عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ورود خروج و آدرس vorodokhorj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 72
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 100
:: باردید دیروز : 14
:: بازدید هفته : 208
:: بازدید ماه : 203
:: بازدید سال : 1209
:: بازدید کلی : 2755

RSS

Powered By
loxblog.Com

زمان ورود خروج

فواید استفاده از گیت ورود و خروج در باشگاه رپورت
یک شنبه 29 تير 1399 ساعت 16:46 | بازدید : 161 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

 

این تفاوت ها می توانند در زمینه کیفیت تصویر، میزان در هم ریختگی پشت زمینه، تغییرات تصاویری که باید تشخیص داده شود، در دسترس بودن یک معیار خوب برای تشخیص یا مطابقت تصاویر موجود با تصویر مورد نظر باشند. پس از پر شدن حافظه دستگاه باید تمامی این داده ها را که شامل اطلاعات تردد پرسنل است را حذف کرد تا دستگاه کار خود را از سر بگیرد. اگر سازمانی به دلیل ارزان بودن این دستگاه را خریداری نماید و پس از مدتی به تعداد بالای ۱۰۰۰ نفر پرسنل برسد، دیگر نمی تواند برای پرسنل جدید از این دستگاه استفاده نماید. اگر از او قدردانی نشود، قهر نمیکند چون او با انگیزهای مستقل و درونی خوب کار میکند و برای اینکه خوب کار میکند، نیازی به تشویق ندارد. اما امروزه با دستگاه های حضورغیاب جدید، شما حتما باید اثر انگشت خود را بر روی دستگاه قرار دهید تا صحت ورود شما به اداره و یا آن محیط آشکار شود. به طور کلی نور محیط کار معمولی بین ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰ لوکس است، پس باید دستگاهی را انتخاب کرد که توانایی شدت نور بالای ۸۰۰۰ لوکس را داشته باشد. 29. در این فرم، از لیست روزهای هفته، روز «سه شنبه» را انتخاب نمایید.



    • پنجشنبه- موظفی از ساعت 8:00 تا ساعت 12:00



    • با اجرای فایل Setup ، برنامه را نصب کنید



    • 1 ماه و 7 روز پیش



    • از درج دیدگاه های تکراری پرهیز نمایید



    • ایجاد یک فایل اکسل برای اطلاعات کارکنان



    • کنترل مانده مرخصی و تعیین شرایط انتقال در دوره و سال



    • 2دستگاه حضور و غیاب فراافزار مدل FARA AF_100




 

همچنین می توانند تقلب در حضور و غیاب را کاهش دهند، امنیت را افزایش دهند، شفافیت کار را حفظ کنند. در مجموعه های کاری مختلف حضور و غیاب به عنوان روشی برای افزایش بازده کاری و جلوگیری از تاخیر ورود کارمندان به محل کار صورت می گیرد. Yurii Holuzynets مدیرعامل شرکتRiddletag اظهار داشت: استفاده از دستگاه های تشخیص چهره سبب می شود تا مسافران به عبور از گیت ها سرعت بخشیده و همچنین از کلاهبرداری مالی جلوگیری کنند. اما از آنجا که روی لیزر موهای زائد حساسیت زیادی داشتم و نمیخواستم که هزینه ی الکی بدهم، تصمیم گرفتم تا قبل از هر چیزی در مورد دستگاه لیزر و بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران تحقیق کنم. این مسئله بارها و بارها توسط کاربران زیادی که از نوکیا ۶٫۱ پلاس استفاده میکردند، مطرح شد. 1. زومیت تابع قوانین کشور است، لطفا هنگام مطرح كردن دیدگاه خود، به قوانین جمهوری اسلامی ایران احترام بگذارید و از قرار دادن مطالب و تصاویر خلاف قانون جداْ خودداری کنید.2. در بریتانیا هیچ قانون خاصی وجود ندارد که اختیار استفاده از تشخیص چهره را به پلیس بدهد و هیچ سیاست دولتی درباره استفاده از آن وجود ندارد.

 

بعلاوه اين اطمينان براي پرسنل حاصل مي شود که به هيچ عنوان حقي از آنها ضايع نشده و کليه حسابرسي ها طبق قانون و مقررات و ساعات ثبت شده در سيستم صورت مي گيرد. چگونه اثر انگشت را در دستگاه ثبت کنیم ؟ فقط کافی است مراحل نصب را تا انتها ادامه بدید. در هنگام قطع جریان برق ، باطری قابل شارژ تا حدود ۵ ساعت امکان استفاده از دستگاه را فراهم می کند. در نهایت با توجه به اولویت های خود مانند سرعت تشخیص بالا، امکانات کامل و مجهز بودن، الگوریتم های تشخیص قوی و مواردی از این قبیل، می­ توانید گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید. این دستگاه حضور و غیاب برای سازمان ها و شرکت های بزرگ انتخاب خوبی به حساب می اید. جهت اطلاع از آخرین اخبار شرکت و محصولات در کانال تلگرام افق عضو شوید. کمپانی سامسونگ دو سال پیش برای اولین بار از این قابلیت رونمایی کرد. این دستگاه حضور و غیاب قابلیت نمایش پیام های عمومی و شخصی و اسلایدر را هم دارا می باشد.

با خرید هر یک از دستگاه های حضور و غیاب از وبسایت دیاکالا , نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را به صورت رایگان از دیاکالا هدیه بگیرید . این دستگاه از نظر ظاهری بسار زیبا طراحی شده و از اسقامت بالایی برخوردار هست ، بخشی از دستگاه از متال و بخشی از طلق می باشد ، کلیه پورت های ارتباطی در این دستگاه وجود دارد. مشکل بانک اطلاعاتی نرم افزار حضور و غیاب برای مواقعی هست sql server بر روی سیستم شما نصب نشده است. اولین دوربین مدار بسته که در این قسمت برای شما معرفی می کنیم دوربین مدار بسته Nest Hello می باشد. همچنین دوربین Infra-red جهت تشخیص در محل های تاریک در این دستگاه تعبیه شده است. با توجه به جنس تفلون و طراحی ویژه دستگاه، گوشت به دستگاه نمیچسبد و کبابی یکدست و هم وزن خواهید داشت. این دستگاه با داشتن امکاناتی چون کارت - تشخیص چهره، این دستگاه را به سخت افزاری منحصر به فرد تبدیل ساخته است. این دستگاه دارای دو دوربین دید در شب با کیفیت بالاست که تصاویر شما را در خود ذخیره کرده و بر اساس فاصله دو چشم کمتر از 1 ثانیه شما را شناسایی می کند. یکی از مزایای مهم و چشمگیر دستگاه این است که کمتر از نیم ثانیه اثر انگشت فرد مربوطه را شناسایی و تشخیص می دهد که این نشان از سرعت بالای این دستگاه بوده است. مجهز به سی پی یو Multi-Bio CPU 800 MHz است که عمل شناسایی اثرانگشت - کارت- تشخیص چهره را با سرعتی کمتر از ۱ ثانیه انجام می دهد.

البته دقت کنید که سخت گیری را خیلی بیش از حد شدید نکنید تا کارمند شما از کار زده شود و بیش از اندازه تحت فشار باشد. گارانتی واقعی به شما این اعتماد را میدهد که آیا شما یک دستگاه با کیفیت با قیمت مناسب و طول عمر بالا خریداری کرده اید یا خیر ! پس قبل از خرید دستگاه حضور و غیاب علاوه بر قیمت به عواملی چون گارانتی و خدمات پس از فروش توجه ویژه ای داشته باشید. در این صفحه خلاصه ای از ویژگی های هر دستگاه (برند ویردی) را می توانید مطالعه نمایید. اکنون نوبت نصب درایور مربوط به دستگاه خریداری شده است که می توانید درایور آن را از طریق این صفحه دریافت کنید. این دوربین مدار بسته  فروش اقساطی دستگاه حضور و غیاب نیز قابلیت تشخیص چهره دارد و شما به راحتی می توانید از این دوربین مدار بسته استفاده کنید. مجموعه بتن سرمد می تواند در رابطه با دستگاه جدول وت به شما اطلاعات دقیق تری را برساند.

در ابتدا برای نصب درایور واسط (میان افزار) دستگاه اخذ اثر انگشت در سامانه ثبت الکترونیک اسناد (ثبت آنی) ، فایل FingerPrintMiddlewareSetup را از صفحه زیر دریافت کنید. پس از دریافت این فایل ، روی آن کلیک کنید. پس از دریافت درایور مربوطه ، آن را به کمک برنامه WinRAR از حالت فشرده خارج کرده و سپس با اجرا کردن آن ، درایور مربوطه را نصب کنید. فروش ابزار، قیمت خرید RBC411 علف زن موتوری 40سی سی از فروشگاه ابزار آلات … کردن در ظرفی جداگانه ترکیب شود و پس ا استفاده بنزین دستگاه تخلیه گردد. این دستگاه علاوه بر ثبت ورود و خروج پرسنل قابلیت باز کردن درب را نیز دارد. بسیاری از اوقات، ما میتوانیم اشتها و ولع خوردن را بعد از هر وعدهی غذایی کنترل کنیم. یکی از محصولات حضور و غیاب مهرپردازش سیستم تشخیص چهره-28513 می باشد. دستگاه حضور غیاب تشخیص چهره RF800 دارای دو سنسور تخصصی برای شناسایی اثر انگشت دارد.

دستگاه حضور و غیاب چیست؟
دستگاه حضور و غیاب جهان گستر پارس، یک سیستم الکترونیکی مبتنی بر تکنولوژی است که از راه‌های مختلف وضعیت حضور یا عدم حضور افراد را در سازمان‌ها و مکان‌های مختلف تعییین می‌کند.

عملکرد برخی از این سیستم‌های حضور و غیاب با استفاده از کارت یا کد است و به راحتی فریب می‌خورد.

اما عملکرد بسیاری از آن‌ها بر مبنای ویژگی‌های بیومتریک هر شخص است و به این راحتی‌ها نمی‌توان آن‌ها را گول زد و سرشان کلاه گذاشت!

دستگاه‌های حضور و غیاب اثرانگشتی و تشخیص چهره از جمله‌ی همین دستگاه‌های پیشرفته‌ای هستند که نمی‌توان به این راحتی‌ها فریبشان داد و سرشان کلاه گذاشت.

البته در ادامه به شما خواهیم گفت که در صورت داشتن چه شرایطی شما مجبور به خرید دستگاه‌های کارتی هستید و اگر دستگاه‌های بیومتریک را خریداری کنید، بدجوری کلاه سرتان می‌رود و باید پول زیادی را پرداخت کنید!

 

 



:: برچسب‌ها: فروش اقساطی دستگاه حضور و غیاب ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی رادن
چهار شنبه 25 تير 1399 ساعت 9:52 | بازدید : 218 | نوشته ‌شده به دست کارشناس ارشد امنیت | ( نظرات )

 

 

در نتیجه خواهید دید که با گذشت زمان یک نظم یک پارچه را در مجموعه ی خود برقرار کرده اید. تشخیص چهره احتمالاً یک روش بیومتریک می باشد که برای شناسایی افراد عمدتاً از طریق چهره هایشان بکار برده می شود. در مرحله بعد از این مشخصه ها به منظور تشخیص ویژگی های برجسته کننده سطح چهره مانند تشخیص مرزهای چشم ها، بینی و چانه و… استفاده می شود. 18 ژانويه 2017 … در عمل اولترازد سوراخهای کوچکی برای ورود پروب دستگاه ایجاد می شود که در صورت نیاز به بخیه هم حداکثر با یک بخیه ظریف بسته می شوند و … 17- خروج آب و خونابه تا چه مدت بعد از عمل اولترازد ادامه دارد؟ این فایل ورد برای مدارس به راحتی قابل استفاده می باشد. لذا الگوی کاری تعریف شده تا قبل از تخصیص قابل ویرایش می باشد. ولی سایر وسایل نقلیه شامل انواع خودروهای سبک و ماشین های سنگین که به صورت عمومی و یا شخصی مورد استفاده قرار میگیرند از فضاهای محدود شهری و بین شهری زمینی برای تردد خود استفاده می نمایند. به غیر از تشخیص چهره این دوربین های هوشمند می توانند پلاک ماشین ها را نیز به راحتی شناسایی و ثبت کنند. شکل 1 لیست الگو(های) کاری سازمان را نشان می دهد. در صورتی که قابلیت چند سازمانی خریداری شده باشد، الگوهای کاری به تفکیک سازمان و تعداد الگو(های) کاری هر سازمان لیست خواهند شد. سامانه حضور و غیاب تحت وب قابلیت مشاهده اطلاعات را از طریق اینترنت به کاربران می دهد و باعث کاهش زمان استفاده و کاهش هزینه ها در سازمان می شود.

با انتخاب گزینه «هفتگی»، هفت روز هفته به عنوان روزهای کاری در الگوی کاری بهترین دستگاه حضور غیاب مورد نظر نمایش داده می شود. توجه نمایید پس از هر مرحله تعیین بازه کاری، نمای گرافیکی نمایش داده می شود. همچنین می تواند یک چهره را از طیف وسیعی از زاویه های دید ، از جمله نمای مستقیم و یا نیم رخ شناسایی کند. در کلیه این تکنیک ها سطح انگشت با قسمت خاصی از دستگاه در تماس قرار گرفته و تصویر اخذ می شود. نمونه تصویر گویا می باشد. سیستم حضور غیاب تلفنی و ثبت ساعت ورود خروج کارکنان راهکاری برای کنترل تردد کارمندان و ثبت زمان ورودی و خروج پرسنل می باشد. 60. در کادر مربوط به ساعت شروع بازه کاری مقدار «12:00» و در کادر مربوط به ساعت پایان مقدار «18:00» را وارد نمایید. نوع بازه کاری «اضافه کار اجباری» را انتخاب نمایید. در ادامه مرحله قبل، بنابر 24 ساعت شبانه روز، ساعت شروع این محدوده 00:00 و ساعت پایان را 7:00 وارد نمایید. در تعریف الگوی کاری هفتگی، روزهای هفته به عنوان روزکاری، از ساعت 00:00 بامداد تا ساعت 23:59، لیست شده و بخش روزکاری، غیرفعال خواهد بود.

این مطلب جرقه ی یک انفجار در تحقیقات تشخیص چهره بود. توصیه می شود قبل از شروع به تعریف الگوی کاری، مانند مثال فوق الگوی کاری سازمان خود را در یک برگه یادداشت کرده سپس اقدام به تعریف الگوی کاری نمایید. برای شروع بخشی از الگوی کاری نگهبانان را تعریف می کنیم. پنجره ای مشابه آنچه در تعریف الگوی کاری جدید معرفی شد، باز خواهد شد. با کلیک دکمه «ثبت»، در صورت معتبر بودن اطلاعات وارد شده، الگوی کاری جدید ذخیره شده و به فرم «الگوی کاری» بازمی گردیم. با کلیک بر دکمه «ثبت» اطلاعات روز کاری ذخیره شده و به فرم «الگوی کاری» و پیش نمایش محدوده تعیین شده به صورت شکل 12 بازمی گردیم. توجه: لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید. این «(:» خندانک تبسم است که نمایی مینیمالی از تبسم را ارائه میکند. جهت حذف یک بازه کاری، در بخش «بازه کاری» دکمه «-» را کلیک نمایید.

  • بیت ریت : ۳۲Kbps ∼۱۶Kbps
  • قابلیت نمایش تاریخ شمسی و میلادی
  • دستگاه های بیولوژیکی (اثر انگشت، اسکن شبکیه چشم)
  • مجهز به درگاه های ارتباطی Wiegand, USB,و TCP/IP
  • صفحه نمایش رنگی
  • (شناسایی از روی هندسه دست)
  • دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره

سابقه تخصیص یک الگوی کاری در «لیست الگوهای کاری» از ستون «تعداد گروه کاری» یا «تعداد کارکنان» که در حال حاضر از الگوی کاری استفاده می کنند، مشخص می گردد. این نرم افزار کار کاربر را آسان تر نیز می کند که دیگر نیاز به تایپ تکراری رمز برای ورود به ویندوز ندارد. این نوع دستگاه کنترل تردد به دلیل اینکه قیمت متوسطی دارد (گران تر از دستگاه کارتی و ارزان تر از دستگاه تشخیص چهره) مورد استقبال زیادی قرار می ­گیرد. قابلیت های متنوع نرم افزار حضور و غیاب نسخه پایه را در جدول زیر ملاحظه کرده و با نسخه های پیشرفته تر مقایسه نمایید . دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی پیشگامان دارای انواع مختلفی است و دارای قابلیت های متفاوتی است. همچنین دارای رابط کاربری زیبا، جذاب، ساده و کاربرپسند است که همین ویژگی موجب شده تا استفاده از این نرم افزار حضور و غیاب بسیار ساده و آسان شود. شرکت مهندسی کسرا اکنون بیش از 800 مشتری در 20 استان کشور در حوزه های مختلف دولتی و خصوصی دارد و دارای 10 نماینده فعال در سراسر ایران است.

حوزه­ های کاربردی نرم افزار حضور و غیاب پیوست در برگیرنده مجموعه وسیعی از سازمان ها و موسسات خصوصی و عمومی همچون بیمارستانها، شرکتهای تولیدی صنعتی ، فنی و مهندسی و سازمان های دولتی می باشند. بدین ترتیب طبق شکل 7، با هربار کلیک دکمه «تکرار» یک کپی از چیدمان انواع بازه کاری روز «شنبه» به روز بعد تخصیص می یابد. بدین ترتیب الگوی کاری روز «شنبه» تکمیل خواهد شد.. همانطور که در مثال ذکر شده است، الگوی کاری روز «شنبه» در سایر روزهای هفته نیز تکرار می شود. بسیاری از سازمان ها برای تسهیل در حضور و غیاب از نرم افزارهای تحت وب استفاده می کنند. اعتبار اصلی داهوا کیفیت بالای آن است، اما شرکت های اصلی وارد کننده داهوا مانند فراگستر و ایران داهوا، این دوربین ها را به مدت 25 ماه ضمانت می کنند که نشان از اعتبار و کیفیت بالای محصولات آن دارد. تیم پشتیبانی سایت آماده پاسخگویی به سوالات و نظرات شما می باشد. در واقع شما به کمک دستگاه حضور غیاب جهان گستر میتوانید وضعیت کاری کارمندان خود را، مستند کنید و بر عملکرد کلی سازمان نظارت داشته باشید.

معرفی دستگاه حضور غیاب
دستگاه حضور و غياب ، دستگاهی است که برای کنترل تردد کارمندان یک سازمان از آن استفاده می‌شود.
به وسیله‌ی دستگاه حضور غیاب، ساعات ورود و خروج کارمندان ثبت می‌شود و مدیر می‌تواند وضعیت مرخصی و اضافه کار آن‌ها را کنترل کند.
علاوه بر تمامی موارد بالا، دستگاه حضور غیاب حقوق کارمندان را هم بدون هیچ اشتباه و صرف هزینه‌ی اضافی محاسبه می‌کند.
پس دستگاه حضور غیاب می‌تواند بسیار برای سازمان شما مفید باشد و منافع بسیاری را برای سازمان شما به همراه بیاورد.
حالا همین دستگاه حضور غیاب عجیب و مفید، انواع مختلفی دارد که شما بسته به نوع کاربری سازمان و به تناسب نیازتان، باید یکی از بهترین انواع آن را انتخاب کنید.
در ادامه به طور خلاصه انواع دستگاه حضور غیاب را به همراه مزایا و معایب هر کدام به شما معرفی می‌کنیم.

منبع: https://www.tabnak.ir/fa/news/990483/%DA%86%D8%B7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AD%D8%B6%D9%88%D8%B1-%D9%88-%D8%BA%D9%8A%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C%D9%85-%D9%88-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85

 



:: برچسب‌ها: دستگاه حضوز و غیاب , دستگاه ساعت زنی ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0