کنترل راه بند و درب های برقی را دارد. متاسفانه سارقان همیشه راه حلی برای باز کردن قفل آویزها پیدا میکنند اما قفل اثرانگشتی شیائومی، هر گونه مسیر نفوذ سارقان را سد کرده است. می توان گفت که حتی اگر محصولی را رایگان هم دریافت کرده باشید و این محصول گارانتی خوبی نداشته باشد باز هم شما ضرر کرده اید. اگر قسمت مورد نظر در بخش احکام کاری برای یکی از پرسنل مورد استفاده قرار گرفته شده باشد، امکان حذف آن قسمت وجود ندارد.

باسلام-در خصوص اخذ اسناد زندانیان در محل زندان و یا اخذ امضای متعاملین بیمار در منزل با حضور نماینده دادستان باعنایت به عدم امکان اسکن نمودن اثر انگشت امضا کننده رویه به چه صورت خواهد بود؟ محل نصب نباید در محل عبور آب یا باغچه باشد. به این ترتیب، این دستگاه می تواند تقریباً در همه شرایط آب و هوایی ایران، به راحتی کار کند. با بزرگتر شدن مجموعه و افزایش تعداد پرسنل، کنترل آنها دشوار تر می شود و برای این منظور راه کار مناسب با شرایط پیش رو لازم و ضروری امی باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش تجهیزات یا نصب و راه اندازی دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار های مربوطه در مشهد با ما تماس بگیرید. به منظور سهولت مشتریان، در بسیاری از استان های کشور مراکز فروش دستگاه اسکنر اثر انگشت فوترونیک (کارتخوان و بدون کارتخوان) راه اندازی شد. استفاده ازسیستم های یکپارچه منابع سازمانی که قادراست اطلاعات را ازبخش های مختلف به صورت به هنگام دریافت واستفاده کند، بسیاری ازخطاهای ورود داده هاراکاهش می دهد. سیستم های اکسس کنترل بسیاری برای این منظور طراحی و ساخته شده اند که هم قابلیت حضور و غیاب کارمندان را داشته و هم قادر به شناسایی پرسنل با روش های مختلف روز دنیا هستند.

این روش مدت زمان بیشتری از وقت کارمندان را در هنگام ورود و خروج می گیرد. در سامانه حضور و غیاب اتنسی کليه عمليات مربوط به ورود و خروج کارکنان، مرخصی ها، ماموريت ها، اضافهکاری، شيفت ها، تقويمکاری و کارکرد کارکنان ثبت شده و قابل بازيابی است. آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به کرج کمتر است؟ آیادر تهران قیمت دستگاه حضور و غیاب نسبت به مشهد کمتر است؟ ضمنا دستگاه ها در این سیستم حضور و غیاب نیز نیاز به ناظر دارند چون همان مشکل ثبت تردد متقلبانه در این دستگاه ها وجود دارد. در مجموع 9 دسته به صورت 0، 20، 40،… و 160 درجه وجود دارند. به دلیل تماس فیزیکی کارکنان و دستگاه، این احتمال وجود دارد که آلودگی و باکتری و میکروب از طریق لمس دست و سنسور توسط اثر انگشت از روی سنسور به فرد ثالثی منتقل و دچار مشکلاتی شود. علاوه بر این، دمنوش گیاه پنج انگشت یک درمان خانگی موثر برای حل مشکلات مختلف سلامتی است از جمله اختلالات قاعدگی، علائم یائسگی، PMS(اختلال پیش از قاعدگی)، گرگرفتگی، درد پستان (در اثر لمس)، کاهش تولید شیر و ناباروری. پس از نوشیدن دمنوش گیاه پنج انگشت، سطح پرولاکتین در بدن زنان شیرده افزایش مییابد.


|
امتیاز مطلب : 349
|
تعداد امتیازدهندگان : 115
|
مجموع امتیاز : 115
دستگاه حضور و غیاب کارتی
شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 11:21 | بازدید : 592 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

امکانش خیلی کم است که شرکت های تولید کننده ماشین آلات خوراک دام طیور و ماهی اقدام به انتشار لیست قیمت دستگاه پلت دان مرغ بصورت انلاین نماید. آجر دو طرفه ماشین سنگ زنیتولید کننده سنگ شکن. سنگ شکن باریت و ماشین آلات سنگ زنی تامین کنندگان . این دوربین ها به راحتی می توانند امنیت مالی و امنیت جانی افراد را تامین کنند و باعث راحتی خیال شما شوند. توپ های تجاری و ماشین آلات سنگ زنی و حد, ماشین آلات مصالح تامین کنندگان, چکش سنگ شکن . سنگ زنی تولید آسیاب برای رنگبیشتر بدانید سنگ زنی تولید آسیاب برای, watery 'گندم آبی توسعه سطح,, آبی نشستند ملخ',blue 'شهر اولین زنی . خرید دستگاه تولید پلت دام و یونجه به قیمت کارخانه توسط این مجموعه صورت می پذیرد. بهترین دستگاه حضور غیاب اثر انگشتی گروه مهرپردازش در مدلهای مختلف در بازار عرضه می گردد این دستگاهها قابلیت اثر انگشت - کارت بدون تماس - کد را داشته و در چندین مدل مختلف عرضه می گردد.

بخوانید

  • عملیات فیلترینگ جهت حذف نویز
  • تومور یا بیماری های غده فوق کلیه
  • قابلیت تست قسمتهای مختلف دستگاه توسط خود دستگاه
  • شناخت نرم افزارهای متصل به دستگاه
  • امکان مشاهده احکام پرسنل زیر مجموعه
  • امکان لو رفتن مانند کد یا رمز در آن وجود ندارد

فضای قرارگیری اثرانگشت به گونه ای طراحی شده تا به راحتی امکان گذاشتن و برداشتن انگشت فراهم شود. این دستگاه علاوه بر تشخیص چهره، امکان استفاده از اثر انگشت، رمز ورود و کارت هوشمند را نیز برای تشخیص هویت فراهم آورده است. بنابراین مصرف خوراك به صورت پلت مواد مغذي مورد نياز را فراهم مي­نمايد. زمان مورد نیاز برای مصرف خوراك را كاهش مي­دهد كه اين امر بخصوص در مناطق گرمسيري حائز اهميت است. بطور كلي ميزان پرت و ضايعات را تا 10% كاهش مي­دهد. همه شرکتها و سازمانها از تعداد کارکنان یکسان استفاده نمیکنند و با توجه به حجم کار و فعالیت آنها، ممکن است تعداد کارکنان از چند نفر تا چند صد نفر تغییر کند. پارسکدرز با استفاده از سیستم مالی گروگذاری وجه امنیت مالی طرفین را تضمین می کند. این دادهها را میتوان از سرور حضور و غیاب استخراج کرد و به طور مستقیم به معاونت مالی ارسال نمود.

اگر در اطراف خانه شما اشیا یا وسایلی وجود داشته باشد این دوربین ها می توانند تصاویر را برای شما ثبت کنند و به عنوان هشدار به گوشی همراه شما ارسال کنند. این افراد بر این معتقد هستند که این کار به حریم شخصی آن ها صدمه می زند. اندازه مناسب دستگاه، آن را برای نصب در محیط های اداری و روی گیت تردد مناسب کرده است. در اکثر کسب و کارهای کوچک نیازی به امکانات اضافی همچون کنترل تردد (Access Control) مانند انواع درب, گیت, راه بند نیست. جهادگری فقط مربوط به رفع محرومیتها و دفاع از مظلومیتها نیست. در اینجا شما تنظیمات زیادی را پیدا نخواهید کرد، فقط حداقل لازم است. این روش علاوه بر سرعت و دقت، تنها روی پوست قابل اجراست و استفاده از قالبهای رایج برای دور زدن و هک این روش ، تقریباً غیر ممکن است. در این پروژه از ماژول RFID استفاده شده است، اما از ماژول NFC نیز می توان استفاده کرد. این داده ها از طریق نرم افزار می توانند به صورت یکپارچه به سیستم های حقوق و دستمزد مرتبط شده و به صورت اتوماتیک به آنها منتقل شوند.

در صورتی قابی توسط عامل تشخیص داده شده است به عنوان چهره در نظر گرفته میشود که قاب مورد نظر بیشتر از میزان خاصی از چهرهی فرد را پوشش دهد. ❇ کارمند می تواند در صورتی که ورود و خروج خود را فراموش کرد، به مدیر خود خبر دهد و در نرم افزار حضور غیاب دینگ درخواست ورود و خروج بدهد. بنابراین بهترین راه جهت اطلاع از قیمت این وسیله و دیگر قطعات یدکی پرس پلت تماس با واحد فروش شرکت دومیشا می باشد. هر کاربر می تواند بدون مراجعه به واحد حضور و غیاب و از پشت کامپیوتر خود بسته به سطح دسترسی تعریف شده برای وی از وضعیت حضور و غیاب خود در بازه های زمانی مختلف آگاهی یابد. خط تولید آشنایی با بسته بندی خشکبار در 13 اسلاید به همراه توضیحات و تصاویر جذاب و مرتبط با . دستگاه حامل سوپرت در شکل نمایشی با رنگ زرد مشخص شدهاست که سوپرت عرضی و قلم گیر و رنده تراش در روی آن بسته میشود. پس از تغییر شکل عکسها به یک بردار, اندازه ی ماتریس شامل بردارها, n∗xy خواهد بود.


|
امتیاز مطلب : 440
|
تعداد امتیازدهندگان : 153
|
مجموع امتیاز : 153
سنسور تشخیص چهره ؛ امنیت بی نهایت
پنج شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 12:2 | بازدید : 651 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

تلفن داخلي به منظور ارتباط با آيفون دستگاه مورد استفاده قرار مي گيرد. به منظور انتقال اطلاعات در اين حالت دستگاه از طريق کابل شبکه (Lan / Wireless Lan) به سرور و يا کامپيوتر به صورت موقت متصل مي شود و اطلاعات تردد موجود در آن تخليه مي شود. این دستگاه حضور و غیاب قادر است تا 500 اثر انگشت و 500 کارت را در حافظه خود ذخیره نماید، گفتنی است ظرفیت تردد برای این محصول 50000 بار تعریف شده است. در مورد حافظه این محصول نیز باید به32MB Flash و 8MB RAM اشاره داشت. همچنين امکان اتصال موقت دستگاه به کامپيوتر از طريق پورتهاي RS232 ، RS485 ، USB و يا انتقال اطلاعات به وسيله USB Flash Memory وجود دارد. ابتدا می بایست دستگاه گشت زنی را بر روی پایه شارژ قرار دهید و سپی از طریق کابل USB دستگاه را به کامپیوتر متصل نمایید. دستگاه حضور و غیاب بارکدی :این دستگاه حضور و غیاب ساده ترین مدل از دستگاههای حضور و غیاب می باشد وجهت مراکزی که تعداد پرسنل کمی دارند مورد استفاده قرار می گیرد. 4- با يكنواخت بودن ميزان رطوبت گندم تنظيم والسها راحتتر بوده و كمتر احتياج به دستكاري و تنظيم مكرر دارند. واحد تنظيم كننده مقدار آب: اين دستگاه در مسير لوله ورودي آب به مارپيچ يا هم زن نصب ميگردد. نمزن اتوماتيك مقدار آب لازمه جهت رسيدن به رطوبت دلخواه را بصورت تمام اتوماتيك تنظيم مينمايد.

کلیک کنید

 

دستگاه Secure-IO يک مکمل امنيتي جهت ارتقاي سطح امنيتي سيستم هاي کنترل تردد است. کلیه دستگاههای حضور و غیاب و کنترل تردد کارابان به همراه یک نسخه نرم افزار حضور و غیاب رایگان و یک نسخه نرم افزار حقوق و دستمزد پایه رایگان ارائه می شوند. Oct 15, 2015 - ساخت دستگاه های صنعتی و سیستم های مکانیکی و اتوماتیک و … ساخت انواع دستگاههای خطوط تولید جعبه کیک شیرینی پذیرفته می شود. امروزه همهی سازمانها، برای کنترل ساعات ورود و خروج، درخواست مرخصی و کنترل تردد کارمندان خود، به استفاده از دستگاههای حضور و غیاب روی آوردهاند. باتری در زمان قطع برق، برق مورد نیاز دستگاه را تامین می کند تا ورود خروج کارکنان با مشکل مواجه نشود. 2 سخنگوی … به همراه باطری UPS (با توان 6 تا 8 ساعت در زمان قطع برق). شرکت علم وصنعت، تولید کننده انواع ساعت حضوروغیاب ،ساعت،،نرم افزار ،ساعت های حضور … پس از تکمیل ثبت نام استفاده از پشتیبانی آنلاین امکان پذیر میباشد.

 



    • 6 ساعت پیش



    • On gait a biometric:progress and prospect



    • پسورد خود را وارد نمایید



    • هزینه دوربین مدار بسته با قابلیت تشخیص چهره



    • تقویم : شمسی | میلادی



    • ساعت شروع کوچکتر از ساعت پایان باشد



    • "Pregnancy and Conception." WebMD. WebMD, n.d. Web. 5 Feb. 2017

 



از خصوصیات جالب توجه این محصول این که با دارا بودن منوی فارسی، تقویم شمسی و قابلیت نمایش نام پرسنل به فارسی برای استفاده ایرانیان نیز به طور مناسبی آماده شده است، به اضافه اینکه دارای سخنگوی فارسی نیز هست. توضیحات: نوع دستگاه (نام):دستگاه های تولید لیوان کاغذی نو یا دست دوم مارک دستگاه: … … تعمیر و نگهداری دستگاه لیوان کاغذی نصب و راه اندازی انواع دستگاه های تو. Jun 20, 2015 - سرمایه مورد نیاز و تعیین هزینه راه اندازی خط تولید درب و پنجره های upvc و آلومینیوم. Oct 17, 2015 - به گزارش سلام کمیجان، حمایت از کارگاه های تولید. کاربرد: در سالن های مطالعه کارگاه های صنعتی افرادی که با دستگاه های پر سر و صدا کار می کنند همانطور . به طور ویژه Veritime داده های غیبت را از Aesop می گیرد و مستقیما در برنامه کاری کارمندان اعمال میکند. اما در حالت اپلیکیشن، نحوه حضور و غیاب با استفاده از جی پی اس گوشی انجام می گردد.

این فرآیند تا حد زیادی شبیه به Face ID اپل است اما در ابعادی گستردهتر انجام میگیرد. در هنگام قطع جريان برق ، باطري قابل شارژ تا حدود 5 ساعت امکان استفاده از دستگاه را فراهم مي کند. با این وجود هرچه قیمتدستگاه حضور و غیاب بالاتر رود و شانس گرفتن خروجی را به مدیران یک شرکت فراهم کند، به طور قطع مشکلی با افزایش قیمتها نخواهند داشت. این دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی بعد پنجم دارای صفحه نمایش 2.8 اینچی رنگی است. دارای فرمرهای متنوع ، هم از لحاظ تعداد در قالب و هم از نظر اندازه. در خط اول با استفاده از تابع imread، فایل عکس مورد نظر را بارگذاری کرده و در قالب یک ماتریس 3 بعدی داخل متغییر image قرار میدهیم. نیمه هیدرولیک و تمام هیدرولیک تولید کننده انواع قالب وسمبه برای دستگاه بلوک زن و جدول زن به سفارش مشتری تولید کننده انواع میکسر بلوک .


|
امتیاز مطلب : 458
|
تعداد امتیازدهندگان : 154
|
مجموع امتیاز : 154
تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب
پنج شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 11:29 | بازدید : 588 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

فرض کنید میخواهیم ویژگیهای مستطیلی را در یک پیکسل مفروض با مختصات x و y محاسبه کنیم. به هر اندازه تعداد پرسنل در یک مجموعه زیاد باشد بررسی و مهم بودن این مورد بیشتر به چشم می خورد. بعد از ۳۰۰ میلی ثانیه از اعمال تحریک افزایش دمایی اطراف چشم و کاهش دما در گونه ها ثبت شد. پیام هشدار نمایش داده خواهد شد که در صورت اطمینان از حذف الگوی کاری مورد نظر، دکمه «بلی» را کلیک نمایید. مسلمأ وجود این قابلیت بسیار کاربردی باعث می شود یک سری از عملیات اضافی و هزینه بر مثل نامه نگاری های درون سازمانی، تماس های تلفنی و … حذف شوند. جهت حذف الگوی کاری تخصیص داده شده، الگوی مورد نظر را انتخاب کرده و دکمه «حذف» را کلیک نمایید. جهت استفاده از خدمات ویژه و دانلود فایل ها لازم است در جامعه اکسل ایرانیان عضویت داشته باشید. معمولا حتی اطلاعات مربوط به حضور و غیاب کارمندان و پرسنل بر روی حقوق دریافتی آن ها تاثیر گذار است.

منابع

مثلا اگر شما دارای 500 نفر پرسنل هستید و دستگاه حضور و غیاب شما ظرفیت 10.000 تردد را دارد. اگر مجموعه ای در چند مکان مختلف واقع شده و یا مکان دفتر و کارگاه آن به صورت جدا از هم است، باید سیستم حضور و غیاب پیشرفته ای که قابلیت پوشش چند موقعیت مکانی را دارد تهیه کند. اگر سازمانی تعداد کارکنان زیادی دارد، باید از یک سیستم پیشرفته با امکانات فراوان که البته مستلزم صرف هزینه بالاتری می باشد، استفاده کند. به طور کلی نرم افزارهای تحت ویندوز در نسخه های متفاوتی از جمله پایه، پیشرفته و تحت شبکه وجود دارند که هر نسخه قابلیت های متفاوتی از نرم افزار را در اختیار مشتریان قرار می دهد. دستگاه حضور و غیاب دستگاهی است که برای ثبت ورود و خروج مورد استفاده قرار میگیرد . یکی از رایج ترین روش های حضور و غیاب مخصوصا در ادارات و شرکت ها، حضور غیاب اثر انگشتی است.

5 فوریه 2018 … برای ثبت حضور و غیاب پرسنل و نیروهای کار می توان به روش دستی و سنتی و هم به … دستگاههای ساعت زنی یک ابزار الکترونیکی برای ثبت ورود و خروج …. دستگاه حضور و غیاب بیومتریک به یک سنسور الکترونیک برای ثبت تصویر دیجیتالی الگوی اثر انگشت وابسته است. سبد خریدتان خالی است. جالب است بدانید دستگاه حضور و غیاب کارتی V-800 این قابلیت را دارد که با توجه به نیازهای مشتری شبیهسازی شود. در انتخاب سیستم حضور و غیاب مناسب، تعدد مکان های یک مجموعه بسیار مهم است. ابعاد دستگاه حضور غیاب RF500 برابر با ۲۸۲ × ۸۵ × ۴۰ میلی متر است. خوشبختانه نرم افزارها و سخت افزارهایی مانند دستگاه حضور غیاب می توانند بسیاری از این مشکلات را از بین ببرند. به وسیله این نرم افزار می توان برنامه کاری و تایم کاری اعلام کرد. درست چنین کاری را می توانید از طریق دستگاه های ردیاب جی پی اس ردیابان که برای افرادی که امکان نصب برنامه نرم افزاری روی گوشی خود ندارند، نیز انجام دهید.

  • امکان اضافه کردن ورود خروج به صورت دستی
  • تعریف کالاها از داخل فایل Excel
  • محدوده مجاز اضافه کار آخر وقت از ساعت 16:00 تا ساعت 20:00
  • On gait a biometric:progress and prospect
  • صدا : پیغام فارسی در هنگام ورود و خروج
  • امکان راسگیری فاکتورهای هر مشتری

مجموعه هایی که نمی توانند نیرویی برای کار با نرم افزار حضور و غیاب تأمین کنند بهتر است از نسخه تحت وب استفاده کنند. یکی از قابلیت های این نرم افزار امکان حضور و غیاب با جی پی اس و حضور و غیاب از طریق فعالیت کارمندان با سیستم کامپیوتری خود است. از دیگر امکانات نسخه ویندوزی نرم افزار امکان ایجاد شیفت های کاری متعدد و گنجاندن آن ها در تقویم کاری پرسنل است. این بار محصول جدید را به بازار معرفی می کند که نام آن G3 Plus است. پروژه طراحی دستگاه حضور و غیاب با هدف بهبود عملکرد دستگاه، افزایش زیبایی و جدابیت بصری نسبت به نمونههای موجود و قابلیت رقابت با نمونههای داخلی و خارجی موجود در بازار در استودیو طراحی ایکاس انجام شد. یک نرم افزار تحت وب کارآمد باید امکان ارتباط با اکثر دستگاه های ساعت زنی و حضور و غیاب معتبر داخلی و خارجی موجود در بازار را داشته باشد. البته ما در این مقاله سعی داریم ویژگی ها و قابلیت های کامل ترین نسخه از نرم افزار تحت ویندوز را بررسی و عنوان کنیم.

ما در این مقاله سعی داریم شما را در این امر مهم یاری کنیم و نکاتی را به شما ارائه کنیم تا بتوانید برای سازمان و یا شرکت خودتان بهترین نرم افزار حضور و غیاب را خریداری کنید. اگر مسئولین سازمان و یا شرکتی تخصص و اطلاعات کافی در مورد نرم افزارهای حضور و غیاب مناسب کسب و کارشان را نداشته باشند، انتخاب بهترین نرم افزار حضور و غیاب برای آنها مشکل خواهد شد. از نظر اقتصادی با استفاده از سیستم های حضور و غیاب هزینه های اضافی برای هر کارمند بشدت کاهش می یابد. مسلمأ پیگیری زمان تردد پرسنل موجب می شود تا مدیران هر مجموعه بتوانند میزان تعهد کارکنان را نسبت به کار خود بسنجند و سیاست های کاری خود را بر اساس تعداد روزهای کاری کارمندان پیاده کنند. این سیستم دارای محاسبات کاربردی میزان کارکرد پرسنل است که برای محل های کوچک و متوسط بسیار مناسب است.


|
امتیاز مطلب : 478
|
تعداد امتیازدهندگان : 160
|
مجموع امتیاز : 160
تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب
سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 13:57 | بازدید : 583 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

این اطلاعات با مشخصات پرسنل مورد نظر ذخیره میشود. برای استفاده از این سیستم، فرد در جلوی دوربین قرار میگیرد و اطلاعات چشم او با اطلاعات ذخیره شده در سیستم مقایسه شده و فرآیند تأیید هویت و ثبت زمان تردد انجام میگیرد. بطور کلی، استفاده از روش های احراز هویت مبتنی بر ویژگی های بیومتریک، در مقایسه با سایر روش های مرسوم همانند استفاده از نیروی انسانی، درصد خطای بسیار پایین و یا حتی صفر دارد. این روش اندکی شبیه سونوگرافی است. ورودی این دستگاهها شامل یک صفحه کلید عددی یا حروف است که امکان ورود رمز به شکل عددی یا حروف و یا ترکیبی را فراهم میکند. این دستگاهها دارای یک سیستم ورودی هستند که امکان ورود اطلاعات را به ما میدهد. 5.محیط کاربری آسان و ساده را در اختیار کاربران قرار میدهد. به این ترتیب حتی زمانی که برق قطع است ، باز هم کاربران می توانند از این دستگاه استفاده کنند. همچنین برای مراکزی که به دلیل فعالیتی که انجام می دهند امکان آسیب دیدن اثر انگشت پرسنل در آنها بالاست بهتر است که از دستگاه تشخیص چهره استفاده کنند.

کلیک کنید

با توجه به اینکه اثر انگشت در افراد مختلف متفاوت است، سطح امنیت دستگاه اثر انگشت خوان بسیار بالاست و امکان تقلب در نتایج آن وجود ندارد. شما همچنین میتوانید علاوه بر نوشیدن دمنوش گیاه پنج انگشت ۳۰۰ میلیگرم از عصارهی این گیاه دارویی را برای از بین بردن حساسیت پستانها مصرف کنید. همچنین از طریق آی پی می توانید در نرم افزار حضور و غیاب تخلیه اطلاعات دستگاه حضورغیاب خودرا انجام دهید و اقدام به گزارشگیری نمایید. دستگاه RF620 جزء دستگاه های تشخیص چهره شرکت جهان گستر است که علاوه بر قابلیت تشخیص چهره می تواند از طریق کارت بدون تماس و کد پرسنلی، ثبت حضور و غیاب انجام دهد. این دستگاه جهت بعضی از مراکز که قصد دارند ویروس از طریق اثرانگشت منتقل نشود فوق العاده مناسب می باشد. دستگاه رولت زن جهت تولید رنج وسیعی از محصولات که دارای خمیرهای لطیف و سبک شامل کیک اسفنجی، مافین، رولت، تخته ای، تیتابی، لطیفه می باشند طراحی شده است.

 

Guarantee دستگاه حضور و غیاب FC-2500 از جدیدترین ورژن الگوریتم تشخیص چهره دنیا استفاده می کند. دستگاه حضور و غیاب شامل یک سیستم فیزیکی و کامپیوتری است که امکان ثبت زمان ورود و خروج پرسنل به یک سازمان یا اداره را فراهم میکند. بعد از نزدیک شدن فرد برای ثبت ورود یا ثبت زمان خروج خود به دستگاه، مجدداً اطلاعات هویتی او گرفته میشود و این اطلاعات به اطلاعات رمزنگاری شده تبدیل شده و با محتویات ذخیره شده در روزهای اولیه مقایسه میشود. مقایسه می کردند تا بدانند چه افرادی حاضر و چه افرادی غایب هستند. در این نوع از کاربردها ، عکس موجود بر روی کارت (و یا معادل کد شده آن) باید با تصویری که در همان لحظه از شخص دریافت می شود ، مقایسه شود. سیستم هوشمند دستگاه این اطلاعات را آنالیز کرده و اطلاعات تصویری را به اطلاعات رمزنگاری شده در حافظه دستگاه تبدیل میکند. دستگاه حضور غیاب مدل RADEN دارای حافظه ای با ظرفیت ثبت رکورد های نامحدود است.



    • سپس همان فینگر پرینت را 5 بار فشار دهید



    • امکان محاسبه اضافه کاری در روز تعطیل توافقی



    • 10-6 حكم ماموريت



    • روش های ارتباطی : usb | wifi | TCP/IP | Web Server



    • ناراحت بودن (Sad)



    • "Pregnancy and Conception." WebMD. WebMD, n.d. Web. 5 Feb. 2017



    • امکان تعریف شیفت های چرخشی

 



اگر اطلاعات جدید با اطلاعات قدیمی ثبت شده در حافظه سیستم حضور و غیاب مطابقت داشته باشند، فرآیند تأیید هویت انجام گرفته و زمان حضور و غیاب افراد ثبت میشود. سیستم WV-ASF900 در هر مجموعه ای که نیاز به اطلاعات دقیق در مورد افرادی که به فضاهای فیزیکی شما دسترسی دارند وجود داشته باشد مناسب است. بنابراین امکان استفاده چند باره از این دستگاهها وجود دارد و اگر شرکتی به سراغ گزینه خرید دستگاه حضور و غیاب دست دوم برود، معمولاً مشکل خاصی ایجاد نمیشود. بنابراین مشخص کردن یک معیار دقیق و ثابت برای بهترین دستگاههای حضور و غیاب چندان درست نیست و تنها میتواند چند معیار را برای آنها تعریف کرد. بنابراین میتوان گفت هیچ کاربرد قابل توجهی به جز مصارف نظامی نخواهد داشت. با توجه به مطالبی که در مورد نحوه عملکرددستگاه حضور و غیاب گفته شد، میبینیم که عملاً هیچ نیروی انسانی در انجام چنین کاری نقشی ندارد و تمامی مراحل توسط یک سیستم هوشمند انجام میشود.

یک الگوریتم به نام فریمورک شناسایی شیء Viola-Jones وجود دارد که شامل همه مراحل مورد نیاز برای شناسایی زنده چهره است. و ساز و کار ها را نداشته باشند،اما در عموم سیستم های حضور غیاب باشگاهی چنین قابلیت هایی وجود دارد. ثبت زمان بصورت خودکار و اتوماتیک از مولفه های اصلی یک سیستم حضور و غیاب باشگاهی است. در این نوع دستگاه ها هر فرد شاغل در سازمان یا شرکت یک رمز اختصاصی دارد که با ورود آن به دستگاه تردد خود را ثبت می کند. نقطه ی مورد نظر را می دهد. سنسور ثبت اثر انگشت این دستگاه ، نوری، ضد تقلب و ضد خش و محافظ سنسور می باشد. سرعت آن فوق العاده بالا و از اثر انگشت سریعتر می باشد. اين دستگاه داراي كارت خوان بدون تماس با تكنولوژي RFID با كيفيت و كارايي بسيار بالا مي باشد. هرکدام از این روشها دارای مزایا و معایب خاص خود است که به کیفیت بالا در کنترل تردد کمک میکند. و یا تمرینات بوده و همان اوایل ایده ی بررسی کنترل ورود و خروج شکل گرفت و به سرعت فراگیر شد.


|
امتیاز مطلب : 518
|
تعداد امتیازدهندگان : 167
|
مجموع امتیاز : 167
سیستم ورود و خروج و سیستم جامع کنترل تردد
سه شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 13:25 | بازدید : 585 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

راندمان کاری افزایش پیدا کرده. این موضوع پس از گرانی دلار و افزایش چند برابری قیمت ها اهمیت بیشتری نیز پیدا کرده است. استفاده از سیستم تکنولوژی تشخیص اثر انگشت زنده در دستگاه حضور و غیاب این امکان را به وجود می آورد که بتوان به سرعت با محصولات امنیتی سازگاری پیدا کرد. پس قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب علاوه بر قیمت به عواملی چون گارانتی و خدمات پس از فروش توجه ویژه ای داشته باشید. نکته قابل توجه در مورد انواع Barrier این که می توان آن را به سیستم های کنترل تردد متصل نمود. از نظر کارشناسان ایده برتر قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 با توجه به ویژگی های بسیار خوبی که دارد مقرون به صرفه می باشد. ارتباط TCP/IP اين مدل با كامپيوتر، علاوه بر استاندارد بودن، اين اطمينان را به شما می دهد كه مبادله اطلاعات بين كامپيوتر و دستگاه حضور و غياب، به سادگي و طی چند ثانيه انجام خواهد شد. علاوه بر برندهای خارجی، در چند سال اخیر دستگاه های حضور و غیاب ایرانی با قیمت های مناسب تر نیز به بازار آمده اند و برای برخی مشتریان می­ توانند گزینه مناسبی باشد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

وبسایت

 

کاربر گرامی برای اطلاع از قیمت و موجودی دستگاه حضور و غیاب آراز با ما تماس بگیرید. در صورتی كه تشخیص داده شود فعالیت های یك كاربر بر خلاف قوانین یا مصالح وبسایت بوده و هدف های تخریبی خاصی را دنبال میكند، حساب کاربر مسدود خواهد شد. زمان و مدت حضور کارکنان، کارمندان و حتی مدیران مجموعه ها بر اساس قوانین داخلی هر مجموعه تعیین میگردد. دستگاه حضور و غیاب UF100 جزو جدیدترین و کامل ترین دستگاه های حضور و غیاب می باشد. دستگاه حضور و غیاب UF100 سری جدید همین دستگاه ها با اندازه ی کوچک تر و در ظاهری شکیل می باشد که به سری UFace معروف هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید دستگاه حضور و غیاب فراتکنو F400 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. هزینه ی خرید، استفاده و پشتیبانی از دستگاه های حضور و غیاب سنتی زیاد است. البته از معایب اپ های اندرویدی با دستگاه می توان به هزینه بالای خرید دستگاه های حضور و غیاب اشاره کرد که به دلیل امنیت بالای آن ارزش صرف این هزینه را خواهد داشت. نرم افزار و دستگاه حضور و غیاب، دست سازمان های کوچک و بزرگ، چه صنعتی و یا اداری و حتی خدماتی را در رسیدن به یک برنامه ی جامع و کارآمد نیروی انسانی باز می کند. موارد مزاحم: همانطور که احتمالا بدانید استفاده از وسایلی مانند عینک آفتابی میتواند تشخیص چهره را با مشکل مواجه کند.

 

خروج با مراجعه به این دستگاه و با استفاده از ابزارهای مختلف مانند کارتهای هوشمند,اثرانگشت,اسکن چهره و… ورود و خروج خود را ثیت مینمایند. … افزودن به مقایسه · دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره و اثرانگشت مدل KTA-630 · نمایش سریع. طرز کار با این دستگاه به این صورت است که در ابتدای نصب دستگاه در سازمان، تمام کارکنان موظفند تا اثرانگشت خود را در سیستم دستگاه نصب کنند. کنترل تردد کارکنان متناسب با الزامات و ملاحظات تعیین شده در بخشهای مختلف یک شرکت براساس نوع کار و ماهیت امنیتی بخشها، دارای اهمیتی روز افزون است. که باعث ایجاد نظم در محیط کار و محاسبه دقیق ساعت کار و حقوق افراد می گردد. هر چه سامانه حضور و غیاب حاکم بر نرم افزاردستگاه حضور غیاب از ساختار بهینه تر، دقیق تر و سریع تری برخوردار باشد، می تواند فضای کارآمدتری به جهت برنامه ریزی نیروی انسانی تولید کند. چرا که هر سازمانی به جهت مدیریت منابع انسانی خود، نیازمند اطلاعات دقیق از شرایط حاکم بر پرسنل خود می باشد. بر این اساس محاسبه میزان کارکرد پرسنل به همراه دستمزد و میزان حقوق دریافتی به سهولت انجام می گیرد. نصب و راه اندازی سامانه دینگ آسان و راحت است و تنها چنددقیقه زمان شما را می گیرد.



    1. قابليت ذخيره سازي ۳,۰۰۰ اثر انگشت و ۱۰۰,۰۰۰ تردد



    1. 21دستگاه حضور غیاب پیشگامان ماندگار مدل دماوند



    1. محاسبه دقیق حقوق و دستمزد در کمترین زمان ممکن



    1. 7دستگاه حضور غیاب فرا افزار مدل Ac- 220



    1. سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل

 



تنظیمات این دستگاه ها با نرم افزار اختصاصی هر شرکت صورت می گیرد که به کامپیوتر نصب شده و دستگاه حضور و غیاب را قابل تنظیم می سازد. استفاده از سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ ساده است. امکان تقلب کارمندان شما در این سامانه وجود ندارد. مدیران به راحتی می توانند برای کارمندان خود ساعات کاری متنوع و شیفت های کاری گوناگون تعریف کنند. این دستگاه ها ممکن است گران قیمت باشند؛ اما لیبل زن دستی برای مکان هایی که حجم کاری کمتری دارند مانند انبارها و کارگاه های کوچک مناسب است. چت آنلاین … دستگاه علف زنی پشتی قیمت انواع تیغه های علف زن موتوری. زنی دستگاه بلوک زنی تولیدکننده بلوک زن بلوک زن ماشین بلوک زن. دستگاه بلوک زنی لیکا-پوكه ، پوکه معدنی ، پوکه ، پوکه معدنی قروه. دستگاه حضور و غیاب ، وسیله ای است که مدیران و صاحبان مشاغل و کسب و کارها توسط آن تردد پرسنل خود را کنترل می نمایند. دستگاه حضور و غياب كارابان مدل KTA-550 يك دستگاه حضور و غياب با الگوريتم تشخيص اثر انگشت پيشرفته جهت تشخيص سريع اثر انگشت در كمترين زمان و كمترين خطای ممكن می باشد.

از این جهت است که تمامی سازمان هایی که به نوعی می خواهند فضای کارآمدتری داشته باشند، همواره سعی در استفاده از بهترین نرم افزار دستگاه حضور غیاب دارند. نرم افزار حضور و غیاب رایگان دارای ویژگی های و امکانات فراوانی می باشد که می تواند نیازهای مجموعه ای با پرسنل کمتر از 70 نفر را بخوبی پاسخ می دهد . در اکثر مدل های شرکت های مبدا همراه با محصول یک نرم افزار رایگان جهت مدیریت اطلاعات ثبت شده در دستگاه ارائه می دهند تا اپراتور بتواند اطلاعات ثبت شده را استخراج نماید. این سوالی است که در اکثر خریدهای مهم برای تمامی افراد پیش می­ آید و آن ها از نگاه مشتری شاید اطلاعات کافی از نحوه انتخاب ندارند. شما به راحتی می توانید از این دستگاه استفاده کنید و از گزارش های آنلاین آن برای بهبود وضعیت کسب و کار خود استفاده کنید. سنسوری که در دستگاه حضور و غیاب فراتکنو UF100 به کار رفته است کمترین خطا را دارد که بعد از هر تردد عکس شخص را نمایش می دهد.

اما با روی کار آمدن خرید دستگاه حضور غیاب اثر انگشت، زمان محاسبهی حقوق و دستمزد کارکنان به حداقل رسید و احتمال خطا در محاسبات نیز به صفر تبدیل شد. کارکنان تعریف شده در نرم افزار حضور و غیاب می توانند با استفاده از گوشی های تلفن همراه خود و با قرار گرفتن در مجاورت دستگاه دینگ، ورود و خروج خود را به راحتی ثبت کنند. دستگاه حضور و غیاب جهت مدیریت ورود و خروج پرسنل و کنترل تردد آنها می باشد. در ابتدای پیدایش دستگاه کنترل تردد پرسنل, با وجود این که شرایط بسیار مساعدی نسبت به شیوه های سنتی در پی دارد. در شیوه های سنتی حداقل یک نیروی انسانی به طور تمام وقت مسئول بررسی و حضوروغیاب پرسنل بود که این امر به دلیل عدم ثبت سیستمی مشکلاتی را به همراه داشته بود. «این پیشرفتها دلیل بر نیاز جامعه و جهان است». ارتباط TCP/IP این مدل با کامپیوتر، علاوه بر استاندارد بودن، این اطمینان را به شما می دهد که مبادله اطلاعات بین کامپیوتر و دستگاه حضور و غیاب، به سادگی و طی چند ثانیه انجام خواهد شد. اگر به برندهای جدید و تازه در حوزه تکنولوژی علاقه دارید، برند ویردی یکی از جدیدترین و برترین برندهای دستگاه حضور و غیاب در دنیا است. اگر یک سازمان به سرعت و با دقت بالا از تمامی شرایط ورود و خروج پرسنل خود آگاه شود، به راحتی می تواند برای تولید یا بهینه تر شدن فعالیت های خود برنامه ریزی داشته باشد. اگر به دنبال لیستی برای حضور و غیاب کردن افراد هستید، میتوانید همین حالا از لیست قرار گرفته در این مطلب از سرزمین دانلود استفاده نمایید.


|
امتیاز مطلب : 438
|
تعداد امتیازدهندگان : 145
|
مجموع امتیاز : 145

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد